اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : سمیه ماه آبادی
    سلام میخواستم بدونم اگه الان38میلیون واریزکنم میتونم 25خرداد10میلیون باقیماندشوپرداخت کنموجک جی 5بخرم.یعنی شرایط اینجوری هم دارید برای ماکه شغلمون جوریه که ازمشتریاچک میگیریم ومجبوریم تاموعدچکش صبرکنم.متاسفانه من هرکارکردم نتونستم اون چکوزودترنقدکنم.نگرانم تا25خردادگرونتربشه ماشین


    سرکار خانم ماه آبادی
    با سلام
    متاسفانه بجز شرایطی که اعلام شده است، شرایط دیگری برای ثبت نام نداریم.
    می توانید با پرداخت 34 میلیون و تحویل خرداد ثبت نام قطعی انجام دهید و گران شدن خودرو تاثیری در ثبت نام شما نخواهد داشت.

    درود بر شما
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : amir-2015
    عرض سلام ادب و احترام خدمت دوستان
    دوستانی که قبلا زانتیا داشتن و الان جک جی 5 اتوماتیک دارن میشه در مورد تفاوت سرعت شتاب ونرمی و هندلینگ این خودرو با زانتیا راهنمایی بفرمایید وتجربشون رو ار جک بفرمایند چون قبلا زانتیا داشتم وتصمیم مقایسه دارم.
    ممنونم


    آقا امیر
    با سلام
    شتاب اولیه نسبت به زانتیا کمی کمتر است ولی شتاب ثانویه بیشتر می باشد. هندلیگ هم نسبت به زانتیا بهتر و همچنین ایمنی در تصادفات نیز بالاتر است.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : مجتبی
    جناب یعقوبیان سلام
    به خدا بی ماشینی سخته 40 روزه ماشینم رو فروختم مثل اینکه حالا حالا ماشین رو نمیخوان بدن آخه چرا انقدر کرمان موتور بدقوله


    آقا مجتبی
    با سلام
    حق با شماست و ما بابت این تاخیر از شما پوزش می طلبیم.
    انشااله تا آخر اردیبهشت، روال تحویلها به سرعت انجام خواهد شد.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : mammut
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : mammut
    سلام آقای یعقوبیان
    با توجه به اینکه نمایندگی ها نسبت به تعویض ترموستات امتناع میکنن آیا اگر خودمون اونرو عوض کنیم ماشین از گارانتی خارج نمیشه .؟
    ممنون میشم توضیح بفرمایید .


    دوست عزیز
    با سلام
    بدلیل اینکه هنوز کرمان موتور و شرکت JAC در حال بررسی و تست آن می باشند، مشمول گارانتی نمی شود.

    درود بر شما


    شرمنده جواب سوالمو نگرفتم(من متوجه نشدم )
    آیا با تعویض ترموستات توسط خودمون خودرو از گارانتی خارج میشه یا خیر ؟


    با سلام
    بله فعلا مشمول گارانتی نمی شود. و اگر مشکلی پیش بیاید گارانتی محسوب نخواهد شد.
  • mammut

    mammut (مهمان)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : mammut
    سلام آقای یعقوبیان
    با توجه به اینکه نمایندگی ها نسبت به تعویض ترموستات امتناع میکنن آیا اگر خودمون اونرو عوض کنیم ماشین از گارانتی خارج نمیشه .؟
    ممنون میشم توضیح بفرمایید .


    دوست عزیز
    با سلام
    بدلیل اینکه هنوز کرمان موتور و شرکت JAC در حال بررسی و تست آن می باشند، مشمول گارانتی نمی شود.

    درود بر شما


    شرمنده جواب سوالمو نگرفتم(من متوجه نشدم )
    آیا با تعویض ترموستات توسط خودمون خودرو از گارانتی خارج میشه یا خیر ؟
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : mj.s
    نقل قول کردن : علی منتظر
    باسلام
    جناب یعقوبیان
    پیشنهاد می کنم جهت بهبود فرآیند های تولید و رضایت هر چه بیشتر مشتری و شناخت اشکالات احتمالی این خودرو بخش واحد مشتری و یکی از مسولین این واحد به تلگرام این گروه به آدرس اعلام شده متصل نماید بسیار مفید خواهد بود . در مشکلات و راه حل های آن بیان می شود . بسیار مفید و جالب است .

    سلام خدمت جناب یعقوبیان عزیز
    منم با این دوستمون موافقم و فکر میکنم حضور شما بعلت مشغله زیاد کافی نباشه
    اگر لطف کنید از کارشناسانتون برای پاسخگویی کسی را مامور کنید خیلی خوبه
    با تشکر


    دوستان عزیز
    با سلام
    این پیشنهاد را منتقل کردیم.
    بدلیل تعداد بالای پیغامها در تلگرام، و زمانبری زیاد شاید امکان این کار فعلا نباشد.
    در صورت داشتن سوالات مربوط به خودرو فعلا در همین سایت انجام وظیفه می کنیم.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : mammut
    سلام آقای یعقوبیان
    با توجه به اینکه نمایندگی ها نسبت به تعویض ترموستات امتناع میکنن آیا اگر خودمون اونرو عوض کنیم ماشین از گارانتی خارج نمیشه .؟
    ممنون میشم توضیح بفرمایید .


    دوست عزیز
    با سلام
    بدلیل اینکه هنوز کرمان موتور و شرکت JAC در حال بررسی و تست آن می باشند، مشمول گارانتی نمی شود.

    درود بر شما
  • mj.s

    mj.s (عضو سایت)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : علی منتظر
    باسلام
    جناب یعقوبیان
    پیشنهاد می کنم جهت بهبود فرآیند های تولید و رضایت هر چه بیشتر مشتری و شناخت اشکالات احتمالی این خودرو بخش واحد مشتری و یکی از مسولین این واحد به تلگرام این گروه به آدرس اعلام شده متصل نماید بسیار مفید خواهد بود . در مشکلات و راه حل های آن بیان می شود . بسیار مفید و جالب است .

    سلام خدمت جناب یعقوبیان عزیز
    منم با این دوستمون موافقم و فکر میکنم حضور شما بعلت مشغله زیاد کافی نباشه
    اگر لطف کنید از کارشناسانتون برای پاسخگویی کسی را مامور کنید خیلی خوبه
    با تشکر
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : raminsolaty
    جناب یعقوبیان
    سلام روزتون بخیر
    شاهد هستیم که تحویل خودرو های فرودین و اردیبهشت با تاخیر چشمگیری همراه بوده سوال من این است
    آیا نحویل خرداد هم به تبع این تاخیر ها با تاخیر همراه خواهد بود یا مشکلات مرتفع گشته؟
    آیامشکات تاخیر مرتبط با خط تولید هست یا روال اداری (شماره گذاری سند و...)


    آقای صولتی
    با سلام
    اکثر موارد مربوط به مراحل اداری و بیش از همه مجوز های گمرک می باشد.
    در حال حاضر به نسبت رو به بهبود است و تحویلها با تاخیر کمتری انجام می شود.
    انشااله تا خرداد ماه به روز خواهد شد.

    درود بر شما
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : raminsolaty
    جناب یعقوبیان
    سلام روزتون بخیر
    شاهد هستیم که تحویل خودرو های فرودین و اردیبهشت با تاخیر چشمگیری همراه بوده سوال من این است
    آیا نحویل خرداد هم به تبع این تاخیر ها با تاخیر همراه خواهد بود یا مشکلات مرتفع گشته؟
    آیامشکات تاخیر مرتبط با خط تولید هست یا روال اداری (شماره گذاری سند و...)


    آقای صولتی
    با سلام
    اکثر موارد مربوط به مراحل اداری و بیش از همه مجوز های گمرک می باشد.
    در حال حاضر به نسبت رو به بهبود است و تحویلها با تاخیر کمتری انجام می شود.
    انشااله تا خرداد ماه به روز خواهد شد.

    درود بر شما
  • raminsolaty

    raminsolaty (عضو سایت)

    1394-02-27
    جناب یعقوبیان
    سلام روزتون بخیر
    شاهد هستیم که تحویل خودرو های فرودین و اردیبهشت با تاخیر چشمگیری همراه بوده سوال من این است
    آیا نحویل خرداد هم به تبع این تاخیر ها با تاخیر همراه خواهد بود یا مشکلات مرتفع گشته؟
    آیامشکات تاخیر مرتبط با خط تولید هست یا روال اداری (شماره گذاری سند و...)
  • mammut

    mammut (مهمان)

    1394-02-27
    سلام آقای یعقوبیان
    با توجه به اینکه نمایندگی ها نسبت به تعویض ترموستات امتناع میکنن آیا اگر خودمون اونرو عوض کنیم ماشین از گارانتی خارج نمیشه .؟
    ممنون میشم توضیح بفرمایید .
  • hamed5

    hamed5 (عضو سایت)

    1394-02-27
    نقل قول کردن : hossein.kh
    باسلام خدمت آقا حامد عزیز و کسب اجازه از جناب یعقوبیان گرامی.
    آقا حامد بنده نظر شخصی خودمو بدون جبهه گیری راجع به خودروساز خاصی گفتم.صرفا تجربه 12ساله از سواری با ماشین های بی کیفیت داخلی و اقلیت خارجی بیان کردم.
    بسیار ممنون و سپاسگزار از جواب حضرت عالی ولی ای کاش سوالات بنده را هم جواب میدادید.
    قطعا پارس با موتور منسوخ TU5 حرفی برای گفتن مقابل J5 ندارد ولی از ایرادات نمیشود چشم پوشی کرد.
    انصافا طراحی و متریال داخلی جک یه قد بالاتر از خودروهای داخلی است،ولی این ایرادات باید حل شود تا جک بهترین خودروی مونتاژ محسوب شود.
    بنده خودم به گروه جک سواران پیوستم،عرض کرده بودم که از انتخابم هم بسیار راضی هستم.
    امیدوارم عرایض بنده موجب ناراحتی شما و سایر جک سواران عزیز نشده باشد، چون بنده از زمان ثبت نامم که آذر 93 بود شدیدا پیگیر این سایت و کسب اطلاعات بیشتر راجع به جک بوده ام.
    در آخر باز هم از شما ممنون بابت نظرتان !!!

    با سلام خدمت آقا حسین عزیز و گرامی و همگی دوستان
    امیدوارم مواردی رو که خدمتون عرض کردم باعث کدورت خاطر شما نشده باشه و قطعا کسی که جی 5 خریده بر علیه ماشین خودش جبهه گیری نمی کنه من فقط خواستم موقت بودن سنگینی نسبی ماشین در روزهای اول رو خدمتون بگم و اینکه موقتیه خیلی زود بهتر میشه .هدف من این بود که تجربیات کم خودم رو در این مدت کوتاه به اطلاع شماو دوستان برسونم و مسلما همه ما هم برای به اشتراک گذاشتن این تجربیات از وجود این سایت که از لطف مدیریت محترم آن ایجاد شده استفاده می کنیم. و جواب های درست و قطعی سووالات رو جناب آقای یعقوبیان عزیز حتما ارایه خواهند داد .
    به هر حال اگه باعث ناراحتی شما شدم مجددا عذرخواهی میکنم و منتظر استفاده از تجربیات ارزشمند شما و همرهان گرامی سایت هستم
    موفق باشید
  • مجتبی

    مجتبی (مهمان)

    1394-02-27
    جناب یعقوبیان سلام
    به خدا بی ماشینی سخته 40 روزه ماشینم رو فروختم مثل اینکه حالا حالا ماشین رو نمیخوان بدن آخه چرا انقدر کرمان موتور بدقوله
  • علی منتظر

    علی منتظر (عضو سایت)

    1394-02-27
    باسلام
    جناب یعقوبیان
    پیشنهاد می کنم جهت بهبود فرآیند های تولید و رضایت هر چه بیشتر مشتری و شناخت اشکالات احتمالی این خودرو بخش واحد مشتری و یکی از مسولین این واحد به تلگرام این گروه به آدرس اعلام شده متصل نماید بسیار مفید خواهد بود . در مشکلات و راه حل های آن بیان می شود . بسیار مفید و جالب است .
  • amir-2015

    amir-2015 (عضو سایت)

    1394-02-26
    عرض سلام ادب و احترام خدمت دوستان
    دوستانی که قبلا زانتیا داشتن و الان جک جی 5 اتوماتیک دارن میشه در مورد تفاوت سرعت شتاب ونرمی و هندلینگ این خودرو با زانتیا راهنمایی بفرمایید وتجربشون رو ار جک بفرمایند چون قبلا زانتیا داشتم وتصمیم مقایسه دارم.
    ممنونم
  • hossein.kh

    hossein.kh (عضو سایت)

    1394-02-26
    باسلام خدمت آقا حامد عزیز و کسب اجازه از جناب یعقوبیان گرامی.
    آقا حامد بنده نظر شخصی خودمو بدون جبهه گیری راجع به خودروساز خاصی گفتم.صرفا تجربه 12ساله از سواری با ماشین های بی کیفیت داخلی و اقلیت خارجی بیان کردم.
    بسیار ممنون و سپاسگزار از جواب حضرت عالی ولی ای کاش سوالات بنده را هم جواب میدادید.
    قطعا پارس با موتور منسوخ TU5 حرفی برای گفتن مقابل J5 ندارد ولی از ایرادات نمیشود چشم پوشی کرد.
    انصافا طراحی و متریال داخلی جک یه قد بالاتر از خودروهای داخلی است،ولی این ایرادات باید حل شود تا جک بهترین خودروی مونتاژ محسوب شود.
    بنده خودم به گروه جک سواران پیوستم،عرض کرده بودم که از انتخابم هم بسیار راضی هستم.
    امیدوارم عرایض بنده موجب ناراحتی شما و سایر جک سواران عزیز نشده باشد، چون بنده از زمان ثبت نامم که آذر 93 بود شدیدا پیگیر این سایت و کسب اطلاعات بیشتر راجع به جک بوده ام.
    در آخر باز هم از شما ممنون بابت نظرتان !!!
  • hossein.kh

    hossein.kh (عضو سایت)

    1394-02-26
    نقل قول کردن : hamed5
    نقل قول کردن : hossein.kh
    .

    با سلام خدمت آقا حسين گرامي و همراهان سايت و با كسب اجازه از مديريت محترم سايت
    حسين آقا فكر كنم دو روز براي قضاوت كمي زود باشه ولي اگه تا به حال سايت رو تعقيب كرده باشيد مواردي كه فرموديد اصلا قابل قياس با مزيت هاي جي 5 نباشه البته تقريبا همه خودروهاي وطني متاسفانه مشكلات مونتاژي دارند ولي چون خود من هم در مجموعه اي از خودروسازي مشغول به كارم اين رو عرض مي كنم كه وجود ايراد در چند قطعه از بين بيش از 10 هزار قطعه ريز و درشت خيلي عجيب نيست (ممكن است ايراد در قطعاتي باشد كه ما متوجه آن نشويم) پس بهتره كه مزاياي ماشين رو هم لحاظ كنيم و بعد قضاوت كنيم كه البته شما هم در آخر كامنت به اين موضوع اشاره داشتيد
    1- كاركرد مداوم فن با تنظيم يا تعويض فن قابل رفع هست كه واقعا داره برام عجيب ميشه كه چرا هنوز در خط توليد مشكل رو حل نمي كنند!!!
    2- مصرف 9.3 ليتر در 100 كيلومتر براي خودرو با موتور 1800 اتوماتيك با اين رنج قيمت عاليه(مي تونيد به فروم هاي ساير خودروهاي اتومات وطني براي مقايسه مراجعه فرماييد) البته مصرف ماشين من در شهر مشهد با ترافيك تقريبا زياد بين 9.5 تا 10 ليتر در 100 كيلومتر هست كه راضيم
    3- براي سنگيني حركت هم كمي به ماشين فرصت بدين تا قطعات با هم آب بندي بشوند من با جي 5 تا حالا 6000 تا راه رفتم و روز به روز بهتر شده و مصرفش هم كمتر (از مصرف بالاي سوخت تا 3000 كيلومتر اول نگران نباشيد) با تعويض شمع با شمع سوزني ايريديوم به راندمان گيربكس و تعويض دنده ها كمك خوبي ميشه كه اگه آپديت گيربكس هم بياد انشاا.. كاملا مورد حل ميشه
    4- طراحي محل نازل بنزين از پيشنهادي جديد استانداردهاي روز خودرو گرفته شده و اتفاقا بسيار هم كارآمده چون بايد نازل رو فقط از جهت درست در باك قرار بدين كه در حين سوخت گيري با عملكرد بي مورد قطع كن نازل مواجه نشيد و به هيچ عنوان درب باك رو سوراخ نكنيد
    5- صداي هوووو با آب بندي بهتر و با تعويض شمع هم كمتر ميشه ولي اگه خيلي زياد هست در سرويس اوليه بدين چك كنند شايد واشر گلويي اگزوز مشكل داره
    6- در مورد ديد آينه اتفاقا از نقاط قوت ماشين هست ولي شايد با تنظيم ارتفاع صندلي مشكلتون حل بشه در مورد ديد عقب الان تقريبا اكثر ماشين ها با توجه به نوع طراحي بدنه با اين مورد مواجه هستند و براي همين هم سنسور آلتراسونيك دنده عقب رو گذاشتند ولي با نصب دوربين عقب مشكل ديد كاملا رفع ميشه
    مطمئن باشيد بعد از آب بندي ماشينتون، جي 5 يك سر و گردن بالاتر از پارس اتومات با موتور tu5 هست و اصلا در حركت علي الخصوص در سرعت هاي بالا قابل قياس با پارس نيست(البته پارس هاي موتور 2000 زانتيا در اين زمينه استثنا هستند)
    شاد باشيد
  • hamed5

    hamed5 (عضو سایت)

    1394-02-26
    نقل قول کردن : hossein.kh
    سلام خدمت دوستان و آقای یعقوبیان عزیز.
    بالاخره بعد از 32 روز،5شنبه ماشین تحویل شد.تو همین 2روز تجربه کوتاهمو خدمتتون عرض میکنم.
    1.کارکرد مدام فن
    2.مصرف نسبتا بالا،سطح مصرف F نوشته شده که در 20000 کیلومتر 1860 لیتر بنزین مصرف میشه.
    3.ماشین فوق العاده سنگین حرکت میکنه
    4.محل ورود نازل بنزین به باک کوچک و تنگ است.(راهکار زدن سوراخ ریز روی درب پلاستیکی باک است)
    5.صدای هووو
    6.دید آینه های جانبی خیلی بد
    البته این مقایسه با پرشیای اتومات مدل 91 است.
    کلا از انتخاب و پولی که پرداخت کردم راضی هستم.

    با سلام خدمت آقا حسين گرامي و همراهان سايت و با كسب اجازه از مديريت محترم سايت
    حسين آقا فكر كنم دو روز براي قضاوت كمي زود باشه ولي اگه تا به حال سايت رو تعقيب كرده باشيد مواردي كه فرموديد اصلا قابل قياس با مزيت هاي جي 5 نباشه البته تقريبا همه خودروهاي وطني متاسفانه مشكلات مونتاژي دارند ولي چون خود من هم در مجموعه اي از خودروسازي مشغول به كارم اين رو عرض مي كنم كه وجود ايراد در چند قطعه از بين بيش از 10 هزار قطعه ريز و درشت خيلي عجيب نيست (ممكن است ايراد در قطعاتي باشد كه ما متوجه آن نشويم) پس بهتره كه مزاياي ماشين رو هم لحاظ كنيم و بعد قضاوت كنيم كه البته شما هم در آخر كامنت به اين موضوع اشاره داشتيد
    1- كاركرد مداوم فن با تنظيم يا تعويض فن قابل رفع هست كه واقعا داره برام عجيب ميشه كه چرا هنوز در خط توليد مشكل رو حل نمي كنند!!!
    2- مصرف 9.3 ليتر در 100 كيلومتر براي خودرو با موتور 1800 اتوماتيك با اين رنج قيمت عاليه(مي تونيد به فروم هاي ساير خودروهاي اتومات وطني براي مقايسه مراجعه فرماييد) البته مصرف ماشين من در شهر مشهد با ترافيك تقريبا زياد بين 9.5 تا 10 ليتر در 100 كيلومتر هست كه راضيم
    3- براي سنگيني حركت هم كمي به ماشين فرصت بدين تا قطعات با هم آب بندي بشوند من با جي 5 تا حالا 6000 تا راه رفتم و روز به روز بهتر شده و مصرفش هم كمتر (از مصرف بالاي سوخت تا 3000 كيلومتر اول نگران نباشيد) با تعويض شمع با شمع سوزني ايريديوم به راندمان گيربكس و تعويض دنده ها كمك خوبي ميشه كه اگه آپديت گيربكس هم بياد انشاا.. كاملا مورد حل ميشه
    4- طراحي محل نازل بنزين از پيشنهادي جديد استانداردهاي روز خودرو گرفته شده و اتفاقا بسيار هم كارآمده چون بايد نازل رو فقط از جهت درست در باك قرار بدين كه در حين سوخت گيري با عملكرد بي مورد قطع كن نازل مواجه نشيد و به هيچ عنوان درب باك رو سوراخ نكنيد
    5- صداي هوووو با آب بندي بهتر و با تعويض شمع هم كمتر ميشه ولي اگه خيلي زياد هست در سرويس اوليه بدين چك كنند شايد واشر گلويي اگزوز مشكل داره
    6- در مورد ديد آينه اتفاقا از نقاط قوت ماشين هست ولي شايد با تنظيم ارتفاع صندلي مشكلتون حل بشه در مورد ديد عقب الان تقريبا اكثر ماشين ها با توجه به نوع طراحي بدنه با اين مورد مواجه هستند و براي همين هم سنسور آلتراسونيك دنده عقب رو گذاشتند ولي با نصب دوربين عقب مشكل ديد كاملا رفع ميشه
    مطمئن باشيد بعد از آب بندي ماشينتون، جي 5 يك سر و گردن بالاتر از پارس اتومات با موتور tu5 هست و اصلا در حركت علي الخصوص در سرعت هاي بالا قابل قياس با پارس نيست(البته پارس هاي موتور 2000 زانتيا در اين زمينه استثنا هستند)
    شاد باشيد
  • سمیه ماه آبادی

    سمیه ماه آبادی (مهمان)

    1394-02-26
    سلام میخواستم بدونم اگه الان38میلیون واریزکنم میتونم 25خرداد10میلیون باقیماندشوپرداخت کنموجک جی 5بخرم.یعنی شرایط اینجوری هم دارید برای ماکه شغلمون جوریه که ازمشتریاچک میگیریم ومجبوریم تاموعدچکش صبرکنم.متاسفانه من هرکارکردم نتونستم اون چکوزودترنقدکنم.نگرانم تا25خردادگرونتربشه ماشین