اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : افتخاري
    باسلام و با اجازه مدير محترم سايت واگر ايشان ناراحت شدند لطفا خويش را به جاي ما گذاشته و به موضوع نظر كنند
    بنده به عنوان يك مشتري كرمان موتور نظرات دوستمان آقاي بهزاد را تاييد ميكنم واقعا و واقعا كسي در دنيا نيست كه نرم افزار را اصلاح كند ؟ آيا اين كار براي يك شركت خودرو سازي مثل كرمان موتور سخت است ؟ آيا نمي شود از تجربه برزيل يا ديگر كشورها كه از اين خودور استفاده مي كنند بهره گرفت و ...... بعيد به نظر مي رسد و انچه قابل تصورر است اينكه به غير از نرم افزار مساله ديگري هست كه كرمان موتور به دليل از دست ندادن مشتري آنرا بيان نمي كند وگر نه اين همه مدت گذشته چرا خبري از اصلاح نرم افزار نسيت . آفرين بر آقاي بهزاد و بهزاد ها
    احتمالا متن بنده به مذاق آقاي يعقوبيان هم خوش نخواهد آمد اما خداوند بر همه چيز آگاه است .
    با تشكر


    آقای افتخاری
    با سلام
    ممنون که با ما همراه هستید.
    چرا خوشمان نیاید؟
    در این سایت همانگونه که می بینید تمام نظرات و انتقادات و پیشنهادات درج می شود.و ما نیز در حد توان پاسخ می دهیم.
    در مورد اصلاح نرم افزار ،همانطور که مستحضرید ،برنامه جدید آپدیت اعمال می شود.و سیستم ترمز را اصلاح کرده اند.در مورد شتاب و مصرف هم ا جایی که می دانم در تلاش برای بهبود هستند.


    درود بر شما
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : محمد جواد
    نقل قول کردن : مدیریت

    با سلام
    در حال حاضر برای آپدیت نرم افزار ترمز می توانید به نمایندگی مراجعه و هماهنگ بفرمایید.


    با سلام خدمت جناب یعقوبیان

    من از نمایندگی اعتدالی اهواز پرسیدم برنامه آپدیت انجام میشه یا نه ، که گفتن فقط یکبار از شرکت یه نماینده اومده بود و دیگه انجام نمیشه !!!
    آخرش انجام میشه یا نه؟
    کی مسئول این ناهماهنگی بین نمایندگی هاست ؟
    اگه پیگیری بفرمایید ممنون میشیم...
    با تشکر


    با سلام
    کارشناسان مجدد به شهرستانها اعزام می شوند.به نمایندگی بفرمایید تا تاریخ مجدد را با شما هماهنگ کنند.
  • محمد جواد

    محمد جواد (مهمان)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : مدیریت

    با سلام
    در حال حاضر برای آپدیت نرم افزار ترمز می توانید به نمایندگی مراجعه و هماهنگ بفرمایید.


    با سلام خدمت جناب یعقوبیان

    من از نمایندگی اعتدالی اهواز پرسیدم برنامه آپدیت انجام میشه یا نه ، که گفتن فقط یکبار از شرکت یه نماینده اومده بود و دیگه انجام نمیشه !!!
    آخرش انجام میشه یا نه؟
    کی مسئول این ناهماهنگی بین نمایندگی هاست ؟
    اگه پیگیری بفرمایید ممنون میشیم...
    با تشکر
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-12-04
    کارشناسان معتقدند که حدود 45 درصد از خودروهای امروزی الکترونیک هست. مهمترین قطعه الکترونیکی "ای سی یو" هست. سخت افزار و برنامه این قطعه توسط چند شرکت بزرگ در دنیا تولید میشه که معروفترین اونها بوش هست. ای سی یو جدولی از اطلاعات خودرو رو در خودش داره که با تغییر این جدول، ای سی یو از یک خودرو به خودروی دیگه قابل انتقال هست. هر کسی خودرو میسازه، از شرکتی مثل بوش ای سی یو میخره و جدولش رو مطابق مشخصات خودرو پر میکنه. اشکال در این جدول در جی 5 خیلی دیده میشه. بزرگترین مشکل، مصرف خیلی بالای سوخت هست که با بولدوزر قابل مقایسه هست. وضعیت خطرناک کار نکردن ترمز در زمان سرد بودن موتور نشونه دیگه هست. عملکرد خیلی خیلی بد و غیر قابل دفاع گیریکس هم همینطور. لرزش موتور در زمان توقف در حالت درایو. ...
    همه اینها یعنی شرکت جک سواد تیون کردن ای سی یو رو نداشته. بدتر از اون اینه که در همین سایت بارها وعده اصلاح ای سی یو داده شد و گویا کرمان موتور هم دچار سندروم ایران خودرو شد و با دیدن صف خرید مشتریان خودش رو به فراموشی زد. با افزایش تعداد جی5 در دست مشتریان، این مشکلات بر روی کرمان موتور آوار خواهد شد. امیدوارم که کرمان موتور از سرنوشت ایران خودرو درس بگیره. جی5 در صورت اصلاح برنامه ای سی یو ماشین خوبی میتونه باشه. حیفه![/quote]
    یعنی در صورت اصلاح این اصلاح روی ماشین ما که الان دستمون هم میشه اعمال کرد تا مشکلاتش برطرف بشه؟[/quote]

    با سلام
    در حال حاضر برای آپدیت نرم افزار ترمز می توانید به نمایندگی مراجعه و هماهنگ بفرمایید.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : azhdar7070
    ضمن عرض سلام خسته نباشید به آقای یعقوبیان و همکارانشان در پاسخ به سوالات دوستان
    اینجانب با شماره مشتری86482 ،در داخل سایت وضعیت مشتری را در انتظار تخصیص زده میباشد
    با توجه به اینکه 5 بهمن تکمیل وجه کردم و بعد ار صدور سند ماشین تقریبا 10 روز طول میکشه ماشین رو تحویل بدهند میخواستم بدونم تقریبا کی ماشین تحویل میدهند
    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید با تشکر


    با سلام
    تا نیمه اسفند تخصیص خواهد خورد.

    درود بر شما
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : یونس
    با سلام
    جناب اقای یعقوبیان با تشکر از زحمات شما
    که این کامنتها رو پیگیری میکنید و به مشکلات رسیدگی
    بنده تازه یک ماشین جی 5 تحویل گرفتم که دستشان درد نکنه زود تر تحویل دادند البته تحویل اسفند بودم که 29 بهمن تحویلم دادند

    چند مورد بود که می خواستم مطرح کنم بعد از یه مدت کوتاه که با این ماشین رانندگی کردم
    اولا که موقع تحویل باک خالی بود و من مجبور شدم مستقیم برم پمپ بنزین
    تحویل تهران اداره تحویل
    دوما در حالت درایو که ایست کامل میکنم خیلی لرزش موتور تو اتاق میاد که مجبور به تعویض دنذه به حالت خلاص که لرزش قطع بشه
    و آخرین مورد من بهد از حدود 300 کیلومتر رانندگی چرا غ بنزینم روشن شده این به این معنی که هر 100 کیلومتر 15 الی 16 لیتر سوزونده واقعا بالا نیست؟
    خوب می خوام بدونم در سرویس اولیه قابل رفع هست یا نه این ماشین همینجوریه هست؟

    آقا یونس
    با سلام
    مبارک باشد و به شادی استفاده کنید.
    در حالت درایو و ایست کمی لرزش طبیعی است چون موتور در حال حرکت است.ولی اگر بنظرتانم غیر طبیعی می باشد،به نمایندگی جهت بازدید مراجعه کنید.
    از بنزین سوپر استفاده کنید و یا اکتان بریزید.تا سرویس اولیه مصرف پایین تر خواهد آمد.اگر بهتر نشد بفرمایید تا دیاگ بزنند.


    شاد باشید
  • Behzadkh

    Behzadkh (عضو سایت)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : مدیریت
    آقا بهزاد
    با سلام
    در مرتبه اول یک مساله را عنوان کنم که این سایت بدون هیچ نغع انتغاعی به سوالات دوستان پاسخگو هست و این خود بیانگر صداقت این مجموعه می باشد.
    چرا هر آنچه در ذهن دارید را بیان می کنید و ما را به نداشتن صداقت محکوم می نمایید؟ما اگر بحث عدم صداقت داشتیم،خود را ملزوم به انجام کارها و پیگیری و پاسخ دوستانی که حتی در نمایندگی ما ثبت نام نکرده اند،می دانیم.
    آقا بهزاد خیلی زود و خیلی نا آگاهانه قضاوت کرده اید.
    ما در اینجا هم نظرات مثبت (بقول شما عاشقانه) و هم نظرات منفی را داریم و تماما به مسئولین منتقل می کنیم.نظرات منفی کمک به اصلاح و بهبود ضعفها و نظرات مثبت و عاشقانه باعث تثبیت و تقویت موارد می شود.
    آقا بهزاد کدام پژو 405 یا پژو پارسی در هر صد کیلومتر با توجه به نوع سوختهایی که الان در حال توزیع است، 8 می سوزاند؟؟؟؟؟؟؟
    سواری با خودرو اتوماتیک قلق خاص به خودش را دارد و هر خودرویی نیز قلق خود را دارد.در پاسخ کامنتها ما نیز هیچ جسارتی نکردیم و فقط راهنمایی بوده است.
    با توجه به تجربه شما من سوالی از شما دارم،می شود بفرمایید که چرا در دیگر خودرو های اتوماتیک از برندهای دیگر همانند اپتیما ،هنگام سرد بودن خودرو و تا زمانی که گرم نشود،ترمز درست عمل نمی کند؟ احتمالا از نظر شما کارشناسان شرکت کیا نیز بی سواد هستند و............

    درود بر شما

    آقا نیما عزیز! ما بیش از 6 ماه با هم ارتباط داشتیم و بنده بارها از حسن نیت و پاسخ گویی شما تشکر کرده ام و میکنم. من هرگز به صورت بدون توضیحات شما رو متهم به عدم صداقت نکردم. اما خود شما بارها در جواب سوالات بنده قول اصلاحات رو دادید و حتی فرمودید که برنامه جدید آماده شده و منتظر استاندارد هست. در این مورد خاص مواضع شما در این چند ماه عوض شده که احتمالاً ناشی از تغییر سیاست شرکت هست.
    راستش حداقل با این اپتیما که شما میفرمایید بارها رانندگی کردم و هرگز ندیدم که بعد از روشن شدن ترمز کار نکنه. من این فرض شما رو قبول ندارم. از هیچ کسی هم نشنیدم. شاید ترمز ابتدا ضعیف باشه. اما بین تعطیل و ضعیف فرق جدی هست.
    در مورد برنامه جدید هم من هفته پیش برای سرویس 5000 به تعمیرگاه مشایخ رفته بودم و خبری از آپدیت نبود. روح بنده کاملاً بی خبر هست.
    پیشنهاد عملی هم عرض کردم. سواد هم اصولا بر اساس جایگاه تعریف میشه. کسی که این همه جی5 با مشکلات مونتاژ کم تولید کرده سواد تولیدی و صنعتی بالایی داره. اما سواد تحقیقات و توسعه سواد دیگریست. لزوماً در یک مجموعه تولید سواد تحقیق و توسعه وجود نداره و در مجموعه تحقیقاتی سواد تولید وجود نداره. مثلاً کسی در این که ایران خودرو با همه پژوهشکده هاش سواد تحقیق و توسعه محصول نداره و در مونتاژ مونده کسی شک داره؟!
    در آخر صحبتهای بنده هرگز به قول دوستمون "بد و بیراه" نبود. به خودم هم اجازه چنین کاری نمیدم. هر سوء برداشتی هم با نیت بنده انطباقی نداره. ماشینم رو هم دوست دارم و به نظرم ماشینی با ارزشهای سخت افزاری بالا حیفه که مشکلات قابل حل کوچک داشته باشه.

    مخلصیم!
  • saeed

    saeed (عضو سایت)

    1393-12-04
    جناب يعقوبيان عزيز شما ناراحت نشو بعضي دوستان توقع بالا از اين خودرو دارن كه به نظر بنده هرچقدر پول بدي آش ميخوري اگه واقعا ميبينيد با اين خودرو و قلق آن نميتونيد كنار بيايد صادقانه بريد بفروشيد و يه خودرو ديگه به مذاقتون خوش مياد بخريد اخه اين چه حركتيه يه سري مدام ميان بد و بيراه ميگن ، حد اين خودرو همين برادر جان ايشونم لطف كردن اين سايتو راه اندازي كردن و تا اونجايي كه در توانشون دارن بي منت خدمات ميدن به دوستان ديگه صاحب كرمان خودرو نيستن كه .
    يا حق
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-12-04
    آقا بهزاد
    با سلام
    در مرتبه اول یک مساله را عنوان کنم که این سایت بدون هیچ نغع انتغاعی به سوالات دوستان پاسخگو هست و این خود بیانگر صداقت این مجموعه می باشد.
    چرا هر آنچه در ذهن دارید را بیان می کنید و ما را به نداشتن صداقت محکوم می نمایید؟ما اگر بحث عدم صداقت داشتیم،خود را ملزوم به انجام کارها و پیگیری و پاسخ دوستانی که حتی در نمایندگی ما ثبت نام نکرده اند،می دانیم.
    آقا بهزاد خیلی زود و خیلی نا آگاهانه قضاوت کرده اید.
    ما در اینجا هم نظرات مثبت (بقول شما عاشقانه) و هم نظرات منفی را داریم و تماما به مسئولین منتقل می کنیم.نظرات منفی کمک به اصلاح و بهبود ضعفها و نظرات مثبت و عاشقانه باعث تثبیت و تقویت موارد می شود.
    آقا بهزاد کدام پژو 405 یا پژو پارسی در هر صد کیلومتر با توجه به نوع سوختهایی که الان در حال توزیع است، 8 می سوزاند؟؟؟؟؟؟؟
    سواری با خودرو اتوماتیک قلق خاص به خودش را دارد و هر خودرویی نیز قلق خود را دارد.در پاسخ کامنتها ما نیز هیچ جسارتی نکردیم و فقط راهنمایی بوده است.
    با توجه به تجربه شما من سوالی از شما دارم،می شود بفرمایید که چرا در دیگر خودرو های اتوماتیک از برندهای دیگر همانند اپتیما ،هنگام سرد بودن خودرو و تا زمانی که گرم نشود،ترمز درست عمل نمی کند؟ احتمالا از نظر شما کارشناسان شرکت کیا نیز بی سواد هستند و.....
    آ؛قا بهزاد با توجه به هزینه پرداختی از سوی ما خریداران و همچنین نسبت محاسن و معایب خودرو ،بهتر است که وضع خودرو را در نظر بگیریم.
    در مورد بهبود وضعیت و اصلاح امور مربوط به این خودرو ،با توجه به بی سوادی مهندسین کارخانه جک و شرکت کرمان موتور،لطفا اگر راهکاری عملی و مستند دارید،حتما مطرح بفرمایید و سراپا گوشیم.
    در مرتبه آخر واقعا می دانید که برنامه های جدید روی خودروها آپدیت نمی شود؟نمونه بارزی که در حال انجام است برنامه جدید ای سی یو و اصلاح ترمز و کاهش مصرف و .... است.
    آقا بهزاد در حال حاضر بازار این خودرو بسیار داغ است و اگر واقعا باعث آزار شما شده است،با توجه به اینکه در این هفته نیز افزایش قیمت داشته است،می توانید نسبت به فروش آن با عاید شدن سود اقدام فرمایید.
    در خط آخر از تعریف شما بسیار سپاسگذاریم و جهت اطلاع شرکت کرمان موتور هر ساله هزینه زیادی بابت آموزش و بروز رسانی اطلاعات از مراجع معتبر خودرو سازی دنیا و کارخانجاتی که خودروهای آنها در کرمان موتور مونتاژ میشود،صرف میکند.

    درود بر شما
  • افتخاري

    افتخاري (مهمان)

    1393-12-04
    باسلام و با اجازه مدير محترم سايت واگر ايشان ناراحت شدند لطفا خويش را به جاي ما گذاشته و به موضوع نظر كنند
    بنده به عنوان يك مشتري كرمان موتور نظرات دوستمان آقاي بهزاد را تاييد ميكنم واقعا و واقعا كسي در دنيا نيست كه نرم افزار را اصلاح كند ؟ آيا اين كار براي يك شركت خودرو سازي مثل كرمان موتور سخت است ؟ آيا نمي شود از تجربه برزيل يا ديگر كشورها كه از اين خودور استفاده مي كنند بهره گرفت و ...... بعيد به نظر مي رسد و انچه قابل تصورر است اينكه به غير از نرم افزار مساله ديگري هست كه كرمان موتور به دليل از دست ندادن مشتري آنرا بيان نمي كند وگر نه اين همه مدت گذشته چرا خبري از اصلاح نرم افزار نسيت . آفرين بر آقاي بهزاد و بهزاد ها
    احتمالا متن بنده به مذاق آقاي يعقوبيان هم خوش نخواهد آمد اما خداوند بر همه چيز آگاه است .
    با تشكر
  • shahab021

    shahab021 (عضو سایت)

    1393-12-04
    سلام خدمت جناب یعقوبیان عزیز و تمامی دوستان
    من تاریخ 15/10 یک دستگاه جک اتوماتیک سفید تحویل دو ماهه(اسفند) ثبت نام کردم و تاریخ 4/11 تکمیل وجه کردم.با توجه به اینکه امروز دقیقا یک ماه از تاریخ تکمیل وجه میگذره اما تو سایت شرکت هنوز در انتظار تخصیص خودرو زده شده است.
    میخواستم بدونم الان باید چند وقت دیگه منتظر باشم تا خودرو رو تحویل بگیرم...
    شماره مشتری 88801
  • saffir

    saffir (عضو سایت)

    1393-12-04
    سلام اقای یعقوبیان

    تا چه تاریخی سند خوردند (سفید کرج ) ؟
  • Behzadkh

    Behzadkh (عضو سایت)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : اصغر كريمي
    نقل قول کردن : Behzadkh
    از دوستان خواهش می کنم که نظرات عاشقانه در مورد جی5 بیان نکنند. این عشق ورزیدن کمکی به کسی نمی کنه. هدف از این سایت به قول مدیر سایت، کشف ایرادهای احتمالی هست. لذا بیان مشکلات قطعاً کمک به مجموعه کرمان موتور هست. بنده دیشب عرض کردم که به دلیل این که شرکت جک سواد تنظیم ای سی یو رو نداشته، مشکلاتی در خودرو دیده میشه. آقا محسن سریعاً از جی5 تمجید کرد، بدون اشاره به مشکلات بیان شده................


    جناب بهزاد عزيز از شما يك تقاضا دارم آن هم اين است كه شما ماشينت را بفروش و يكم پول روش بزار برو خودرو هايي را بخر كه موتورشون 3000 به بالا است ما همه اين ها را مي دانيم من شخصا محصولات ايران خودرو زياد خريد و فروش كردم كدومشون سالم و بي نقص هستند بعد از تحويل خاموش مي كني روشن نميشه ، دينام خرابه، برف پاكن ها پوسيده اند شلنگ آب جرم گرفته كمك فنر زنگ زده و و و دوست خوبم مشكل شما مصرفه هست برو اي 20 بخر مصرف پايين موتور خوب محصول ژاپن فدات بشم اگر مشكلت اي سي يو هست بلدي درستش كني بلد برنامه و تيونش كني پيشنهاد بده واگر بلد نيستي آروم باش عزيزم تا ته فشردن پدال گاز در اتوماتيك سوار هايي كه بلد نيستند خودشون معكوس بدهند رايجه چون مي خواهند كار ماشين دنده اي را از يك ماشين اتوماتيك با موتور 1800 بكشند كه وي 6 هم نيست فدايت بشم براي همينه اتوماتيك دير تو ايران وارد شد چون ما اصول رانندگي را نميدونيم در مورد ترمز هم شما هر ماشيني كه تمام برقي سوار شويد بعد از باز كردن درب راننده خودرو سريعا نسبت به پر كردن پمپ روغن هيدروليك و ترمز ها اقدام مي كند ولي اين خود رو بعد از روشن كردن اقدام به پمپ مي كند بعد در جريان باش كه چين دنبال فروش و اقتصاده يك خودروي جديد داده كه هنوز ايران نيامده برو سايتش ببين تمام اين مشكلات در خودروي جديد حل شده و به عنوان محاسنش آورده شده لطفا در كامنت ها آرامتر برخورد كنيد


    خوب همونطور که انتظار داشتم، بجای این که در مورد جی 5 صحبت بشه، در مورد شخصیت بنده صحبت شد. من که عرض کردم که با عنوان "پراید سوار" مشکلی ندارم. حالا شما می فرمایید که اصول اولیه رانندگی رو هم بلد نیستم. مخلص شما هم هستم. مشکلی ندارم.
    اما واقعیت اینه که این ماشین خیلی مصرفش بیشتر از سمند با تکنولوژی دهه 1980 و قیمت نصف جی5 هست. ربطی هم به شخصیت من نداره. با آرامش من هم چیزی عوض نمیشه. در مورد ترمز هم شما تأیید کردید که با اصلاح نرم افزار قابل رفع هست. لازم به ذکره که حتی پراید و تیبا هم چنین مشکی ندارند. چرا سعی در راضی کردن من دارید. بهتره که بجای تخریب شخصیت بنده، کرمان موتور قانع بشه که این مشکلات کوچک رو با اندکی هزینه تحقیقاتی رفع کنه.
    اون جمله "اگه بلدی پیشنهاد بده" رو هم نفهمیدم!!!!!! پیشنهاد من اینه که توی دنیا آدم کاربلد و با سواد برای این کار وجود داره. همونهایی که تویوتا و بنز و بی ام و و هیدندای و هوندا و ... رو تیون می کنند. از این افراد می خواهی که در ازای مبلغی، خدمات مهندسی ارائه کنند. خیلی ساده هست. نیازی هم به حضور بنده نیست.
  • mohamad1234

    mohamad1234 (عضو سایت)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : محسن
    توضیهاتی که پس از 6000کیلومتر رانندگی با این ماشین زیبا داشتم را صادقانه برای دوستانی که قصد خرید دارند و مبلغ 60 میلیون میخواهند هزینه کنند را بعرض میرسونم
    1-اول اینکه کوچکترین مشکل موتوری و گیریبکس نداشتم و قدرت موتور فوق العادست و بقول دوستمون سعید که در بالا گفته کافیه روش رانندگی را با این ماشین یاد بگیریم
    2 - دوم ترمز خوب البته در اوایل تحویل موقع صبح 10 ثانیه اول بد بود و با ابدیت ترمز فوق العاده شد و با یکی از دوستان که ال 90 داشت با سرعت 100کیلومتر با هم در اتوبان نطنز اصفهان در یک مسیر مستقیم کنار هم و همزمان روی ترمز زدیم و در کمال تعجب دوستم ماشین من 6 متر زودتر ایستاد و جالب اینکه ال 90 با اینکه وزنش خیلی کمتر از ماشین من بود خط ترمز داشت ولی ماشین من خط ترمز نداشت از دوستان مطلع میخواهم که توضیح بدهند
    3- سوم صدای زیبا موتور که در مقایسه با سمند پژو و حتی ال 90 بسیار زیبا و داخل کابین کمتره
    4 - از هیچ کجای ماشین ابی رخنه نمیکنه و فکر میکنم دلیلش اگه دقت کنید و اطراف لا دریها دوجداره لاستیک قرار دادند تعجب میکنم که اقایی در بالا در مورد رخنه اب از سانروف حرف میزنه شاید ماشین ایشون تو مونتاژ استثناعا درست مونتاژ نشده
    5- رنگ ماشین مثل همه ماشینهای داخلی و چینی است و در حد متوسط
    6- زیر و بند و سیستم تعلیق این ماشین همان زیر و بند هیوندا اونته است میتونید مقایسه کنید و همان خشکی را دارد و کمی میکوبه
    7- شتاب اولیه با استفاده از سیستم تپترونیک مناسب و شتاب ثانویه فوق العادست
    8- هندلینگش بسیار عالی و مثلا در قیاس با ال 90 سر پیچها قابل قیاس نیست من با 145 کیلومتر در پیچی که در مسیر اصفهان شاهین شهر بو دحرکت کردم وکوچکترین احساس نامتعادلی نکردمولی جالب اینکه دوستم که ال 90 داشت جرات نکرد .میتونید امتحان کنید
    9 – از سرعت 110 به بالا از کنار درب صدای باد میامد که با قرار دادن یونولیت و ابر درز گیر مشکل حل شد
    10- فرمان پذیری و سبکی فرمان در سرعت پایین بسیار روان و در سرعت بالا سنگین میشه که عالیه
    دوستانی که میخواهند ماشینو بخرند حتما کارهای زیر را بکنند
    1- چهار چرخ را با چهار لاستیک هانکوک و دقیقا همان سایز عوض کنید با تعویض لاستیک vanli 500هزار
    2- اطراف درها را درز گیر مناسب بزارید
    3- یک سیستم نویگیشن و مانیتور روش نصب کنید1380000 مجید کار
    4- بک لایت نصب کنید 120000
    5- اگزوز ماشین را با تغییر بست به اندازه 4 سانت بیارد بالا 50000
    6- اگزوز را از عقب با اسپری مشکی چند بار رنگ کنید (برای زیبایی که از پشت معلوم نباشه)
    7- دوربین دنده عقب نصب کنید 100000

    به طور کلی این ماشین در مقایسه با پولی که میدید از همه ماشینهای تولید داخل و چینی بهتره واینو به جرات میشه گفت

    محسن جان این مجید کارو کجا نصب کردی توی نمایندگی یا توی خوده فروشگاه مجید کار؟
    توی مشهد هم هستش؟
    این بک لایت چیه؟
    لاستیک ها رو عوض کردی کوبش ماشین کمتر شد؟
  • اصغر كريمي

    اصغر كريمي (مهمان)

    1393-12-04
    نقل قول کردن : Behzadkh
    از دوستان خواهش می کنم که نظرات عاشقانه در مورد جی5 بیان نکنند. این عشق ورزیدن کمکی به کسی نمی کنه. هدف از این سایت به قول مدیر سایت، کشف ایرادهای احتمالی هست. لذا بیان مشکلات قطعاً کمک به مجموعه کرمان موتور هست. بنده دیشب عرض کردم که به دلیل این که شرکت جک سواد تنظیم ای سی یو رو نداشته، مشکلاتی در خودرو دیده میشه. آقا محسن سریعاً از جی5 تمجید کرد، بدون اشاره به مشکلات بیان شده.
    به نظر من هم جی 5 سخت افزار خوبی داره و قابلیت رفع عیب داره. اما توجه کنیم که موتور و گیربکس جی5 طراحی میتسوبیشی هست. یک شرکت ژاپنی. این موتور تا 2007 در ژاپن استفاده میشده. آیا به نظر شما در کشوری که کم مصرفترین خودروها رو میسازه و مثل ما روی نفت نخوابیده، استفاده از یک موتور با مصرف بیش از 10 و گاهی 11 لیتر در 100 کیلومتر منطقی هست؟ آیا به چنین موتوری استاندارد میدن؟ آِیا کلاً موتور 1800 سی سی باید اینقدر مصرفش بالا باشه؟ آیا این نقص جز نرم افزار میتونه باشه؟ آیا دوستان این مصرف عجیب رو ندیدند
    در مورد دنده عوض کردن هم، دوستان میتونند بنده رو خیلی راحت "پراید سوار" خطاب کنند. مشکلی با این عنوان ندارم. اما من هم بلدم که گاز رو تا ته فشار بدم. نیروی زیادی نمی خواد. گاز من هم تا ته فشرده میشه. مشکل اینجا نیست. مسأله اینه که ای سی یو دنده مرده رو تشخیص نمیده. ممکنه که کسی از صدای موتور در حال جون دادن در دنده مرده لذت ببره. من دوست ندارم. به نظرم صدای جالبی نیست. اگه قرار باشه که راننده هر لحظه میزان فشار بر موتور و فشردگی پدال و نسبت شتاب و سرعت رو تحلیل کنه، پس ای سی یو چه کاره هست؟ اون قطعه رو گذاشتن که همین کار رو بکنه. گذاشتن تا یه خانم 60 ساله هم که هیچی از موتور و گیربکس نمیدونه، هر موقع خواست سرعتش رو کم و زیاد کنده. من تحلیل های دوستان رو درک نمیکنم.


    جناب بهزاد عزيز از شما يك تقاضا دارم آن هم اين است كه شما ماشينت را بفروش و يكم پول روش بزار برو خودرو هايي را بخر كه موتورشون 3000 به بالا است ما همه اين ها را مي دانيم من شخصا محصولات ايران خودرو زياد خريد و فروش كردم كدومشون سالم و بي نقص هستند بعد از تحويل خاموش مي كني روشن نميشه ، دينام خرابه، برف پاكن ها پوسيده اند شلنگ آب جرم گرفته كمك فنر زنگ زده و و و دوست خوبم مشكل شما مصرفه هست برو اي 20 بخر مصرف پايين موتور خوب محصول ژاپن فدات بشم اگر مشكلت اي سي يو هست بلدي درستش كني بلد برنامه و تيونش كني پيشنهاد بده واگر بلد نيستي آروم باش عزيزم تا ته فشردن پدال گاز در اتوماتيك سوار هايي كه بلد نيستند خودشون معكوس بدهند رايجه چون مي خواهند كار ماشين دنده اي را از يك ماشين اتوماتيك با موتور 1800 بكشند كه وي 6 هم نيست فدايت بشم براي همينه اتوماتيك دير تو ايران وارد شد چون ما اصول رانندگي را نميدونيم در مورد ترمز هم شما هر ماشيني كه تمام برقي سوار شويد بعد از باز كردن درب راننده خودرو سريعا نسبت به پر كردن پمپ روغن هيدروليك و ترمز ها اقدام مي كند ولي اين خود رو بعد از روشن كردن اقدام به پمپ مي كند بعد در جريان باش كه چين دنبال فروش و اقتصاده يك خودروي جديد داده كه هنوز ايران نيامده برو سايتش ببين تمام اين مشكلات در خودروي جديد حل شده و به عنوان محاسنش آورده شده لطفا در كامنت ها آرامتر برخورد كنيد
  • Behzadkh

    Behzadkh (عضو سایت)

    1393-12-04
    از دوستان خواهش می کنم که نظرات عاشقانه در مورد جی5 بیان نکنند. این عشق ورزیدن کمکی به کسی نمی کنه. هدف از این سایت به قول مدیر سایت، کشف ایرادهای احتمالی هست. لذا بیان مشکلات قطعاً کمک به مجموعه کرمان موتور هست. بنده دیشب عرض کردم که به دلیل این که شرکت جک سواد تنظیم ای سی یو رو نداشته، مشکلاتی در خودرو دیده میشه. آقا محسن سریعاً از جی5 تمجید کرد، بدون اشاره به مشکلات بیان شده.
    به نظر من هم جی 5 سخت افزار خوبی داره و قابلیت رفع عیب داره. اما توجه کنیم که موتور و گیربکس جی5 طراحی میتسوبیشی هست. یک شرکت ژاپنی. این موتور تا 2007 در ژاپن استفاده میشده. آیا به نظر شما در کشوری که کم مصرفترین خودروها رو میسازه و مثل ما روی نفت نخوابیده، استفاده از یک موتور با مصرف بیش از 10 و گاهی 11 لیتر در 100 کیلومتر منطقی هست؟ آیا به چنین موتوری استاندارد میدن؟ آِیا کلاً موتور 1800 سی سی باید اینقدر مصرفش بالا باشه؟ مگه پژو 405 1800 سی سی نیست؟ موتور 405 در صورت تنظیم بودن حدود 8 لیتر میسوزونه. آیا این نقص جز نرم افزار میتونه باشه؟ آیا دوستان این مصرف عجیب رو ندیدند؟
    آیا اگه شما یه موقع عجله داشته باشید، جرأت می کنید با این ماشین سریع حرکت کنید؟ تا زمانی که دور موتور پایین نیاد اصولاً ترمز ندارید. نه این که ترمز مشکل داشته باشه. ترمز عالیه. مشکل نرم افزار هست. همه صاحبان جی5 این مسأله رو تجربه کردند. انکار مشکل رو من درک نمیکنم!!
    در مورد دنده عوض کردن هم، دوستان میتونند بنده رو خیلی راحت "پراید سوار" خطاب کنند. مشکلی با این عنوان ندارم. اما من هم بلدم که گاز رو تا ته فشار بدم. نیروی زیادی نمی خواد. گاز من هم تا ته فشرده میشه. مشکل اینجا نیست. مسأله اینه که ای سی یو دنده مرده رو تشخیص نمیده. ممکنه که کسی از صدای موتور در حال جون دادن در دنده مرده لذت ببره. من دوست ندارم. به نظرم صدای جالبی نیست. اگه قرار باشه که راننده هر لحظه میزان فشار بر موتور و فشردگی پدال و نسبت شتاب و سرعت رو تحلیل کنه، پس ای سی یو چه کاره هست؟ اون قطعه رو گذاشتن که همین کار رو بکنه. گذاشتن تا یه خانم 60 ساله هم که هیچی از موتور و گیربکس نمیدونه، هر موقع خواست سرعتش رو کم و زیاد کنده. من تحلیل های دوستان رو درک نمیکنم. این ماشین هیچ وقت سر حال نیست و همیشه شل هست. دلیلش هم اینه که سازنده نتونسته موتور رو به خوبی به کار بگیره و مصرف سوختش رو تنظیم کنه. به خاطر همین برای کاهش مصرف دست به این کار زده. در هیچ خودرو مشابه چنین قلق هایی وجود نداره. از آقای یعقوبیان هم خواهش میکنم که وقتی که دوستمون میگه که با 5 تا خودرو دنده اتوماتیک این مشکل رو نداشتم، بحث قلق رو مطرح نکنند. خود شما هم تا چند ماه پیش به این مشکل اعتراف می کردید و توصیه میکردید که فعلاً با دنده دستی سربالایی ها رو بالا برید تا برنامه جدید بیادش. کاش صادقانه تر می فرمودید که برنامه جدیدی در کار نیست....
    من در سایر موارد با دوستان موافق هستم. جی 5 محاسن زیادی داره. اگه کرمان موتور یک مشاور با سواد استخدام کنه که مشکل ای سی یو رفع بشه، قطعا در بازار ایرن بی رقیب باقی میمونه.
  • مجتبی

    مجتبی (مهمان)

    1393-12-04
    من چهار ماهه این ماشینو دارم و خیلی راضیم با پولی که دادم موتور و گیریبوکس میتسو زیبایی فوق العاده و امکانات خوب .
    تنها ماشین چینیه با مکانیکهای نمایندگیهاش که حرف میزنید تاییدش میکنند هر نمایندگی که میرم میبینم چندین لیفان برا تعمیر اوردن ولی بعد از چندین ماه تولید این ماشین تنها برای گارانتیهای دوره ای مردم ماشینشو اوردند
  • محسن

    محسن (مهمان)

    1393-12-04
    توضیهاتی که پس از 6000کیلومتر رانندگی با این ماشین زیبا داشتم را صادقانه برای دوستانی که قصد خرید دارند و مبلغ 60 میلیون میخواهند هزینه کنند را بعرض میرسونم
    1-اول اینکه کوچکترین مشکل موتوری و گیریبکس نداشتم و قدرت موتور فوق العادست و بقول دوستمون سعید که در بالا گفته کافیه روش رانندگی را با این ماشین یاد بگیریم
    2 - دوم ترمز خوب البته در اوایل تحویل موقع صبح 10 ثانیه اول بد بود و با ابدیت ترمز فوق العاده شد و با یکی از دوستان که ال 90 داشت با سرعت 100کیلومتر با هم در اتوبان نطنز اصفهان در یک مسیر مستقیم کنار هم و همزمان روی ترمز زدیم و در کمال تعجب دوستم ماشین من 6 متر زودتر ایستاد و جالب اینکه ال 90 با اینکه وزنش خیلی کمتر از ماشین من بود خط ترمز داشت ولی ماشین من خط ترمز نداشت از دوستان مطلع میخواهم که توضیح بدهند
    3- سوم صدای زیبا موتور که در مقایسه با سمند پژو و حتی ال 90 بسیار زیبا و داخل کابین کمتره
    4 - از هیچ کجای ماشین ابی رخنه نمیکنه و فکر میکنم دلیلش اگه دقت کنید و اطراف لا دریها دوجداره لاستیک قرار دادند تعجب میکنم که اقایی در بالا در مورد رخنه اب از سانروف حرف میزنه شاید ماشین ایشون تو مونتاژ استثناعا درست مونتاژ نشده
    5- رنگ ماشین مثل همه ماشینهای داخلی و چینی است و در حد متوسط
    6- زیر و بند و سیستم تعلیق این ماشین همان زیر و بند هیوندا اونته است میتونید مقایسه کنید و همان خشکی را دارد و کمی میکوبه
    7- شتاب اولیه با استفاده از سیستم تپترونیک مناسب و شتاب ثانویه فوق العادست
    8- هندلینگش بسیار عالی و مثلا در قیاس با ال 90 سر پیچها قابل قیاس نیست من با 145 کیلومتر در پیچی که در مسیر اصفهان شاهین شهر بو دحرکت کردم وکوچکترین احساس نامتعادلی نکردمولی جالب اینکه دوستم که ال 90 داشت جرات نکرد .میتونید امتحان کنید
    9 – از سرعت 110 به بالا از کنار درب صدای باد میامد که با قرار دادن یونولیت و ابر درز گیر مشکل حل شد
    10- فرمان پذیری و سبکی فرمان در سرعت پایین بسیار روان و در سرعت بالا سنگین میشه که عالیه
    دوستانی که میخواهند ماشینو بخرند حتما کارهای زیر را بکنند
    1- چهار چرخ را با چهار لاستیک هانکوک و دقیقا همان سایز عوض کنید با تعویض لاستیک vanli 500هزار
    2- اطراف درها را درز گیر مناسب بزارید
    3- یک سیستم نویگیشن و مانیتور روش نصب کنید1380000 مجید کار
    4- بک لایت نصب کنید 120000
    5- اگزوز ماشین را با تغییر بست به اندازه 4 سانت بیارد بالا 50000
    6- اگزوز را از عقب با اسپری مشکی چند بار رنگ کنید (برای زیبایی که از پشت معلوم نباشه)
    7- دوربین دنده عقب نصب کنید 100000

    به طور کلی این ماشین در مقایسه با پولی که میدید از همه ماشینهای تولید داخل و چینی بهتره واینو به جرات میشه گفت
  • azhdar7070

    azhdar7070 (عضو سایت)

    1393-12-03
    ضمن عرض سلام خسته نباشید به آقای یعقوبیان و همکارانشان در پاسخ به سوالات دوستان
    اینجانب با شماره مشتری86482 ،در داخل سایت وضعیت مشتری را در انتظار تخصیص زده میباشد
    با توجه به اینکه 5 بهمن تکمیل وجه کردم و بعد ار صدور سند ماشین تقریبا 10 روز طول میکشه ماشین رو تحویل بدهند میخواستم بدونم تقریبا کی ماشین تحویل میدهند
    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید با تشکر
  • omidn

    omidn (مهمان)

    1393-12-03
    با عرض سلام
    من برلیانس h330 اتومات محصول جدید پارس خودرو اسم نوشتم که موتورش 1500 هست وقتی متوجه شدم که جک اتوماتcc 1800 است و از چند نفری که پرسیدم همه در کل راضی بودن تصمیم گرفتم انصراف بدم و این ماشین را ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید که کار درستی میکنم یا خیر با تشکر