اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : rahman
    با سلام و درود به همه دوستان و مدیریت محترم
    آیا نمایندگی های کل کشور ماشین رو با پلاک تحویل میدن یا از شانس من این نمایندگی لج کرده میگه تا پلاک نیاد ماشین تحویل نمیدیم/
    {البته خودم حدس میزنم میخوان یه چند روز نمایندگیشون شلوغ باشه و دارن بهونه میارن/}
    الان هم چند روز از موعد تحویلش گذشته و آیا من میتونم ادعای خصارت کنم؟؟ چون ماشین اومده و لی بهم نمیدنش/توی سایت هم زده اسناد مالکیت صادر شده


    آقا رحمان
    با سلام
    طبق قانون ،نمایندگی باید خودرو را با پلاک و مدارک تحویل دهد.
  • حامد

    حامد (مهمان)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : mohamad1234
    حامد جان مصرفه ماشین من هم بالاست یعنی ماله همه همینجوریه. بنزین سوپر بزن از پمپ بنزین سیدرضی من همیشه اونجا میزنم صدی 10 تا 11 میسوزونه البته توی شهرم بیشتر.
    پیشنهاد خوبیه با هم هماهنگ میکنیم شما روزه فراخوان 14 بهمن بودی ماشینت چه رنگیه ؟ صندلی ماشینت که مشکلی نداره نه؟

    سلام محمد جان
    من هم بنزین سوپر می زنم از جایگاه های دولتی چون میگن کیفیت بهتری داره
    راستش در فراخوان 14 بهمن نرفتم چون متاسفانه با من تماسی گرفته نشد!!!!
    رنگ ماشینم مشکیه و صندلی هاش موردی نداره؟
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : saffir
    سلام اقای یعقوبیان صبحتون بخیر .

    سوال پرسیدم اما بدلیل حجم زیاد سوالات فکر میکنم ندید . فرمودید که زنگ بزنم ببینم تخصیص شده یا نه . سایت زده در انتظار تخصیص با توجه به این بنظرتون تماس بگیرم ؟

    تکمیل وجه 24/10 تعهد تحویل بهمن . 78698

    ?!


    با سلام
    اگر در سایت در انتظار تخصیص است هنوز شاسی به شما تعلق نگرفته است.
  • alichavoshi33

    alichavoshi33 (عضو سایت)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : حمید
    من هم با نظر آقای چاوشی موافقم.در این جمع همگی با کمک هم می توانیم مشکلات را یکی یکی مطرح و به نتیجه ای برسیم.آقای یعقوبیان هم که قبول زحمت می کنند و منعکس می کنند.هر مشکلی یه راه داره.استرس به خودمون وارد نکنیم.زیرا علت اصلی سکته ها شناخته شده.همه مشکلات را به کمک یکدیگر و استفاده از تجربیات هم درست می شوند


    انشااله که همیشه سلامت باشید


    دادا حمید ؛ این لطف از منطق بالای شماست. fellow
  • alichavoshi33

    alichavoshi33 (عضو سایت)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : بهراد
    با تشکر از عزیزانی که پاسخ دادند،

    من وقتی سوار این اتومبیل شدم سواری و نرمی اون رو مانند اتومبیل های بسیار گرانتر از خودش یافتم اما یک نکته بسیار مهم هست که فکر میکنم در ایران اصلا اهمیتی نداره و اون وقت اشخاص هست هیچ چیز مهمتر از وقت یک انسان نیست مگر ما چندبار فرصت زندگی داریم؟ که این زمان بسیار با ارزش رو مثلا تو نمایندگی ها برای رفع مشکل یا خدای نکرده تو جاده بر اثر از کار افتادن اتومبیل از دست بدیم؟ با این حال من از زحمات عزیزان شاغل در کرمان موتور تشکر میکنم ولی همین هیوندای که ماشینش بعد از 6 ماه به تق تق میافته سیستم نظر خواهی از مشتریش رو یه بررسی بفرمایید فرقی هم نمیکنه که شما در ایران باشید یا جای دیگه خیلی از مشکلاتی که مطرح میشه به هیوندای چیزی طول نمیکشه که تو سری بعدی تولید برطرف میشه. امیدوارم که شرکت هایی مثل کرمان موتور هم همین روند رو پیش بگیرند.


    دادا بهراد عزیز , خوشبختانه یا متأسفانه ما این وضعیت رو داریم و مجبور به تحمل آن هستیم. تنها چیزی که باعث عوض شدن اوضاع کنونی میشه , فقط اینه که هر کسی از خودش شروع کنه. دادا نیما , با این سایت داره همینکارو انجام میده و اکثر مشکلات رو به گوش مسئولین محترم میرسونه و تا حالا هم بسیار نتیجه بخش بوده.
    ممنون دادا بهراد , امیدداریم که برو بچه زحمت کش کرمان موتور , با تلاششان , به بهترین درجات برسند.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : حمید
    من هم با نظر آقای چاوشی موافقم.در این جمع همگی با کمک هم می توانیم مشکلات را یکی یکی مطرح و به نتیجه ای برسیم.آقای یعقوبیان هم که قبول زحمت می کنند و منعکس می کنند.هر مشکلی یه راه داره.استرس به خودمون وارد نکنیم.زیرا علت اصلی سکته ها شناخته شده.همه مشکلات را به کمک یکدیگر و استفاده از تجربیات هم درست می شوند


    انشااله که همیشه سلامت باشید
  • mohamad1234

    mohamad1234 (عضو سایت)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : بهراد
    با تشکر از عزیزانی که پاسخ دادند،

    من وقتی سوار این اتومبیل شدم سواری و نرمی اون رو مانند اتومبیل های بسیار گرانتر از خودش یافتم اما یک نکته بسیار مهم هست که فکر میکنم در ایران اصلا اهمیتی نداره و اون وقت اشخاص هست هیچ چیز مهمتر از وقت یک انسان نیست مگر ما چندبار فرصت زندگی داریم؟ که این زمان بسیار با ارزش رو مثلا تو نمایندگی ها برای رفع مشکل یا خدای نکرده تو جاده بر اثر از کار افتادن اتومبیل از دست بدیم؟ با این حال من از زحمات عزیزان شاغل در کرمان موتور تشکر میکنم ولی همین هیوندای که ماشینش بعد از 6 ماه به تق تق میافته سیستم نظر خواهی از مشتریش رو یه بررسی بفرمایید فرقی هم نمیکنه که شما در ایران باشید یا جای دیگه خیلی از مشکلاتی که مطرح میشه به هیوندای چیزی طول نمیکشه که تو سری بعدی تولید برطرف میشه. امیدوارم که شرکت هایی مثل کرمان موتور هم همین روند رو پیش بگیرند.

    حرفتون صحیح اما اگه از ما مشتریان کرمان موتور هم نظر خواهی کنیم اگر نمره 10 ندیم نمره قبولی 9 یا 9.5 رو بهش میدیم.
    ما فقط اینجا داریم ایرادات رو میگیم که خیلی جزئی است تا برطرف بشه وگرنه ناراضی نیستیم.
  • بهراد

    بهراد (مهمان)

    1393-11-28
    با تشکر از عزیزانی که پاسخ دادند،

    من وقتی سوار این اتومبیل شدم سواری و نرمی اون رو مانند اتومبیل های بسیار گرانتر از خودش یافتم اما یک نکته بسیار مهم هست که فکر میکنم در ایران اصلا اهمیتی نداره و اون وقت اشخاص هست هیچ چیز مهمتر از وقت یک انسان نیست مگر ما چندبار فرصت زندگی داریم؟ که این زمان بسیار با ارزش رو مثلا تو نمایندگی ها برای رفع مشکل یا خدای نکرده تو جاده بر اثر از کار افتادن اتومبیل از دست بدیم؟ با این حال من از زحمات عزیزان شاغل در کرمان موتور تشکر میکنم ولی همین هیوندای که ماشینش بعد از 6 ماه به تق تق میافته سیستم نظر خواهی از مشتریش رو یه بررسی بفرمایید فرقی هم نمیکنه که شما در ایران باشید یا جای دیگه خیلی از مشکلاتی که مطرح میشه به هیوندای چیزی طول نمیکشه که تو سری بعدی تولید برطرف میشه. امیدوارم که شرکت هایی مثل کرمان موتور هم همین روند رو پیش بگیرند.
  • حمید

    حمید (مهمان)

    1393-11-28
    خود من در یک کارخانه کار می کردم.ماشین الات جدید که در کارخانه نصب می شدند با توجه به اینکه ساخت کشور دانمارک بودن تا رسیدن به مرحله تولید کلی مکافات داشتن .تازه کارشناساشون دائم با کشورشون در تماس بودن و دائم قطعه را جهت نتیجه بهتر با قطعات جدیدتر تعویض می کردن.ان شاالله کرمان خودرو هم اگه بتواند قطعاتی که از طریق مشتریان مشکل دار تشخیص داده می شوند با تغییراتی و ابتکارات جدید و حتی طراحی مجدد تولید بکنند بعد از مدتی کیفیت خودروی تولید حرفی برای گفتن نمی گذارد.با توجه به اینکه این اشکالات که من شنیدم کاملا در داخل کشور عزیزمون و با خلاقیت جوانان خوبمون قابل مرتفع شدن هستند.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : hassan
    سلام جناب یعقوبیان و سایر دوستان
    بنده حدود 4 ماهه خودرو رو تحویل گرفتم از نظر شتاب و قدرت موتور ایرادی ندیدم ولی ماشین در دست اندازها صدا از تمام بدنه وارد کابین میشه در صورتی که همون مسیر رو با پژو (صفر ) میرم احساس نمیکنم نمایندگی حسنخانی قم رفتم موقع سرویس اولیه گفتم صدای زوزه باد از سرعت 110 به بالا از طرف آیینه راننده میاد گفتند اولا وقت نداریم (چون در اصل نمایندگی سایپا است و کرمان موتور در اونجا در حد یه صندلی برای ساعت اضافه کاری یکی از پرسنل هست) ثانیا باید ماشین بخوابه ما هی بریم جاده آزمون و خطا کنیم تا رفع بشه دیگه ترسیدم بگم تو دست انداز صدا میده معلوم نبود جوابم چی میگفتند بخاطر همین تشکر کردم و مثل یک شخص با کلاس اومدم بیرون برا رفع صدای باد ضبطو زیاد کنید خوب میشه قابل توجه بعضی از خدمات پس از فروش 2 آمپربنزینم جالبه وقتی فول باشه تا 100کیلومتر از جاش تکون نمیخوره بعدازطی 200کیلومتر میاد رو خط بعدی که از اونجا به بعد سرعت پایین اومدنش خیلی زیاد میشه بخاطر همین نمیشه اعتماد به آمپر کنی 3 بعد از 2500 کیلومتر شاهد کنده شدن میلیمتری رنگ در روی کاپت بودم کیفیت رنگ جوریه که کثیفی روی آن به سختی پاک میشه
    کاش موناژ تو ایران نمیشد والا چینی ها بهتر از ما کار میکنن ما وجدان کاری نداریم


    آقا حسن
    با سلام
    با هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش بعمل آمد، ،برای رفع ایراد به نمایندگی آقای صمصامی مراجعه فرمایید.
  • حمید

    حمید (مهمان)

    1393-11-28
    من هم با نظر آقای چاوشی موافقم.در این جمع همگی با کمک هم می توانیم مشکلات را یکی یکی مطرح و به نتیجه ای برسیم.آقای یعقوبیان هم که قبول زحمت می کنند و منعکس می کنند.هر مشکلی یه راه داره.استرس به خودمون وارد نکنیم.زیرا علت اصلی سکته ها شناخته شده.همه مشکلات را به کمک یکدیگر و استفاده از تجربیات هم درست می شوند
  • Mohammad AH

    Mohammad AH (مهمان)

    1393-11-28
    حواسمونو جمع كنيم
    تو اين چند سالي كه اين همه خودرو توسط كارخونه هاي بزرگ و عريض و طويل ساخته شد و اين همه اتفاقات افتاد (آخه مردم چندسال فرصت بدن ) ...كارشون شده copy......past.در صورتي كه خودرو سازهاي ديگه در حال پيشرفت و تكاپو هستن و تغيير سازنده و خوب رو ميشه توشون ديد.
    روي هر چيزي زوم شدن بالاخره يه چيزي توش در ميآد. روي اين خودرو هم بسيار زوم شديم
    تق تق كمربند و صداي باد و ... از اين داستان ها برطرف ميشه
  • alichavoshi33

    alichavoshi33 (عضو سایت)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : Roohafza
    نقل قول کردن : بهراد
    با سلام به همه دوستان
    هر دمی از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد.
    هر روز که میام سر میزنم اینجا مشکلات و مسایل جدیدی رو می بینم که دوستان جی 5 سوار مطرح کردند. دیروز هم که برای دریافت مدارک و پلاک جی 5 خودم به نمایندگی مرکزی کرمان موتور در کیلومتر 16 جاده مخصوص رفتم احساس کردم که سیستم و فرآیند کاری این شرکت خیلی جالب نیست و احساس نگرانی از کیفیت اتومبیل اولین چیزی بود که به ذهنم خطور کرد. با مسایلی جدیدی که دوستان هر روز اینجا مطرح میکنن واقعا احساس پشیمانی به من دست میده. اون از کارخانه جات ایران خودرو و سایپا که محصولاتشون قابل اطمینان نیست و این هم از کرمان موتور. فکر نمیکنم که دیگه سراغ محصولات تولید داخل برم. بیخود نیست که هیوندای و کیا اینقدر پیشرفت کردن و جا تو جا پای تویوتا گذاشتن. حداقل رضایت مشتری و کیفیت تولید براشون خیلی مهم هست هر چند از لحاظ تکنولوژی عقب تر از اروپا و آمریکا هستند.


    سلام دوست عزیز
    با عرض معذرت از جناب یعقوبیان .
    برخود لازم میدانم که مواردی را به استحضار برسانم.

    احتمالا شما هم مثل من تازه به ایران تشریف آورده اید.
    با اینکه من با توجه به تجربیاتی که در این مدت باآن روبرو شده ام از منتقدین "کیفیت مونتاژ و خدمات پس از فروش" کرمان موتور هستم اما با عرض معذرت نوشته شما را کمال بی انصافی میدانم.
    اولا : مقایسه کرمان موتور با ایران خودرو و سایپا کاملا اشتباهه . کرمان خودرو دستش توی جیب دولت نیست.
    ثانیا: قیمت محصولات کرمان موتور به واقعیت نزدیک تره یعنی به اندازه ای که پول میدی آش میخوری. قیمت این جی 5 حدود 12000 دلاره ( اگر اشتباه نکنم) یعنی بایک حساب سرانگشتی میشه فهمید که قیمت 55 الی 60 میلیونی این خودرو مقرون به صرفه است.
    ثالثا: بعید میدونم که کیفیت خدمات پس از فروش خودرو هائی که نام بردید مثل هیوندای و کیا حتی تویوتا همچین آش دهن سوزی هم باشه. علتش هم اینه که "مشتری مداری" هنوز در ایران جای خودش را باز نکرده روی همین اصل همه جای ایران آسمان همین رنگه.

    ارادتمند
    روح افزا


    سلام دادا بهراد عزیز , این برندی که نام برندی یه سوناتاش تا 2 سال به ما هم سواری داد. اون ماشین هم 6 ماه نشده بود , کلی صدا تو اتاقش افتاد. اکثر مشکلاتی که بیان میشه , واسه گرفتن راه حل مطرح میشه و بین اکثر تولیدات مشترک هست.
    دادا جون , تازه تر از تازه تری که میرسد ,,, شامل خوب و بد هستش.
    در حال حاضر و با این رنج قیمت , از باغ خودروسازهای داخل صدای خش خش برگ میرسد no
  • saffir

    saffir (عضو سایت)

    1393-11-28
    سلام اقای یعقوبیان صبحتون بخیر .

    سوال پرسیدم اما بدلیل حجم زیاد سوالات فکر میکنم ندید . فرمودید که زنگ بزنم ببینم تخصیص شده یا نه . سایت زده در انتظار تخصیص با توجه به این بنظرتون تماس بگیرم ؟

    تکمیل وجه 24/10 تعهد تحویل بهمن . 78698

    ?!
  • Roohafza

    Roohafza (عضو سایت)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : بهراد
    با سلام به همه دوستان
    هر دمی از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد.
    هر روز که میام سر میزنم اینجا مشکلات و مسایل جدیدی رو می بینم که دوستان جی 5 سوار مطرح کردند. دیروز هم که برای دریافت مدارک و پلاک جی 5 خودم به نمایندگی مرکزی کرمان موتور در کیلومتر 16 جاده مخصوص رفتم احساس کردم که سیستم و فرآیند کاری این شرکت خیلی جالب نیست و احساس نگرانی از کیفیت اتومبیل اولین چیزی بود که به ذهنم خطور کرد. با مسایلی جدیدی که دوستان هر روز اینجا مطرح میکنن واقعا احساس پشیمانی به من دست میده. اون از کارخانه جات ایران خودرو و سایپا که محصولاتشون قابل اطمینان نیست و این هم از کرمان موتور. فکر نمیکنم که دیگه سراغ محصولات تولید داخل برم. بیخود نیست که هیوندای و کیا اینقدر پیشرفت کردن و جا تو جا پای تویوتا گذاشتن. حداقل رضایت مشتری و کیفیت تولید براشون خیلی مهم هست هر چند از لحاظ تکنولوژی عقب تر از اروپا و آمریکا هستند.


    سلام دوست عزیز
    با عرض معذرت از جناب یعقوبیان .
    برخود لازم میدانم که مواردی را به استحضار برسانم.

    احتمالا شما هم مثل من تازه به ایران تشریف آورده اید.
    با اینکه من با توجه به تجربیاتی که در این مدت باآن روبرو شده ام از منتقدین "کیفیت مونتاژ و خدمات پس از فروش" کرمان موتور هستم اما با عرض معذرت نوشته شما را کمال بی انصافی میدانم.
    اولا : مقایسه کرمان موتور با ایران خودرو و سایپا کاملا اشتباهه . کرمان خودرو دستش توی جیب دولت نیست.
    ثانیا: قیمت محصولات کرمان موتور به واقعیت نزدیک تره یعنی به اندازه ای که پول میدی آش میخوری. قیمت این جی 5 حدود 12000 دلاره ( اگر اشتباه نکنم) یعنی بایک حساب سرانگشتی میشه فهمید که قیمت 55 الی 60 میلیونی این خودرو مقرون به صرفه است.
    ثالثا: بعید میدونم که کیفیت خدمات پس از فروش خودرو هائی که نام بردید مثل هیوندای و کیا حتی تویوتا همچین آش دهن سوزی هم باشه. علتش هم اینه که "مشتری مداری" هنوز در ایران جای خودش را باز نکرده روی همین اصل همه جای ایران آسمان همین رنگه.

    ارادتمند
    روح افزا
  • mohamad1234

    mohamad1234 (عضو سایت)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : بهراد
    با سلام به همه دوستان
    هر دمی از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد.
    هر روز که میام سر میزنم اینجا مشکلات و مسایل جدیدی رو می بینم که دوستان جی 5 سوار مطرح کردند. دیروز هم که برای دریافت مدارک و پلاک جی 5 خودم به نمایندگی مرکزی کرمان موتور در کیلومتر 16 جاده مخصوص رفتم احساس کردم که سیستم و فرآیند کاری این شرکت خیلی جالب نیست و احساس نگرانی از کیفیت اتومبیل اولین چیزی بود که به ذهنم خطور کرد. با مسایلی جدیدی که دوستان هر روز اینجا مطرح میکنن واقعا احساس پشیمانی به من دست میده. اون از کارخانه جات ایران خودرو و سایپا که محصولاتشون قابل اطمینان نیست و این هم از کرمان موتور. فکر نمیکنم که دیگه سراغ محصولات تولید داخل برم. بیخود نیست که هیوندای و کیا اینقدر پیشرفت کردن و جا تو جا پای تویوتا گذاشتن. حداقل رضایت مشتری و کیفیت تولید براشون خیلی مهم هست هر چند از لحاظ تکنولوژی عقب تر از اروپا و آمریکا هستند.

    بهراد جان ایراداتی که مطرح میشه فقط ایراد کمربنده بقیه چیزها طبیعی و توی هر خودرویی هست اما دوستان خیلی حساس شدن من خودم یک ماهه ماشینو دارم خیلی خیلی راضیم ازش مثل خودروی 90 میلیونی میمونه واسم ماشینه قبلیم کرولا 2007 بوده که به پای این ماشینه ژاپنی مطرح زمانه خودش رسیده.
  • Mohammad AH

    Mohammad AH (مهمان)

    1393-11-28
    سلام
    وقت تمام دوستان بخير
    عرض ادب خدمت جناب يعقوبيان
    اول تشكر ميكنم از زحمات بي منت و بي توقع شما و دوم از شركت كرمان موتور به دليل انجام تعهدات خود طبق قرارداد
    با توجه به اين كه شش سال از عمر ماشينم sd V8 ميگذشت و شرايط مالي هم بهم اجازه ميداد تصميم گرفتم (بعد 2 روز تحقيق جامع در مورد خريدخودرو با توجه به بودجه موجودم) ثبت نام جك5 اتوماتيك در تاريخ 1393/06/29 رو انجام بدم. طبق قرارداد در تاريخ 1393/10/22 تكميل وجه كردم (نقره اي متاليك) و در تاريخ 1393/11/24 (تحويل بهمن) از اداره تحويل در بلوار نخل جاده مخصوص ماشين رو تحويل گرفتم.
    قبل از خريد و ثبت نام رفتم ماشين انتخابيم رو از نزديك ديديم و توش نشستم و 5 دقيقه اي باهاش روندم ، از نقاط ضعف و قوتش كاملا آگاه شدم به خاطر همين با ذهنيت درست و علم به همه موارد اوليه ماشينمو تحويل گرفتم از خريد خودم هم بسيار راضي هستم .

    يه عده اي ميگفتن چينيه و ... يه عده ديگه ميگفتن راه نميره و تنبله.... يه عده ميگفتن شهريور سال بعد تحويلت ميدن و ... دوست گلم گفته ها و شنيده ها رو فقط بايد شنيد ولي تحقيق و بررسي فقط با خوده آدمه و با مشورت با يه آدمي كه سرش به يقش ميآرزه و اهل اين حرفه باشه و بيطرف .نه يه بنگاهي كه خدا ميدونه چي پسه ذهنشه ...
    نتيجه اين كه حرف مردم 99 درصدش شنيده ها و شايعه هست (متاسفانه چون همه در مورد همه چيز صاحب نظر هستن و اگر بگن نميدونم ممكنه خدايي نكرده مريض بشن)
    يا اين كه مثلا با ماكسيما يا هر ماشين غير همرده مقايسه ميكنه ميگه اين ماشين به درد نميخوره و راه نميره و و و ... من در ايران و شرايط حال حاضرش زندگي ميكنم و وقتي با جايه ديگه كه دو جهان با من فاصله داره مقايسه كنم جز سرخوردگي چيز ديگه اي به دست نميارم (هر چيز جاي خودش)
    اميدوارم كه همه ما روزي اهل مطالعه و تحقيق و بررسي و نقد درست بشويم تا بتوانيم از هر موضوعي به نتيجه گيري درست برسيم.
    خودمون بايد
  • mohamad1234

    mohamad1234 (عضو سایت)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : حمید
    دوستان یک مقدار صابون جامد را روی سطح داخل کمربند که داخل کشویی می شه بکشید صدا کم می شه.

    منظورتون روی سطح خود کمربنده دیگه آره؟
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1393-11-28
    نقل قول کردن : بهراد
    با سلام به همه دوستان
    هر دمی از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد.
    هر روز که میام سر میزنم اینجا مشکلات و مسایل جدیدی رو می بینم که دوستان جی 5 سوار مطرح کردند. دیروز هم که برای دریافت مدارک و پلاک جی 5 خودم به نمایندگی مرکزی کرمان موتور در کیلومتر 16 جاده مخصوص رفتم احساس کردم که سیستم و فرآیند کاری این شرکت خیلی جالب نیست و احساس نگرانی از کیفیت اتومبیل اولین چیزی بود که به ذهنم خطور کرد. با مسایلی جدیدی که دوستان هر روز اینجا مطرح میکنن واقعا احساس پشیمانی به من دست میده. اون از کارخانه جات ایران خودرو و سایپا که محصولاتشون قابل اطمینان نیست و این هم از کرمان موتور. فکر نمیکنم که دیگه سراغ محصولات تولید داخل برم. بیخود نیست که هیوندای و کیا اینقدر پیشرفت کردن و جا تو جا پای تویوتا گذاشتن. حداقل رضایت مشتری و کیفیت تولید براشون خیلی مهم هست هر چند از لحاظ تکنولوژی عقب تر از اروپا و آمریکا هستند.


    آقا بهراد
    با سلام
    آیا در کامنتها نکات مثبتی نمی بینید؟و قیاس بین کامنتها را در نظر دارید؟و درصد رضایت و نارضایتی را در نظر دارید؟
    مسائل جدید کدام است که می فرمایید تا ما توضیح خدمتتون ارائه کنیم.
    چرا این طرز تفکر را دارید که اگر ایراداتی در یک تولید ممکن است پیش بیاید،بجای اینکه راهکار ارائه دهیم،ایراد از روند فرایند و مدیریت و ...... می گیریم.؟؟؟؟
  • بهراد

    بهراد (مهمان)

    1393-11-28
    با سلام به همه دوستان
    هر دمی از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد.
    هر روز که میام سر میزنم اینجا مشکلات و مسایل جدیدی رو می بینم که دوستان جی 5 سوار مطرح کردند. دیروز هم که برای دریافت مدارک و پلاک جی 5 خودم به نمایندگی مرکزی کرمان موتور در کیلومتر 16 جاده مخصوص رفتم احساس کردم که سیستم و فرآیند کاری این شرکت خیلی جالب نیست و احساس نگرانی از کیفیت اتومبیل اولین چیزی بود که به ذهنم خطور کرد. با مسایلی جدیدی که دوستان هر روز اینجا مطرح میکنن واقعا احساس پشیمانی به من دست میده. اون از کارخانه جات ایران خودرو و سایپا که محصولاتشون قابل اطمینان نیست و این هم از کرمان موتور. فکر نمیکنم که دیگه سراغ محصولات تولید داخل برم. بیخود نیست که هیوندای و کیا اینقدر پیشرفت کردن و جا تو جا پای تویوتا گذاشتن. حداقل رضایت مشتری و کیفیت تولید براشون خیلی مهم هست هر چند از لحاظ تکنولوژی عقب تر از اروپا و آمریکا هستند.