اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-01
    نقل قول کردن : امیر .
    با سلام
    اقای یعقوبیان هفته بعد میخواستم بیام جاده مخصوص اون 200 هزار اضافه پرداخت را از شرکت بگیرم میخوام به ادرس جاده مخصوص-سه راهی شهریار بلوار کرمان خودرو(اندیشه)خیابان نخل (نبش جایگاهcng)ساختمان صدف(کرمان موتور)طبقه اول
    امور مالی بیام توسایتی خوندم که تعمیرگاه شماره2به مدت یک ماه تعطیله ایا این تعطیلی به اون ادرس بالا که ارتباطی نداره
    باتشکر


    آقا امیر
    با سلام
    برای دریافت مابه التفاوت بیمه باید به میلومتر 9 جاده مخصوص -خیابان عاشری-جنب کارخانه آکوفینا مراجعه کنید.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-01
    نقل قول کردن : موسی g
    سلام
    لطفاً رنگ های جک 5 اتوماتیک را بیان می فرمایید


    آقا موسی
    با سلام
    انتخاب رنگ همزمان با روز تکمیل وجه و با توجه به رنگهای اعلامی از سوی خط تولید، قابل انتخاب است.

    درود بر شما
  • موسی g

    موسی g (مهمان)

    1394-05-01
    سلام
    لطفاً رنگ های جک 5 اتوماتیک را بیان می فرمایید
  • سید هادی

    سید هادی (عضو سایت)

    1394-05-01
    [quote=مدیریت][quote=مازیار]سلام آقای یعقوبیان عزیز.
    ممنون از پاسخ شما. لطف فرمودید.
    فقط موضوعی که در مورد فن عرض کردم را متوجه نشدم. منظور من این است که فن دور تند خودرو پس از مدتی خاموش می شود. (مانند بقیه خودروها مشکل روشن ماندن دور تند را ندارد.)
    این مسئله ایرادی ندارد؟ به گیربکس صدمه وارد نمی شود؟
    با تشکر و امتنان[/quot

    آقا مازیار
    با سلام
    کارکرد فن طبیعی است.نگران نباشید.


    درود بر شما[/quote]
    متاسفانه ماشین بنده فن دور تندش اصلا خاموش نمیشه و نمیدونمم واقعا ایراد از کجاست . فن ماشین شما طبیعی کار میکنه
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-01
    [quote=مدیریت][quote=مازیار]سلام آقای یعقوبیان عزیز.
    ممنون از پاسخ شما. لطف فرمودید.
    فقط موضوعی که در مورد فن عرض کردم را متوجه نشدم. منظور من این است که فن دور تند خودرو پس از مدتی خاموش می شود. (مانند بقیه خودروها مشکل روشن ماندن دور تند را ندارد.)
    این مسئله ایرادی ندارد؟ به گیربکس صدمه وارد نمی شود؟
    با تشکر و امتنان[/quot

    آقا مازیار
    با سلام
    کارکرد فن طبیعی است.نگران نباشید.

    سلام آقای یعقوبیان.
    بسیار ممنون و متشکر


    درود بر شما[/quote]
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-01
    [quote=مازیار]سلام آقای یعقوبیان عزیز.
    ممنون از پاسخ شما. لطف فرمودید.
    فقط موضوعی که در مورد فن عرض کردم را متوجه نشدم. منظور من این است که فن دور تند خودرو پس از مدتی خاموش می شود. (مانند بقیه خودروها مشکل روشن ماندن دور تند را ندارد.)
    این مسئله ایرادی ندارد؟ به گیربکس صدمه وارد نمی شود؟
    با تشکر و امتنان[/quot

    آقا مازیار
    با سلام
    کارکرد فن طبیعی است.نگران نباشید.


    درود بر شما
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-01
    دوستان عزیز فراموش کردم یک موضوعی را مطرح کنم. البته قصد جسارت ندارم.
    متاسفانه واحد آپشن مستقر در اداره تحویل ، از کارکنان حرفه ای و نیروی تخصصی بهره نبرده است و متاسفانه مسائل خیلی ساده هم مراعات نمی کنند.
    اگر کمی فنی هستید سعی کنید خودتان آپشن ها را نصب کنید و یا اینکه زمان نصب آپشنها روی نحوه عملکرد کارکنان واحد آپشن نظارت کامل داشته باشید.
    البته بنده خیلی روی خودرو حساسم و به همین علت این موضوع را مطرح کردم.
    بد نیست این مسئله به واحد آپشن نیز ابلاغ شود.
    با تشکر
    جسارت بنده را ببخشید.
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-01
    سلام آقای یعقوبیان عزیز.
    ممنون از پاسخ شما. لطف فرمودید.
    فقط موضوعی که در مورد فن عرض کردم را متوجه نشدم. منظور من این است که فن دور تند خودرو پس از مدتی خاموش می شود. (مانند بقیه خودروها مشکل روشن ماندن دور تند را ندارد.)
    این مسئله ایرادی ندارد؟ به گیربکس صدمه وارد نمی شود؟
    با تشکر و امتنان
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-01
    نقل قول کردن : hosseinahmadi
    نقل قول کردن : مازیار
    م دارد و در حال ح


    سلام آقا مازيار من هم از كامت شما تشكر مي كنم من هم از عملكرد ماشين به صورت كلي راضي هستم من ماشين خانوادگي مي خواهستم نه موتور 3000 بعضي از دوستان ماشين دنده اي داشتن آن هم توليد داخل و بعد مي گويند من تجربه اتوماتيك دارم چند سال چند ماه ؟ كسي مي گه تجربه كه حداقل 5 سال اتوماتيك زير پاش بوده نمايندگي برده و به قول معروف با تعمير و مشكلاتش را آشناست دوستان يك مدت رانندگي كردن ياد گرفتن پاشون را بزارن روي گاز و ماشين بپره همه را جا بزاره تعويض دنده سريع مصرف پايين به قول معروف انتظار دارند موتور 6 سيلندر توربو حتي وقتي بگي بابا پشت c200 نشستي گاز دادي آيا مي پره شتاب ميگيره برات؟ شتابش 9 ثانيه طول ميكشه در سرعت 60 بزار روي دستي ببين دنده روي 4 هست 80 ميره روي 5 و بيشتر روي 6 هست اگر نمايشگر كامپيوتر گذاشته باشي همه اينها را مي بيني ما نميگيم اين ماشين عالي هست مي گوييم خودروي كلاس B با قيمت 60 تومان در ايران مي خري يعني قيمتش در خارج پايين تره اگه مي گن پرايد سمند و پژو و 206 بهتره خوب يكي بگه موقع خريد كي به قطر سيلندر -ميزان آمپر باتري - شتاب اوليه و ثانويه يك به صدش اصلا قطر رينگ يا حتي بيشتر شكل و خطوط حركت هوا روي خود رو توجه كرده اند فقط گفتن ما خود روي داخلي داشتيم بيا تبديل به عالي كنيم 60 تومن بديد يك خود روي خوشگل بگيريم شتاب مي خواستيد مي رفتيد زانيا يا 206 تييپ 5 مي گرفتيد يا يك ماكسيما مي گرفتيد.


    سلام آقای احمدی
    خواهش میکنم ، امیدوارم مفید واقع شده باشد.
    بنده هم با شما کاملا موافق هستم.
    متاسفانه بیشتر این مسائلی که مطرح میشود به دلیل پیشینه نسبتا بدی است که مردم ایران از خودروهای ساخت چین دارند و می خواهند به هر نحوی که شده ایرادی در اینگونه خودرو ها بیابند.
    ولی دوستان توجه کنید که خودرو j5 اتومات واقعا بحثش با اون پیشینه کاملا متفاوت است و دیگه الآن باید قبول داشته باشیم که صنعت خودروسازی چین روز به روز در حال پیشرفت است (دقیقا مانند کره) و جای انتقادی باقی نمی گذارد.
    دوستان توجه داشته باشند که همانطور که در مورد گیربکس خودرو هم عرض کردم ، به عنوان کسی که تا کنون خودروهای زیادی داشته ام و حدود 7 سال است که با دنده اتوماتیک رانندگی می کنم ، با وجود موتور 1800 ، این گیربکس کاملا مطلوب و فراتر از آن است.
    به امید روزی که صنعت خودرو سازی کشور عزیزمون سربلند باشد.
    آقای احمدی عذر خواهی میکنم که به دلیل طولانی بودن متن ، بخشی از کامنت شما را پاک کردم.
    با تشکر
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-01
    [quote=مدیریت]سلام آقای یعقوبیان عزیز.
    خواهش میکنم ، امیدوارم مفید واقع شده باشد و بخش بسیار کوچکی از زحمات شما را پاسخگو باشد.
    شما در مورد سوالاتی که مطرح کردم اطلاع دارید؟
    خصوصاً در مورد دور تند فن؟
    1- مسئله نمایشگر میزان باد که فقظ رنگ سبز چرخ ها را نمایش می دهد و عددی را نشان نمی دهد.؟
    ۲- خورو در حالت D لرزش شدیدی دارد و این حالت در زمان R نیست (مطمئن هستم که لرزش غیر طبیعی است.)؟ - البته در حالت سکون منظورم هست.
    ۳- ترمز دستی یک مقدار بالا است نمیدانم رگلاژ نیست یا این موضوع طبیعیه؟
    ۴- فن دور تند عملکرد صحیحی دارد یعنی با بالا رفتن دما روشن و پس از مدتی خاموش می شود . با توجه به اینکه بیان شده فن دور تند مسئولیت خنک کردن گیربکس را هم دارد و در حال حاضر اینکه فن خودرو بنده به طور طبیعی (مانند همه خودروها) کار میکند و با پایین آمدن دما خاموش میشود آیا این مورد ایراد به حساب می آید یا اینکه مشکلی نیست و از شانس خوب ما است؟ smile

    با تشکر و امتنان فراوان[/quote]

    آقا مازیار
    با سلام
    درو فن کاملا طبیعی است و در ecu تعریف شده است.
    1-نشانگر باد را در سرویس اولیه بفرمایید تا کنترل کنند.
    2-وقتی که در حالت D یا R قراردادر، کمی لرزش باید داشته باشد ،چون موتور و گیربکس آماده انتقال قدرت به چرخها هستند.ولی اگر فکر می کنید که غیر طبیعی است، بفرمایید تا دسته موتورها را بازدید کنند.
    3-در سرویس اولیه رگلاژ می شود.
    4-دور فن طبیعی است.


    شاد باشید[/quote]

    سلام آقای یعقوبیان عزیز.
    ممنون از پاسخ شما. لطف فرمودید.
    فقط موضوعی که در مورد فن عرض کردم را متوجه نشدم. منظور من این است که فن دور تند خودرو پس از مدتی خاموش می شود. (مانند بقیه خودروها مشکل روشن ماندن دور تند را ندارد.)
    این مسئله ایرادی ندارد؟ به گیربکس صدمه وارد نمی شود؟
    با تشکر و امتنان
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-01
    نقل قول کردن : حمید.ن
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : سيد هادي
    با سلام خدمت جناب يعقوبيان
    مسئله زود سبك شدن دنده ها و مشكل اينكه با اين خودرو تو جاده هايي كه سربالايي دارد اصلا رانندگي راحت نيست ، با توجه به اينكه شما انسان صادق و شريفي هستيد واقعا اگر كرمان موتور بدنبال حل مشكل زود سبك شدن دنده اين خودرو نيست راست و حسيني بگيد تا فكري به حال خودمون بكنيم چون بنده به فكر فروش خودرو هستم . ضمنا بنده پيامهاي هشت ماه گذشته را بررسي ميكردم شما اعلام كرده بوديد به زودي كليد هاي شيشه بالابر جك به همراه چراغ شب وارد ميشه كه بعد از گذشت اين مدت هنوز محقق نگرديده است . بازهم از صبر و حوصله شما ممنونم


    آقا سید هادی
    با سلام
    تا جایی که من اطلاع موثق دارمن، بطور جد بدنبال تغییر برنامه گیربکس هستند.
    در مورد چراغ هم بنده تاریخ دقیقی اعلام نکردم.تغییر در این فرایند و نحوه تغییر در تولید باید توسط شرکتJAC انجام گیرد.
    کرمان موتور درخواست را منتقل کرده است.


    درود بر شما

    آقا بخدا ماشین خوبیه.خدا شاهده تمام جاده تهران-مشهد را از مسیر شاهرود با آن سربالاییهای معروفش بدون تیپ ترونیک و همش با سرعت 120 تا 150 رفتم و کولر هم تمام مسیر روشن بود و لذت بردم.فقط باید قلق گاز دادن ماشین را بلد باشید و از گازدادن ماشین نترسید.ماشین 1800 سیسیه و اگر مشگلی هست حتما از رانندکی خود ماست.شما گاز ماشین را بموقع کم و زیاد کنید تا هم قدرت و هم سرعت را به شما بدهد.



    سلام به همه دوستان
    بنده هم با آقا حمید کاملا موافقم. مسئله گیربکس برای خودرویی با موتور 1800 منطقی و مطلوب است و نحوه رانندگی تا حد زیادی روی مسائل مطرح شده ، تاثیر گذار است.
    با تشکر
  • امیر .

    امیر . (عضو سایت)

    1394-04-31
    با سلام
    اقای یعقوبیان هفته بعد میخواستم بیام جاده مخصوص اون 200 هزار اضافه پرداخت را از شرکت بگیرم میخوام به ادرس جاده مخصوص-سه راهی شهریار بلوار کرمان خودرو(اندیشه)خیابان نخل (نبش جایگاهcng)ساختمان صدف(کرمان موتور)طبقه اول
    امور مالی بیام توسایتی خوندم که تعمیرگاه شماره2به مدت یک ماه تعطیله ایا این تعطیلی به اون ادرس بالا که ارتباطی نداره
    باتشکر
  • سید هادی

    سید هادی (عضو سایت)

    1394-04-31
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : سيد هادي
    با سلام خدمت جناب يعقوبيان
    مسئله زود سبك شدن دنده ها و مشكل اينكه با اين خودرو تو جاده هايي كه سربالايي دارد اصلا رانندگي راحت نيست ، با توجه به اينكه شما انسان صادق و شريفي هستيد واقعا اگر كرمان موتور بدنبال حل مشكل زود سبك شدن دنده اين خودرو نيست راست و حسيني بگيد تا فكري به حال خودمون بكنيم چون بنده به فكر فروش خودرو هستم . ضمنا بنده پيامهاي هشت ماه گذشته را بررسي ميكردم شما اعلام كرده بوديد به زودي كليد هاي شيشه بالابر جك به همراه چراغ شب وارد ميشه كه بعد از گذشت اين مدت هنوز محقق نگرديده است . بازهم از صبر و حوصله شما ممنونم


    آقا سید هادی
    با سلام
    تا جایی که من اطلاع موثق دارمن، بطور جد بدنبال تغییر برنامه گیربکس هستند.
    در مورد چراغ هم بنده تاریخ دقیقی اعلام نکردم.تغییر در این فرایند و نحوه تغییر در تولید باید توسط شرکتJAC انجام گیرد.
    کرمان موتور درخواست را منتقل کرده است.


    درود بر شما
    با سلام ممنون از پاسخ گویی شما آقای یعقوبیان بنده تست کردم وقتی ماشین روی فن دور تند میره دیگه خاموش نمیشه من فشنگی آبم عوض کردم درست نشد در صورتیکه ماشین یکی از دوستانم این مشکل و نداره و فن دور تندش بعد چند دقیقه خاموش میشه بعضی از دوستان هم با تعویض ترموستات مدل تاما ژاپنی ۸۲ درجه مشکلشون حل شده ممنون میشم اگه در این خصوص اگر اطلاعی دارید راهنمایی بفرمایید. تشکر
  • حمید.ن

    حمید.ن (مهمان)

    1394-04-31
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : سيد هادي
    با سلام خدمت جناب يعقوبيان
    مسئله زود سبك شدن دنده ها و مشكل اينكه با اين خودرو تو جاده هايي كه سربالايي دارد اصلا رانندگي راحت نيست ، با توجه به اينكه شما انسان صادق و شريفي هستيد واقعا اگر كرمان موتور بدنبال حل مشكل زود سبك شدن دنده اين خودرو نيست راست و حسيني بگيد تا فكري به حال خودمون بكنيم چون بنده به فكر فروش خودرو هستم . ضمنا بنده پيامهاي هشت ماه گذشته را بررسي ميكردم شما اعلام كرده بوديد به زودي كليد هاي شيشه بالابر جك به همراه چراغ شب وارد ميشه كه بعد از گذشت اين مدت هنوز محقق نگرديده است . بازهم از صبر و حوصله شما ممنونم


    آقا سید هادی
    با سلام
    تا جایی که من اطلاع موثق دارمن، بطور جد بدنبال تغییر برنامه گیربکس هستند.
    در مورد چراغ هم بنده تاریخ دقیقی اعلام نکردم.تغییر در این فرایند و نحوه تغییر در تولید باید توسط شرکتJAC انجام گیرد.
    کرمان موتور درخواست را منتقل کرده است.


    درود بر شما

    آقا بخدا ماشین خوبیه.خدا شاهده تمام جاده تهران-مشهد را از مسیر شاهرود با آن سربالاییهای معروفش بدون تیپ ترونیک و همش با سرعت 120 تا 150 رفتم و کولر هم تمام مسیر روشن بود و لذت بردم.فقط باید قلق گاز دادن ماشین را بلد باشید و از گازدادن ماشین نترسید.ماشین 1800 سیسیه و اگر مشگلی هست حتما از رانندکی خود ماست.شما گاز ماشین را بموقع کم و زیاد کنید تا هم قدرت و هم سرعت را به شما بدهد.
  • معین

    معین (مهمان)

    1394-04-31
    سلام جناب اقای یعقوبیان
    ضمن تشکر از پاسخگویی و حل مشکلات مشتریان میخواستم دو تا مورد را با شما مشورت کنم اول اینکه موقع تحویل کیلومتر ماشین من 12 بود میخواستم از مسئول تحویل بپرسم که متاسفانه سرگرم مسائل دیگر شدم و فراموش کردم با توجه به حمل خودرو با کامیون خودرو بر به اداره تحویل شماره 2 برام جای سوال مونده ؟؟
    دوم اینکه هنگام تکمیل وجه و پرداخت چکهای اقساط (12 ماهه) مبلغ 7571500ریال به عنوان تفاوت فروش اقساطی از بنده طلب کردند که پس از اعتراض بنده گفتند بابت بیمه بدنه یکساله خودرو میباشد که بنده پرداخت کردم ولی روز بعد از تحویل
    خودرو و مراجعه به ساختمان صدف هنگام گرفتن بیمه نامه بدنه متوجه شدم که مبلغ بیمه نامه 5126706 ریال میباشد که تفاوت حدودا 2450000 ریالی دارد حال میخواستم بپرسم این اختلاف بابت چیست و ایا قابل پیگیری و قابل استرداد هست یا خیر
    مجددا از زحمات شما کمال تشکر را دارم
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-04-31
    نقل قول کردن : سيد هادي
    با سلام خدمت جناب يعقوبيان
    مسئله زود سبك شدن دنده ها و مشكل اينكه با اين خودرو تو جاده هايي كه سربالايي دارد اصلا رانندگي راحت نيست ، با توجه به اينكه شما انسان صادق و شريفي هستيد واقعا اگر كرمان موتور بدنبال حل مشكل زود سبك شدن دنده اين خودرو نيست راست و حسيني بگيد تا فكري به حال خودمون بكنيم چون بنده به فكر فروش خودرو هستم . ضمنا بنده پيامهاي هشت ماه گذشته را بررسي ميكردم شما اعلام كرده بوديد به زودي كليد هاي شيشه بالابر جك به همراه چراغ شب وارد ميشه كه بعد از گذشت اين مدت هنوز محقق نگرديده است . بازهم از صبر و حوصله شما ممنونم


    آقا سید هادی
    با سلام
    تا جایی که من اطلاع موثق دارمن، بطور جد بدنبال تغییر برنامه گیربکس هستند.
    در مورد چراغ هم بنده تاریخ دقیقی اعلام نکردم.تغییر در این فرایند و نحوه تغییر در تولید باید توسط شرکتJAC انجام گیرد.
    کرمان موتور درخواست را منتقل کرده است.


    درود بر شما
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-04-31
    نقل قول کردن : amir4731
    جناب مهندس یعقوبیان ضمن تشکر از شما برای ارتباط دلسوزانه با مشتریان کرمان موتور ، مدتیست که پیگیر توضیحات شما در این سایت هستم و اینکه اخیرا خبر از آزمایش نسخه های مختلف آپدیت گیربکس داده بودید. لطفا بفرمائید نتیجه آزمایشات چی بوده و آیا نتیجه بخش بوده یا نه ؟ و اگر جواب مثبت باشد فکر می کنید چه زمانی برای خدمات به مشتریان در این مورد اقدام شود؟
    من 10 تیر تکمیل وجه کردم و منتظر تحویل خودرو هستم اما شکایتهای هم میهنان عزیز در سایتهای مختلف مبنی بر کاهش کشش و دنده مرده نگرانم کرده
    در ضمن متشکر خواهم شد اگر بنده را به گروه تلگرام اضافه کنید 9123152868


    آقا امیر
    با سلام
    ممنون از محبت شما.انجام وظیفه است.
    در مورد نمونه های آپدیت باید مجوزها اخذ شود و مراحل اداری کمی وقت گیر است.
    در مورد فرمایشات دوستان تا حدی صحیح است و بنده نیز بعنوان مصرف کننده این خودرو ، طبق تجربه شخصی و پیدا کردن قلق گیربکس ، خیلی مشکل حاد و سختی ندارم.


    شاد باشید
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-04-31
    [quote=shamim]جناب یعقوبیان عزیز
    از لطف شما برای منتقل کردن کامنت ممنونم.ولی یه سوالی برام پیش اومده.مگر این قسمت سایت اسمش نگاه مشتریان نیست؟پس چرا کامنت بنده رو حذف کردین و فقط خط تول که مربوط به تعریف و تمجید


    آقای ابراهیمی
    با سلام
    در این چند ماهی که ما خدمت شما هستیم، تاکنون کی دیده اید که کامنتی را حذف کنیم؟
    در پاسخ کامنت شما چون تعداد متن ها زیاد تر از تعریف کاراکتر های سایت بود، مجبور به حذف آن شدیم تا پاسخ به کامنت شما ارسال شود و خطا ندهد.
    ضمنا کامنت شما که در سایت توسط دوستان خوانده شده است و شما چندین ساعت قبل کامنت گذاشته اید و ما اکنون پاسخ داده ایم.
    خوشبختانه یا متاسفانه در این سایت اکثرا گلایه می کنند و کمتر تعریف نقل می شود. fellow
    در مورد مراجعه و کامنتهای شما، می دانید که حتی جزئی ترین پیغامها نیز منتقل می شود و دوستان بخش مهندسی نیز تا جایی که می توانند پیگیری و در صدد رفع مشکلات هستند.
    ما چون می دانیم نیت شما تخریب نیست و این به ما ثابت شده است، کامنتهای شما را بعنوان مدارک مستند انتقال می دهیم.

    درود بر شما
  • shamim

    shamim (عضو سایت)

    1394-04-31
    جناب یعقوبیان عزیز
    از لطف شما برای منتقل کردن کامنت ممنونم.ولی یه سوالی برام پیش اومده.مگر این قسمت سایت اسمش نگاه مشتریان نیست؟پس چرا کامنت بنده رو حذف کردین و فقط خط تول که مربوط به تعریف و تمجید این ماشین هست رو گذاشتین؟
    چرا نمیزارین تا بقیه دوستان بفهمن که در صورت بروز مشکل در ماشین چه نتیجه ای حاصل میشه؟فقط باید از ماشین و کرمان موتور تعریف کرد؟نباید کرمان موتور در رویه خودش در مورد تامیین قطعات تغییری بده؟
    میدونین دفعه پیش که در مورد صدای تق تق از جلو بندی من رو سایتتون کامنت گذاشتم و شما هم لطف کردین پیگیری کردین من 4 بار برای رفع صدا به نمایندگی مرکزی و امور مشتریان مراجعه کردم نتیجه چی شد؟دوستان کرمان موتور متوجه شدن که مهره طبق که هفتصدتومان قیمت داره ایراد داره و الان تو همه مراجعات مشتریان به تعمیرگاه ها خودشون مهره رو تعویض می کنن. پس پیگیری بنده برای زیر سوال بردن این مجموعه نیست بلکه تلاشی است برای اینکه شاید مجموعه منظم تر کار بکنه و حداقل از قطعات حیاتی ماشین تو انبار موجودی داشته باشه.
    ممنون از شما
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-04-31
    سلام آقای یعقوبیان عزیز.
    خواهش میکنم ، امیدوارم مفید واقع شده باشد و بخش بسیار کوچکی از زحمات شما را پاسخگو باشد.
    شما در مورد سوالاتی که مطرح کردم اطلاع دارید؟
    خصوصاً در مورد دور تند فن؟
    1- مسئله نمایشگر میزان باد که فقظ رنگ سبز چرخ ها را نمایش می دهد و عددی را نشان نمی دهد.؟
    ۲- خورو در حالت D لرزش شدیدی دارد و این حالت در زمان R نیست (مطمئن هستم که لرزش غیر طبیعی است.)؟ - البته در حالت سکون منظورم هست.
    ۳- ترمز دستی یک مقدار بالا است نمیدانم رگلاژ نیست یا این موضوع طبیعیه؟
    ۴- فن دور تند عملکرد صحیحی دارد یعنی با بالا رفتن دما روشن و پس از مدتی خاموش می شود . با توجه به اینکه بیان شده فن دور تند مسئولیت خنک کردن گیربکس را هم دارد و در حال حاضر اینکه فن خودرو بنده به طور طبیعی (مانند همه خودروها) کار میکند و با پایین آمدن دما خاموش میشود آیا این مورد ایراد به حساب می آید یا اینکه مشکلی نیست و از شانس خوب ما است؟ smile

    با تشکر و امتنان فراوان[/quote]

    آقا مازیار
    با سلام
    درو فن کاملا طبیعی است و در ecu تعریف شده است.
    1-نشانگر باد را در سرویس اولیه بفرمایید تا کنترل کنند.
    2-وقتی که در حالت D یا R قراردادر، کمی لرزش باید داشته باشد ،چون موتور و گیربکس آماده انتقال قدرت به چرخها هستند.ولی اگر فکر می کنید که غیر طبیعی است، بفرمایید تا دسته موتورها را بازدید کنند.
    3-در سرویس اولیه رگلاژ می شود.
    4-دور فن طبیعی است.


    شاد باشید