اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • عباس شاهین

    عباس شاهین (عضو سایت)

    1393-09-05
    نقل قول: مجید علی حسینی
    با سلام خدمت دوستان و ابراز خوشحالی از ورود برخی از چهره های ادبی به این سایت که فضای کامتها را ادب آلود نموده اند. حقیر در سفری که به پمپ بنزین داشتم از اکتان فومن شیمی استفاده نمودم که کارکرد موتور افت کرد حال نمی دانم باید منتظر باشیم با جناب آقای موتور ماشین به این اکتان عادت کند یا اینکه کیفیت این بنزینی که زده ام بسیار افتضاح است. در هر صورت انگار این جناب آقای موتور 1.8 صادره از میتسوبیشی بسیار ناز نازی و حساس تشریف دارن که با یک قوره سردیشان می شود و با یک مویز گرمی.


    آقا مجید خیلی مخلصیم
    قربان عدم رضایت جنابعالی از عملکرد نامناسب موتور بی شک به کیفیت پایین بنزین مربوط می شود و احتمالا" چنانچه اخبار جراید و رسانه ها رو دنبال کرده باشید حتما" متوجه این معضل شده اید از طرفی مکملهایی که اغلب در جایگاههای سوخت توزیع می شوند فاقد کیفیت لازم هستند وحتی سازمان ملی استاندارد و ستاد بهینه سازی مصرف سوخت تا کنون رسما" فروش ویا استفاده از این فراورده سوختی را تایید نکردند وبحث مفید بودن یا بی اثر بودن آنها از جمله موارد بحث برانگیزه.تجربه شخصی به من ثابت کرده که استفاده از سوختی با کیفیت قابل قبول علی الخصوص بنزین سوپر باعث افزایش توان و راندمان محسوس موتور خودرو می شود.
  • danial

    danial (عضو سایت)

    1393-09-05
    نقل قول: khosravian
    نقل قول: vahid
    بنده امروز تحویل گرفتم.
    برخورد نمایندگی زیاد تعریفی نداشت و همون ابتدا قبل ازینکه خودرو حتی من ببینم از من درخواست میکرد که برگه تحویل رو امضا کنم. که بنده مخالفت کردم. سپس خودرو رو آوردن که متوجه شدم اگزوز صدا میده و سعی داشتند منو راضی کنند که تحویل بگیرم که بازم مخالفت کردم و به واشر اگزوز رو عوض کردند.
    در نهایت هم صدای جیر جیر مربوط به تسمه هم وجود داشت ولی اینقدر اعصاب منو خورد کردند که به ناچار بیخیال شدم و صدا توسط دوستم که تعمیرکار هست با سفت کردن تسمه برطرف شد. (۲ دقیقه) ولی تعمیرکار کرمان موتور میگفت یا تحویل بگیر بعد سرویس اولیه یا یک روز دیگه بیار یا اگه الان میخوای درستش کنیم ۳-۴ ساعت باید منتظر بمونی.
    در نهایت هم مسول تحویل به من گفت شما توقع داری همه ایراد های ماشین رو الان برطرف کنی! گفتم ماشین ۰ ! ایراد نباید داشته باشه حالا هم منت میزارید که ایراداش رو بگیرید.
    سینی زیر موتور رو به قیمت ۲۰۰ تومان نصب کردند، ولی حاضر به ارائه فاکتور نشدند و هریک دیگری رو مسوول ارائه فاکتور میدونست و در نهایت هم رییس مجموعه فرمودند که مسول صدور فاکتور مرخصی هست و شنبه میاد! و اگر فاکتور میخوای برو شنبه بیا! گفتم الان این چند روزی که ایشون نیستند شما به روش سنتی حساب کتاب میکنید ! این چه حرفی هست که میزنید! مسول فاکتور نیست دیگه چه حرفیه آخه!
    بگزریم.
    در مورد خودرو بجز همون ایرادات اولیه ، طی چند کیلومتری که رانندگی کردم تا به منزل برسم بنظرم خوب بود. تنها مشکل نه چندان بزرگ عملکرد گیربکس بود که قبلا هم اشاره شده و امیدوارم آپدیت اون ارئه بشه.هرچند قابل چشم پوشی هست.
    درها به خوبی کیپ میشن ، به علت بارونی بودن هوا نتونستم رنگ رو چک کنم. برف پاک کن عملکرد خوبی داشت. کیفیت سواری و راحتی خودرو به نظرم خوب بود و در برابر هزینه ای که کردم راضی هستم.
    صندلی ها خوب هستند ، ولی ایکاش برقی بودند.
    عملکرد بخاری خوب بود. در حالت تیپ ترونیک کاملا راضی کننده بود و صدای موتور هم کم هست.
    تنها چیزی که نگرانم میکنه وضعیت خدمات پس از فروش هست و با این برخوردی که امروز دیدم واقعا دوست ندارم مجبور باشم برای هر موردی به نمایندگی مراجعه کنم.
    نمایندگی سالار موتور پارسیان- شیراز

    منم همین نمایندگی ثبت نام کردم. یعنی واسه تحویل اجازه نمیدن آدم درست ماشینش رو بازرسی کنه؟
    روز ثبت نام که خوب تحویل می گیرن، واسه تحویل فیلمت می کنن؟!

    من هم بدترين برخورد رو تو همين نمايندگي ديدم دوست عزيز حالا وقتي واسه اشكالات و سرويس اوليه بردي برخورد كارشناسشون آقاي سلطاني رو هم ميبيني و بيشتر سوپرايز ميشين...
  • مهتاب

    مهتاب (مهمان)

    1393-09-05
    با سلام و احترام
    من قبلا پیغام گذاشته بودم و شما زحمت کشیدین پیگیری کردین که تا دو رور آینده جی 5 اتومات سفید بنده(تکمیل وجه 6 مهر) سند خواهد خورد.البته نمایندگی گفته 3 برگی 10مهر صادر شده.اگرچه هنوز خبری نیست اما خواستم بپرسم از کجا باید بدونم ماشین سند خورده آیا تماسی گرفته می شود یا خودم باید از اداره تحویل پیگیری کنم یا اینکه از سایت پیگیری کنم؟واقعا که خسته کننده است.ممنون از لطف شما بابت پاسخ
    راستی حالا اگه لطف خدا شامل حال ما شد و سند صادر شد چند روز طول می کشه تا خودرو را تحویل دهند؟
    با تشکر زیاد از جنابعالی که حتی با اینکه از نمایندگی شما خرید نداشته ایم باز هم پاسخ می دهید.شماره مشتری:66068
  • khosravian

    khosravian (عضو سایت)

    1393-09-05
    نقل قول: vahid
    بنده امروز تحویل گرفتم.
    برخورد نمایندگی زیاد تعریفی نداشت و همون ابتدا قبل ازینکه خودرو حتی من ببینم از من درخواست میکرد که برگه تحویل رو امضا کنم. که بنده مخالفت کردم. سپس خودرو رو آوردن که متوجه شدم اگزوز صدا میده و سعی داشتند منو راضی کنند که تحویل بگیرم که بازم مخالفت کردم و به واشر اگزوز رو عوض کردند.
    در نهایت هم صدای جیر جیر مربوط به تسمه هم وجود داشت ولی اینقدر اعصاب منو خورد کردند که به ناچار بیخیال شدم و صدا توسط دوستم که تعمیرکار هست با سفت کردن تسمه برطرف شد. (۲ دقیقه) ولی تعمیرکار کرمان موتور میگفت یا تحویل بگیر بعد سرویس اولیه یا یک روز دیگه بیار یا اگه الان میخوای درستش کنیم ۳-۴ ساعت باید منتظر بمونی.
    در نهایت هم مسول تحویل به من گفت شما توقع داری همه ایراد های ماشین رو الان برطرف کنی! گفتم ماشین ۰ ! ایراد نباید داشته باشه حالا هم منت میزارید که ایراداش رو بگیرید.
    سینی زیر موتور رو به قیمت ۲۰۰ تومان نصب کردند، ولی حاضر به ارائه فاکتور نشدند و هریک دیگری رو مسوول ارائه فاکتور میدونست و در نهایت هم رییس مجموعه فرمودند که مسول صدور فاکتور مرخصی هست و شنبه میاد! و اگر فاکتور میخوای برو شنبه بیا! گفتم الان این چند روزی که ایشون نیستند شما به روش سنتی حساب کتاب میکنید ! این چه حرفی هست که میزنید! مسول فاکتور نیست دیگه چه حرفیه آخه!
    بگزریم.
    در مورد خودرو بجز همون ایرادات اولیه ، طی چند کیلومتری که رانندگی کردم تا به منزل برسم بنظرم خوب بود. تنها مشکل نه چندان بزرگ عملکرد گیربکس بود که قبلا هم اشاره شده و امیدوارم آپدیت اون ارئه بشه.هرچند قابل چشم پوشی هست.
    درها به خوبی کیپ میشن ، به علت بارونی بودن هوا نتونستم رنگ رو چک کنم. برف پاک کن عملکرد خوبی داشت. کیفیت سواری و راحتی خودرو به نظرم خوب بود و در برابر هزینه ای که کردم راضی هستم.
    صندلی ها خوب هستند ، ولی ایکاش برقی بودند.
    عملکرد بخاری خوب بود. در حالت تیپ ترونیک کاملا راضی کننده بود و صدای موتور هم کم هست.
    تنها چیزی که نگرانم میکنه وضعیت خدمات پس از فروش هست و با این برخوردی که امروز دیدم واقعا دوست ندارم مجبور باشم برای هر موردی به نمایندگی مراجعه کنم.
    نمایندگی سالار موتور پارسیان- شیراز

    منم همین نمایندگی ثبت نام کردم. یعنی واسه تحویل اجازه نمیدن آدم درست ماشینش رو بازرسی کنه؟
    روز ثبت نام که خوب تحویلت می گیرن، واسه تحویل فیلمت می کنن؟!
  • vahid

    vahid (عضو سایت)

    1393-09-04
    بنده امروز تحویل گرفتم.
    برخورد نمایندگی زیاد تعریفی نداشت و همون ابتدا قبل ازینکه خودرو حتی من ببینم از من درخواست میکرد که برگه تحویل رو امضا کنم. که بنده مخالفت کردم. سپس خودرو رو آوردن که متوجه شدم اگزوز صدا میده و سعی داشتند منو راضی کنند که تحویل بگیرم که بازم مخالفت کردم و به واشر اگزوز رو عوض کردند.
    در نهایت هم صدای جیر جیر مربوط به تسمه هم وجود داشت ولی اینقدر اعصاب منو خورد کردند که به ناچار بیخیال شدم و صدا توسط دوستم که تعمیرکار هست با سفت کردن تسمه برطرف شد. (2 دقیقه) ولی تعمیرکار کرمان موتور میگفت یا تحویل بگیر بعد سرویس اولیه یا یک روز دیگه بیار یا اگه الان میخوای درستش کنیم 3-4 ساعت باید منتظر بمونی.
    در نهایت هم مسول تحویل به من گفت شما توقع داری همه ایراد های ماشین رو الان برطرف کنی! گفتم ماشین 0 ! ایراد نباید داشته باشه حالا هم منت میزارید که ایراداش رو بگیرید.
    سینی زیر موتور رو به قیمت 200 تومان نصب کردند، ولی حاضر به ارائه فاکتور نشدند و هریک دیگری رو مسوول ارائه فاکتور میدونست و در نهایت هم رییس مجموعه فرمودند که مسول صدور فاکتور مرخصی هست و شنبه میاد! و اگر فاکتور میخوای برو شنبه بیا! گفتم الان این چند روزی که ایشون نیستند شما به روش سنتی حساب کتاب میکنید ! این چه حرفی هست که میزنید! مسول فاکتور نیست دیگه چه حرفیه آخه!
    بگزریم.
    در مورد خودرو بجز همون ایرادات اولیه ، طی چند کیلومتری که رانندگی کردم تا به منزل برسم بنظرم خوب بود. تنها مشکل نه چندان بزرگ عملکرد گیربکس بود که قبلا هم اشاره شده و امیدوارم آپدیت اون ارئه بشه.هرچند قابل چشم پوشی هست.
    درها به خوبی کیپ میشن ، به علت بارونی بودن هوا نتونستم رنگ رو چک کنم. برف پاک کن عملکرد خوبی داشت. کیفیت سواری و راحتی خودرو به نظرم خوب بود و در برابر هزینه ای که کردم راضی هستم.
    صندلی ها خوب هستند ، ولی ایکاش برقی بودند.
    عملکرد بخاری خوب بود. در حالت تیپ ترونیک کاملا راضی کننده بود و صدای موتور هم کم هست.
    تنها چیزی که نگرانم میکنه وضعیت خدمات پس از فروش هست و با این برخوردی که امروز دیدم واقعا دوست ندارم مجبور باشم برای هر موردی به نمایندگی مراجعه کنم.
    نمایندگی سالار موتور پارسیان- شیراز
  • مجید علی حسینی

    مجید علی حسینی (مهمان)

    1393-09-04
    با سلام خدمت دوستان و ابراز خوشحالی از ورود برخی از چهره های ادبی به این سایت که فضای کامتها را ادب آلود نموده اند. حقیر در سفری که به پمپ بنزین داشتم از اکتان فومن شیمی استفاده نمودم که کارکرد موتور افت کرد حال نمی دانم باید منتظر باشیم با جناب آقای موتور ماشین به این اکتان عادت کند یا اینکه کیفیت این بنزینی که زده ام بسیار افتضاح است. در هر صورت انگار این جناب آقای موتور 1.8 صادره از میتسوبیشی بسیار ناز نازی و حساس تشریف دارن که با یک قوره سردیشان می شود و با یک مویز گرمی.
  • نوری

    نوری (مهمان)

    1393-09-04
    با سلام خدمت همه دوستان گرامی
    من امروز ماشین اتومات مشکیم را بعد از حدود یکماه تاخیر تحویل گرفتم. ماشین کثیف بود و هوا هم تاریک. ولی به نمایندگی کاملا اعتماد کردم و تحویل گرفتم. اطلاعات فنی ماشین ندارم. زمانی رفتم پمپ بنزین بلد نبودم چطوری باک را باز کنم یا دنده گیر کرده بود و به درایو نمی رفت بلد نبودم باید چکار کنم که تو این سایتها با یکی از بچه ها دوست شده بودم بهش زنگ زدم و ازش پرسیدم. انشاالله فردا به چند خبره نشون میدم.
    در مورد مشکلاتی که دوستان مطرح می کنند، نمایندگیهای کرمان موتور موظف هستند ایرادات را رفع کنند و یا خسارت بدهند. در صورت قصور باید ازشون به سازمان استاندارد شکایت کرد. شکایت هم از طریق اینترنت قابل انجام است و هم تلفنی می توان شکایت کرد. این دوستمون آقا حمیدرضا یا دیگر دوستان اگر شکایت کنند مطمئنا نتیجه خواهد داد.
    آقای یعقوبیان بزرگوار که امیدوارم خداوند متعال عوض خیر بهشون بده، با راه اندازی این سایت هم درد دل ما را می شنون و هم اینکه در حد توانشون به نظر میرسه برای رفع مشکلات مردم پیگیری می کنند. با این همه به قول مولا امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام حق گرفتنی است و باید ما از حقمون دفاع کنیم. اگر ماشین ما شانسی خوب از آب در اومده یا ماشین دیگری از شانسش بد در امده، بیایید در هر صورت از همدیگر حمایت کنیم و همدیگر را برای رسیدن به حقوقمون یاری کنیم.
  • عباس شاهین

    عباس شاهین (عضو سایت)

    1393-09-04
    دوست گلم جناب چاوشی علی الظاهر شما کامنت این حقیر در دو سه صفحه اخیر رو مطالعه نفرمودید که به تفصیل از جک تعریف کردم و عرض کردم من خودروی مورد نظر رو تحویل نگرفته ام ولی بمدت کوتاهی تست کردم و خوب اگه توجه بفرمایید نقد منصفانه ای تقدیم حضور کردم و نظر حاضر تنها دردل بود و نه تخریب وتشویش ذهن دوستان گرامی در ثانی برنامه ی مورد اشاره از تلویزیون ایران پخش گردید که متاسفانه بخاطر ندارم از چه شبکه ای.دوست گرامی من هم مثل سایر عزیزان توان مالی خرید خودرو تا این محدوده قیمتی را داشتم و دارم و در ابتدای کامنت قبلی به این نکته اشاره کردم که با " تحقیق مفصل " تصمیم به خرید کردم.ولی از بابت آنچه در روند مونتاژ این خودروی ارزشمند میگذرد نگرانم .قیاس بنده بین این خودرو و خودروی مورد اشاره صرفا" جنبه طنز داشت پس با مسئله اینقدر جدی برخورد نکنید.آیا این حقیر نامی از خودرو ساز داخلی و محصولات آنها بردم که شما عنان اختیار از دست دادید؟ آیا تشویق زحمتکشان ایرانی به ارتقاء سطح کیفی در تولید و پروسه مونتاژ ورسیدن به استاندارهای مطلوب از منظر حضرتعالی ایرادی دارد؟ در اینحال من به جد قصد تملک این خودرو رو دارم و سایت حاضر فرصت مناسبی برای نقد بررسی ارائه رهنمودهای فنی بر پایه تجربیات و دردل همگی ماست.علی ایحال چشم توصیه شما رو به جان دل پذیرفته و یه دستگاه بوگاتی نیز در اولین مجال ابتیاع خواهم کرد تا خاطر عزیزتان که برام عزیزاست آزرده نگردد. والسلام شاهین.
  • alichavoshi33

    alichavoshi33 (عضو سایت)

    1393-09-04
    سلام و عرض ادب خدمت داداجونم آقا نیمای گلم :
    نیما جان , در صورت امکان همچنان ما را تحمل بفرما و مثل همیشه صادقانه پاسخگوی سوال ما باش .
    آقا نیما , با توجه به اینکه شما دارای نمایندگی از کرمان موتور هستید , در صورت امکان پاسخ دهید و اگر هم پاسخ ندادید از طرف بنده هیچ ملالی نیست و ما الطاف شما رو هرگز فراموش نخواهیم کرد. این سوال بنده صرفأ جهت اطلاع به عزیزانی هست که قصد انتخاب جی 5 را دارند.
    سوال:
    به نظر شما کیفیت مونتاژ این خودرو نصبت به قبل تغییر یافته و روند نزولی داشته؟ چون شما از نزدیک با خودروهای مونتاژ قدیم و جدید سرو کار داشته اید و نظر شما مد نظر ما میباشد.

    ممنون از شما دادا جون.
  • alichavoshi33

    alichavoshi33 (عضو سایت)

    1393-09-04
    نقل قول: danial
    نقل قول: علیرضا چاوشی
    نقل قول: danial
    دوست عزيز جناب آقاي چاوشي به نظر شما نمونه اصلي اين خودرو تو چين آيا با دست رنگ اميزي ميشه و تو رنگش پر از حباب تريكيده هست يا پر از منفض و سوراخ سوراخ؟به نظر شما تو چين هم وقتي مونتاژ ميكنند پيچ سر بالاي كمك رو نميبندند يا شل ميبندن كه سيستم تعليق ماشين رو زمين صاف هم صدا بده؟به نظر شما تو نمونه اصلي هم درب راننده به گلگير جلو گير ميكنه هنگام بازو بسته شدن؟تو مدل اصلي هم يادشون ميره تو مونتاژ سوكت فن خنك كننده ماشين رو جا بزنن و ماشين صفر جوش بياره؟و بدتر از همش نداشتن خدمات پس از فروش و برخورد بد و طلبكارانه نمايندگيها با مشتري



    حمیدرضای عزیز , من با صد در صد بیانات شما موافق هستم و ضرری که به شما خورده و ناراحتی شما , ناراحتی بنده نیز هست.
    از دادا نیمای گلم که مثل همیشه با صبوری پاسخگو و بهترین راهکارها را ارائه مینماید , خواهشمند است این موضوع را بار دیگر به گوش مسئولین برساند تا مشکل حمیدرضای عزیز زودتر برطرف و حداقل تکلیف برای این مشتری عزیز مشخص گردد.

    ما دوست نداریم کرمان موتور هم راه خودروسازهای دیگه رو پیش بگیره و کیفیت خودروها رو رفته رفته خراب کنه.
    حمیدجان , دوستت داریم دادا. winked

    مرسي داداش ممنونم از لطفت بخدا خستم كردن فقط يه سوال تو ذهنمه موندم چرا اونزمان كه كرمان موتور دوو رو مونتاژ ميكرد هيچ مشكلي تو رنگ نبود ولي الان بعد از گذشت ۱۵ سال به جاي پيشرفت كرمان موتور پسرفت كرده و جاي تعجبه واسم؟؟؟؟؟؟


    حمیدرضا جان , حال شما رو درک میکنم , این هم از شانس شماست که باید اینجوری بشه , لازم نیست واست قسم بخورم ولی من بخدا تعجب میکنم که چگونه این نمایندگی شما کم لطفی کرده , من زمانی که رفتم خودرو را تحویل بگیرم , ابتدا ظاهر ماشین رو دیدم و سپس برای شستشوی ماشین , داخل نمایندگی , ماشین رو به کارواش بردم و پس از رویت ظاهری ماشین برگه تحویل را امضا کردم ,
    تازه بنده خدا آقای بشتام به بنده فرمودند تا ۲۴ ساعت در مورد رنگ فرصت دارم.
    به نظر من , اصلأ خود نمایندگی نباید این خودرو را از شرکت تحویل میگرفته , چون با این شرایط نمیتونسته شمارو راضی کنه , و قطعأ نمایندگی باید پاسخگو میبوده.
    حمیدجان , خودروی بنده قابل شمارو نداره ,ولی من واقعأ این مشکلاتو ندارم و بیخود نمیخوام از جک دفاع کنم. من هم یه مشتری هستم.
  • danial

    danial (عضو سایت)

    1393-09-04
    نقل قول: علیرضا چاوشی
    نقل قول: danial
    دوست عزيز جناب آقاي چاوشي به نظر شما نمونه اصلي اين خودرو تو چين آيا با دست رنگ اميزي ميشه و تو رنگش پر از حباب تريكيده هست يا پر از منفض و سوراخ سوراخ؟به نظر شما تو چين هم وقتي مونتاژ ميكنند پيچ سر بالاي كمك رو نميبندند يا شل ميبندن كه سيستم تعليق ماشين رو زمين صاف هم صدا بده؟به نظر شما تو نمونه اصلي هم درب راننده به گلگير جلو گير ميكنه هنگام بازو بسته شدن؟تو مدل اصلي هم يادشون ميره تو مونتاژ سوكت فن خنك كننده ماشين رو جا بزنن و ماشين صفر جوش بياره؟و بدتر از همش نداشتن خدمات پس از فروش و برخورد بد و طلبكارانه نمايندگيها با مشتري



    حمیدرضای عزیز , من با صد در صد بیانات شما موافق هستم و ضرری که به شما خورده و ناراحتی شما , ناراحتی بنده نیز هست.
    از دادا نیمای گلم که مثل همیشه با صبوری پاسخگو و بهترین راهکارها را ارائه مینماید , خواهشمند است این موضوع را بار دیگر به گوش مسئولین برساند تا مشکل حمیدرضای عزیز زودتر برطرف و حداقل تکلیف برای این مشتری عزیز مشخص گردد.

    ما دوست نداریم کرمان موتور هم راه خودروسازهای دیگه رو پیش بگیره و کیفیت خودروها رو رفته رفته خراب کنه.
    حمیدجان , دوستت داریم دادا. winked

    مرسي داداش ممنونم از لطفت بخدا خستم كردن فقط يه سوال تو ذهنمه موندم چرا اونزمان كه كرمان موتور دوو رو مونتاژ ميكرد هيچ مشكلي تو رنگ نبود ولي الان بعد از گذشت 15 سال به جاي پيشرفت كرمان موتور پسرفت كرده و جاي تعجبه واسم؟؟؟؟؟؟
  • alichavoshi33

    alichavoshi33 (عضو سایت)

    1393-09-04
    نقل قول: danial
    دوست عزيز جناب آقاي چاوشي به نظر شما نمونه اصلي اين خودرو تو چين آيا با دست رنگ اميزي ميشه و تو رنگش پر از حباب تريكيده هست يا پر از منفض و سوراخ سوراخ؟به نظر شما تو چين هم وقتي مونتاژ ميكنند پيچ سر بالاي كمك رو نميبندند يا شل ميبندن كه سيستم تعليق ماشين رو زمين صاف هم صدا بده؟به نظر شما تو نمونه اصلي هم درب راننده به گلگير جلو گير ميكنه هنگام بازو بسته شدن؟تو مدل اصلي هم يادشون ميره تو مونتاژ سوكت فن خنك كننده ماشين رو جا بزنن و ماشين صفر جوش بياره؟و بدتر از همش نداشتن خدمات پس از فروش و برخورد بد و طلبكارانه نمايندگيها با مشتري



    حمیدرضای عزیز , من با صد در صد بیانات شما موافق هستم و ضرری که به شما خورده و ناراحتی شما , ناراحتی بنده نیز هست.
    از دادا نیمای گلم که مثل همیشه با صبوری پاسخگو و بهترین راهکارها را ارائه مینماید , خواهشمند است این موضوع را بار دیگر به گوش مسئولین برساند تا مشکل حمیدرضای عزیز زودتر برطرف و حداقل تکلیف برای این مشتری عزیز مشخص گردد.

    ما دوست نداریم کرمان موتور هم راه خودروسازهای دیگه رو پیش بگیره و کیفیت خودروها رو رفته رفته خراب کنه.
    حمیدجان , دوستت داریم دادا. winked
  • ناصر

    ناصر (مهمان)

    1393-09-04
    با سلام خدمت مدیریت سایت

    متاسفانه یه چند وقتی است که شما مثل گذشته جواب مشتری های کرمان موتور را نمیدهید. از آنجایی که یکی از پلهای اصلی ارتباطی بین مشتریان و گروه کرمان موتور شما میباشید خواهشمندم این ارتباط را همچون گذشته حفظ کنید تا لااقل دلگرمی باشد برای ما مشتری ها.

    دوستان زیادی درباره مونتاژ ضعیف خودروی جی 5 اتومات گله مند بودند وهستند ،اما متاسفانه هیچگونه ترتیب اثری داده نمیشود .این موضوع مدتهاست که ذهن من وامسال منِ مشتری رو دچار بدبینی نسبت به خرید این ماشین زیبا کرده است . لطفاً انتقال دهید تا بلکه کارگران ومسولان کنترل کیفی ونهایی شریف گروه خودرو سازی کرمان موتور در امر مونتاژ با دقت بیشتری عمل کنند.

    با سپاس - هنچنان درانتظار تحویل آبان
  • danial

    danial (عضو سایت)

    1393-09-04
    نقل قول: mafarahani
    نقل قول: علیرضا چاوشی
    نقل قول: danial
    دوست عزيز آقاي چاوشي الان من تقريبا سه ماهه يعني از ۱۶ شهريور تا اين ماشين رو دارم و تمام مشكلات رو تو كامنتهاي قبليم مطرح كردم از جمله رنگ كه بينهايت افتضاح هست و مشكل داره و بيش از ۱۰ بار به صداي مشتري تماس گرفتم و حتي جناب يعقوبيان هم پيگير شدند اما الان دو ماهه كه تنها جوابشون اينه كه بايد جواب استعلام ماشينتون از كارخانه بياد من نميدونم گرفتن يك استعلام واقعا بيش از دو ماه زمان ميبره؟آيا واقعا كي جوابگوي اين خسارتي هست كه كرمان موتور به من زده و با اين وضع هر كسي ماشين رو بخواد بخره خيلي از قيمتش واقعيش كمتر ميخره به خاطر اشكالاتي كه در رنگ ماشين هست واقعا پشيمونم كه از كرمان موتور خريد كردم و مطمئن هستم اگر اين ماشين مونتاژ نبود و كرمان موتور دست نبرده بود تو مونتاژ اين ماشين نقص و ايرادي نداشت و بهترين انتخاب بود حتي تو مسئوليت پذيري شركت و مسئولينش و جلب رضايت مشتري فكر ميكنم كمترين امتيازو بگيره نسبت به خودرو سازهاي ديگه داخلي من سال ۸۷ يه ال ۹۰ از ايرانخودرو گرفتم كه فاصله درهاش زياد بود و مشكل از محل سوراخ كردن جاي پيچ رو ستون ماشين بود و وقتي به دفتر منطقه اي شكايت كردم حدود يك ماه تنها زمان برد تا كارشناس دادگستري بازديد كرد و دو ماه بعد خسارت رو پرداخت كردند اما كرمان موتور الان ۳ ماهه كه تازه ميخواد از كارخانه جواب استعلام بگيره واقعا كه مسخره هست....


    دانیال(حمیدرضا) عزیز , من هم تمامی کامنتهای شما را ملاحظه نمودم و از این بابت من نیز ناراحت شدم. چرا که میفهمم چه احساس بدی داره وقتی خودرو صفر تحویل میگردد با این شرایط صادق نیست . دانیال جان , بنده زمانی که خودروی خودم را تحویل گرفتم , از طرف نمایندگی اصفهان (آقای بشتام) به بنده فرصت ۲۴ ساعته داده شد تا رنگ خودرو را جهت بازدید کارشناسی و تشخیص رنگ ببرم و بنده نیز این کار را انجام دادم. البته من از توضیحات شما اینچنین برداشت میکنم که این مشکل رنگ شما در زمان تحویل نمایان بوده . اگر این چنین باشد , نمیدانم چرا تحویل گرفته اید و واقعأ نمایندگی شما کم لطفی نموده. من واقعأ متأسف شدم و امیددارم با پیگیری های دادا نیمای عزیز و مسئولین شرکت , سریعتر وضعیت خودروی شما مشخص گردد. دانیال عزیز , شما با متانت و بزرگواری مشکل خودروی خود را مطرح نموده ای , اما برخی به دنبال تخریب هستند. من هم مثل شما منتظر هستم تا شاید مسئول محترمی از این شرکت مشکل شما را پیگیری و اطلاع رسانی گرداند.
    منتظر کامنتهای بعدی شما هستیم. انشالله زودتر حل شود.

    ممنونم دوست عزيز از اينكه درك ميكنيد بخدا من نه قصد تخريب دارم نه بدنام كردن اين ماشين بلكه ظاهر اين ماشين رو خيلي دوست دارم و حتي اگه نمونه وارداتيش موجود بود تا ۱۰ ميليون بيشتر هم حاضر بودم بخرم مشكل من تنها با كرمان موتور و بي مسئوليتي اونهاست و كيفيت بد مونتاژ در ضمن خدمتتون بايد عرض كنم زماني كه ماشين رو به بنده تحويل دادن اينقدر ماشين كثيف بود كه ايرادهاش مشخص نبود
  • danial

    danial (عضو سایت)

    1393-09-04
    دوست عزيز جناب آقاي چاوشي به نظر شما نمونه اصلي اين خودرو تو چين آيا با دست رنگ اميزي ميشه و تو رنگش پر از حباب تريكيده هست يا پر از منفض و سوراخ سوراخ؟به نظر شما تو چين هم وقتي مونتاژ ميكنند پيچ سر بالاي كمك رو نميبندند يا شل ميبندن كه سيستم تعليق ماشين رو زمين صاف هم صدا بده؟به نظر شما تو نمونه اصلي هم درب راننده به گلگير جلو گير ميكنه هنگام بازو بسته شدن؟تو مدل اصلي هم يادشون ميره تو مونتاژ سوكت فن خنك كننده ماشين رو جا بزنن و ماشين صفر جوش بياره؟و بدتر از همش نداشتن خدمات پس از فروش و برخورد بد و طلبكارانه نمايندگيها با مشتري
  • alichavoshi33

    alichavoshi33 (عضو سایت)

    1393-09-04
    نقل قول: danial
    نقل قول: علیرضا چاوشی
    نقل قول: عباس شاهین
    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت
    ظاهرا" مشکلات مربوط به خط مونتاژ هر روز بیشتر خودنمایی میکنه وخوب البته این مسئله باعث دل نگرانی برای دارندگان و مشتریان این محصول میشه .در یکی از نظرات دوستان به نحوه رنگ آمیزی کارخانه ایراد اساسی وارد کرده بودند که هنوز در خط مونتاژ از نیروی انسانی جهت پاشیدن رنگ بر روی سطح بدنه استفاده میشود ( البته به گواه مستندی که شب گذشته در یکی از شبکه های تلویزیونی از روند مونتاژ این خودرو پخش شد ) و توی همین برنامه کارگران مشغول رنگ آمیزی بدنه جک با پیستوله بودند که خوب بنظرم عجیب بود چون فرایند پاشیدن رنگ مستلزم دقت و ظرافت خاصیه که نبود روبات های هوشمند در مجموعه کرمان موتور واقعا" توجیهی نداره وگلایه دوستان از کیفیت پایین رنگ بدنه بی دلیل نیست.تصاویری که دیشب از تلویزیون سراسری پخش میشد منو بفکر فرو برد که آیا این یه مجموعه بزرگ خودرو سازه یا یه کارگاه محلی؟واقعا" کم کم از خرید خودم دارم دلسرد میشم مگراینکه تدبیری بیاندیشن.میدونید مشابه این برنامه رو من درمورد ساخت خودروی بوگاتی ویرون دیده بودم که تقریبا بخش زیادی از روند تولید این سوپر اسپرت بدست مهندسین چیره دست انجام میشد!!!!!!!!



    سلام دادا شاهین:
    اینکه شما فرمودید بوگاتی اینجوریه و مهندسین چیره دست بخوبی از پس این خودرو بر اومدن که البته شکی هم از نظر ما نیست , و شما فرمودید این برنامه رو هم دیده بودید (البته نه از تلویزیون ما) , پس چرا خودروی JAC رو انتخاب کردید؟؟؟ خب دادا یه بوگاتی برمیداشتی.
    در مورد مستندی هم که شما فرمودید از تلویزیون ما پخش شده و شما با کارگاه محلیه کرمان موتور آشنا شدید!!!! , مثل اینکه یادتون رفته که از همین تلویزیون کارخانه های!!!!!! بزرگ ایران خودرو و سایپا lol پخش میشه و ما هم هر روز شاهد پیشرفت و کیفیت بالای خودروهای تبلیغی این آقایون هستیم.!!!!!!! که با اینکه هنوز خودروی پراید بیشترین قربانی حوادث رو داره , هر روز تولید میشه و هنوز خیلی ها هم اونو میخرند و راضی هستند.
    لطفأ خودرو جک رو با هم رده خودش مقایسه بفرمایید. خوب بود وقتی از خودرو بوگاتی نام بردید , چرا که جک داره با چه برندهایی مقایسه میشه .
    البته نفرمودید خودروی شما تحویل گردیده یا نه؟

    دوست عزيز كسي جك رو با بوگاتي مقايسه نكرده شما بهتره جك رو با خودش مقايسه كنيد با اوني كه تو ايران مونتاژ نشده اونوقت متوجه ميشيد كه 90 درصد اشكالات و نارضايتي مشتريان به مونتاژ و كرمان موتور برميگرده


    استاد شرفی , شاید برداشت من از نوشته های بالا این چنین بود , اگر شما مطلبی از مقایسه داخلی با خارجی رو دارید , بیان نمایید , استفاده کنیم. ممنون از توضیحات شما
  • mafarahani

    mafarahani (عضو سایت)

    1393-09-04
    سلام به دوستان عزیز
    میخواستم بدونم مشکل رنگ ماشین شما چی بوده تا بنده هم هنگام تحویل ماشین بیشتر دقت کنم
  • mafarahani

    mafarahani (عضو سایت)

    1393-09-04
    نقل قول: علیرضا چاوشی
    نقل قول: danial
    دوست عزيز آقاي چاوشي الان من تقريبا سه ماهه يعني از ۱۶ شهريور تا اين ماشين رو دارم و تمام مشكلات رو تو كامنتهاي قبليم مطرح كردم از جمله رنگ كه بينهايت افتضاح هست و مشكل داره و بيش از ۱۰ بار به صداي مشتري تماس گرفتم و حتي جناب يعقوبيان هم پيگير شدند اما الان دو ماهه كه تنها جوابشون اينه كه بايد جواب استعلام ماشينتون از كارخانه بياد من نميدونم گرفتن يك استعلام واقعا بيش از دو ماه زمان ميبره؟آيا واقعا كي جوابگوي اين خسارتي هست كه كرمان موتور به من زده و با اين وضع هر كسي ماشين رو بخواد بخره خيلي از قيمتش واقعيش كمتر ميخره به خاطر اشكالاتي كه در رنگ ماشين هست واقعا پشيمونم كه از كرمان موتور خريد كردم و مطمئن هستم اگر اين ماشين مونتاژ نبود و كرمان موتور دست نبرده بود تو مونتاژ اين ماشين نقص و ايرادي نداشت و بهترين انتخاب بود حتي تو مسئوليت پذيري شركت و مسئولينش و جلب رضايت مشتري فكر ميكنم كمترين امتيازو بگيره نسبت به خودرو سازهاي ديگه داخلي من سال ۸۷ يه ال ۹۰ از ايرانخودرو گرفتم كه فاصله درهاش زياد بود و مشكل از محل سوراخ كردن جاي پيچ رو ستون ماشين بود و وقتي به دفتر منطقه اي شكايت كردم حدود يك ماه تنها زمان برد تا كارشناس دادگستري بازديد كرد و دو ماه بعد خسارت رو پرداخت كردند اما كرمان موتور الان ۳ ماهه كه تازه ميخواد از كارخانه جواب استعلام بگيره واقعا كه مسخره هست....


    دانیال(حمیدرضا) عزیز , من هم تمامی کامنتهای شما را ملاحظه نمودم و از این بابت من نیز ناراحت شدم. چرا که میفهمم چه احساس بدی داره وقتی خودرو صفر تحویل میگردد با این شرایط صادق نیست . دانیال جان , بنده زمانی که خودروی خودم را تحویل گرفتم , از طرف نمایندگی اصفهان (آقای بشتام) به بنده فرصت ۲۴ ساعته داده شد تا رنگ خودرو را جهت بازدید کارشناسی و تشخیص رنگ ببرم و بنده نیز این کار را انجام دادم. البته من از توضیحات شما اینچنین برداشت میکنم که این مشکل رنگ شما در زمان تحویل نمایان بوده . اگر این چنین باشد , نمیدانم چرا تحویل گرفته اید و واقعأ نمایندگی شما کم لطفی نموده. من واقعأ متأسف شدم و امیددارم با پیگیری های دادا نیمای عزیز و مسئولین شرکت , سریعتر وضعیت خودروی شما مشخص گردد. دانیال عزیز , شما با متانت و بزرگواری مشکل خودروی خود را مطرح نموده ای , اما برخی به دنبال تخریب هستند. من هم مثل شما منتظر هستم تا شاید مسئول محترمی از این شرکت مشکل شما را پیگیری و اطلاع رسانی گرداند.
    منتظر کامنتهای بعدی شما هستیم. انشالله زودتر حل شود.
  • alichavoshi33

    alichavoshi33 (عضو سایت)

    1393-09-04
    نقل قول: danial
    دوست عزيز آقاي چاوشي الان من تقريبا سه ماهه يعني از ۱۶ شهريور تا اين ماشين رو دارم و تمام مشكلات رو تو كامنتهاي قبليم مطرح كردم از جمله رنگ كه بينهايت افتضاح هست و مشكل داره و بيش از ۱۰ بار به صداي مشتري تماس گرفتم و حتي جناب يعقوبيان هم پيگير شدند اما الان دو ماهه كه تنها جوابشون اينه كه بايد جواب استعلام ماشينتون از كارخانه بياد من نميدونم گرفتن يك استعلام واقعا بيش از دو ماه زمان ميبره؟آيا واقعا كي جوابگوي اين خسارتي هست كه كرمان موتور به من زده و با اين وضع هر كسي ماشين رو بخواد بخره خيلي از قيمتش واقعيش كمتر ميخره به خاطر اشكالاتي كه در رنگ ماشين هست واقعا پشيمونم كه از كرمان موتور خريد كردم و مطمئن هستم اگر اين ماشين مونتاژ نبود و كرمان موتور دست نبرده بود تو مونتاژ اين ماشين نقص و ايرادي نداشت و بهترين انتخاب بود حتي تو مسئوليت پذيري شركت و مسئولينش و جلب رضايت مشتري فكر ميكنم كمترين امتيازو بگيره نسبت به خودرو سازهاي ديگه داخلي من سال ۸۷ يه ال ۹۰ از ايرانخودرو گرفتم كه فاصله درهاش زياد بود و مشكل از محل سوراخ كردن جاي پيچ رو ستون ماشين بود و وقتي به دفتر منطقه اي شكايت كردم حدود يك ماه تنها زمان برد تا كارشناس دادگستري بازديد كرد و دو ماه بعد خسارت رو پرداخت كردند اما كرمان موتور الان ۳ ماهه كه تازه ميخواد از كارخانه جواب استعلام بگيره واقعا كه مسخره هست....


    دانیال(حمیدرضا) عزیز , من هم تمامی کامنتهای شما را ملاحظه نمودم و از این بابت من نیز ناراحت شدم. چرا که میفهمم چه احساس بدی داره وقتی خودرو صفر تحویل میگردد با این شرایط صادق نیست . دانیال جان , بنده زمانی که خودروی خودم را تحویل گرفتم , از طرف نمایندگی اصفهان (آقای بشتام) به بنده فرصت ۲۴ ساعته داده شد تا رنگ خودرو را جهت بازدید کارشناسی و تشخیص رنگ ببرم و بنده نیز این کار را انجام دادم. البته من از توضیحات شما اینچنین برداشت میکنم که این مشکل رنگ شما در زمان تحویل نمایان بوده . اگر این چنین باشد , نمیدانم چرا تحویل گرفته اید و واقعأ نمایندگی شما کم لطفی نموده. من واقعأ متأسف شدم و امیددارم با پیگیری های دادا نیمای عزیز و مسئولین شرکت , سریعتر وضعیت خودروی شما مشخص گردد. دانیال عزیز , شما با متانت و بزرگواری مشکل خودروی خود را مطرح نموده ای , اما برخی به دنبال تخریب هستند. من هم مثل شما منتظر هستم تا شاید مسئول محترمی از این شرکت مشکل شما را پیگیری و اطلاع رسانی گرداند.
    منتظر کامنتهای بعدی شما هستیم. انشالله زودتر حل شود.
  • danial

    danial (عضو سایت)

    1393-09-04
    نقل قول: علیرضا چاوشی
    نقل قول: عباس شاهین
    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت
    ظاهرا" مشکلات مربوط به خط مونتاژ هر روز بیشتر خودنمایی میکنه وخوب البته این مسئله باعث دل نگرانی برای دارندگان و مشتریان این محصول میشه .در یکی از نظرات دوستان به نحوه رنگ آمیزی کارخانه ایراد اساسی وارد کرده بودند که هنوز در خط مونتاژ از نیروی انسانی جهت پاشیدن رنگ بر روی سطح بدنه استفاده میشود ( البته به گواه مستندی که شب گذشته در یکی از شبکه های تلویزیونی از روند مونتاژ این خودرو پخش شد ) و توی همین برنامه کارگران مشغول رنگ آمیزی بدنه جک با پیستوله بودند که خوب بنظرم عجیب بود چون فرایند پاشیدن رنگ مستلزم دقت و ظرافت خاصیه که نبود روبات های هوشمند در مجموعه کرمان موتور واقعا" توجیهی نداره وگلایه دوستان از کیفیت پایین رنگ بدنه بی دلیل نیست.تصاویری که دیشب از تلویزیون سراسری پخش میشد منو بفکر فرو برد که آیا این یه مجموعه بزرگ خودرو سازه یا یه کارگاه محلی؟واقعا" کم کم از خرید خودم دارم دلسرد میشم مگراینکه تدبیری بیاندیشن.میدونید مشابه این برنامه رو من درمورد ساخت خودروی بوگاتی ویرون دیده بودم که تقریبا بخش زیادی از روند تولید این سوپر اسپرت بدست مهندسین چیره دست انجام میشد!!!!!!!!



    سلام دادا شاهین:
    اینکه شما فرمودید بوگاتی اینجوریه و مهندسین چیره دست بخوبی از پس این خودرو بر اومدن که البته شکی هم از نظر ما نیست , و شما فرمودید این برنامه رو هم دیده بودید (البته نه از تلویزیون ما) , پس چرا خودروی JAC رو انتخاب کردید؟؟؟ خب دادا یه بوگاتی برمیداشتی.
    در مورد مستندی هم که شما فرمودید از تلویزیون ما پخش شده و شما با کارگاه محلیه کرمان موتور آشنا شدید!!!! , مثل اینکه یادتون رفته که از همین تلویزیون کارخانه های!!!!!! بزرگ ایران خودرو و سایپا lol پخش میشه و ما هم هر روز شاهد پیشرفت و کیفیت بالای خودروهای تبلیغی این آقایون هستیم.!!!!!!! که با اینکه هنوز خودروی پراید بیشترین قربانی حوادث رو داره , هر روز تولید میشه و هنوز خیلی ها هم اونو میخرند و راضی هستند.
    لطفأ خودرو جک رو با هم رده خودش مقایسه بفرمایید. خوب بود وقتی از خودرو بوگاتی نام بردید , چرا که جک داره با چه برندهایی مقایسه میشه .
    البته نفرمودید خودروی شما تحویل گردیده یا نه؟

    دوست عزيز كسي جك رو با بوگاتي مقايسه نكرده شما بهتره جك رو با خودش مقايسه كنيد با اوني كه تو ايران مونتاژ نشده اونوقت متوجه ميشيد كه 90 درصد اشكالات و نارضايتي مشتريان به مونتاژ و كرمان موتور برميگرده