اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی لیفان X50 | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


نمای خارجی:

جذابیت ظاهری و قیمت نکاتی است که خودروسازان چینی در جهان به واسطه آن موفق به کسب موفقیت های فراوان شده اند.  اکثر خودروسازان نیز سعی دارند تا مدل هایی از نوع شاسی بلند یا SUV را ارایه دهند و یا حداقل نمونه های شهری خود را با ظاهری شبیه به خودروهای SUV به بازار بفرستند تا خریداران بتوانند حتی در رفت و آمد شهری و جاده ای که با خودروهای متداول نیز ممکن است،از این نمونه های شبه SUV یا اصطلاحا کراس اوور استفاده کنند.

لیفان ایکس50، هوشمند، ایمن، راحت - نمایندگی 1732 کرمان موتور

طرح چراغ های جلو و عقب لیفان X50 کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.در حالی که چراغ عقب شکل و شمایلی افقی مانند مدل جولیتا از شرکت آلفارومیو دارند، در نمای جلو شاهد فرمی متفاوت هستیم که شبیه به چراغ های نسل قبلی اپل استرا به چشم می آیند.

لیفان ایکس50، هوشمند، ایمن، راحت - نمایندگی 1732 کرمان موتور

به هر حال آنچه در نهایت مورد توجه قرار میگیرد تلفیق زیبایی است که بر چهره لیفانX50  نشسته است. در نمای جلو چراغهای بادامی در تلفیق با نوار LED نمایی مدرن به لیفان X50 بخشیده اند . جلوپنجره کوچک یادآور هاچبک های شهری ایتالیایی است و تمام این نکات از شرکت طراح ایتالیایی همراه لیفان در خلق لیفان X50 نشات میگیرد. در نمای جلو لیفان X50 یکی از جذابترین آپشن هایی که در نگاه نخست جلب توجه میکند ، نوارهای افقی LED روشنایی در روز اطراف سپر خودرو است که در خودروهای زیر 60 میلیون تومان ایران کمتر به چشم میخورد و در زیبایی ظاهری این خودرو تاثیر بسزایی دارد.

لیفان ایکس50، هوشمند، ایمن، راحت - نمایندگی 1732 کرمان موتور

خودروهای شاسی بلند یا SUV در چند سال اخیر به شکل بی سابقه ای مورد توجه قرار گرفته اند و اکثر خودروسازان نیز سعی دارند تا مدل هایی از این سری محصولات را ارایه دهند و یا حداقل نمونه های شهری خود را با ظاهری شبیه به خودروهای SUV به بازار بفرستند تا خریداران بتوانند حتی در رفت و آمد شهری و جاده ای که با خودروهای متداول نیز ممکن است،از این نمونه های شبه SUV یا اصطلاحا کراس اوور استفاده کنند.لیفان X50 با چنین فلسفه ای شکل گرفته است و یکی از کوچکترین کراس اور های موجود در بازار کشورمان است که از نظر ابعادی می تواند در نقش یک هاچ بک درون شهری نیز ظاهر شود،اما مهمترین مزیت این مدل نسبت به هاچ بک ها و سایر انواع وسایل نقلیه، فاصله و ارتفاع قابل توجه و 20 سانتی متری کف خودرو با سطح زمین است که می تواند تا حدی نگرانی از مواجه با انواع ناهمواری، دست انداز و سرعت گیرها را کاهش دهد.از طرف دیگر ارتفاع بیشتر زمینه افزایش تسلط به مسیر و خودروهای اطراف را در زمان رانندگی نیز به همراه دارد و این ویژگی می تواند در راستای افزایش ایمنی در رانندگی هم موثر باشد. 

 

فضای داخلی

درون این خودرو با بینش نوگرایانه ای طراحی شده و از ارگونومی مناسبی نیز بهره می‌برد. همچنین، قطعات آلومینیمی متعددی هم در جای‌جای کابین آن دیده می‌شود. همچون اکثر خودروهای چینی، جنس مواد به کار رفته در داشبورد آن از پلاستیک سخت است که با نیم‌نگاهی به بهای این خودرو، این مورد تاحدی قابل توجیه است.

لیفان ایکس50، هوشمند، ایمن، راحت - نمایندگی 1732 کرمان موتور

با ورود به اتاق لیفان  X50 ، فضایی سنتی ، مدرن و اسپرت یکجا روبرو چشمانتان نقش میبندد.زمینه قرمز نمایشگرهای پشت فرمان که به سه قسمت تقسیم شدهاند بیش از هر بخش دیگری جلب توجه میکند . در بخش میانی نمایشگر دیجیتالی سرعت قرار دارد و نمایشگر دور موتور اطراف آن به صورت آنالوگ است.در نمایشگرهای سمت چپ ، وضعیت دنده و سوخت موجود نمایش داده میشود و در مجموعه سمت راست ،کامپیوتر سفری ( با قابلیت نمایش مصرف سوخت میانگین ، کارکرد ، فاصله باقیمانده تا پمپ بنزین و ... ) در کنار نمایشگر آمپر قرار گرفته است .

لیفان ایکس50، هوشمند، ایمن، راحت - نمایندگی 1732 کرمان موتور

صندلی ها با روکش پارهای نشیمن عریض و مناسبی دارند و تنظیم آنها به صورت دستی انجام میگیرد اما جهت های زیادی را برای تغییر شرایط نشیمن در اختیار شما نمیگذارد.سیستم صوتی با 4 بلندگو به ورودی های AUX و USB مجهز شده است و قالب کلی آن قابل جایگزینی با مانیتور های رسمی لیفان است که البته هنوز کرمان موتور برنامه ای برای عرضه این نمایشگر را اعلام نکرده است .

لیفان ایکس50، هوشمند، ایمن، راحت - نمایندگی 1732 کرمان موتور

سیستم تهویه مطبوع عملکرد الکتریکی دارد اما به صورت اتوماتیک عمل نمیکند و باید به صورت دستی تنظیم شود. در سمت راست ترمز دستی ورودیهای AUX و USB قرار گرفته اند و در پایین آن کلید روشن و خاموش شدن سیستم کنترل پایداری ESP است. یکی از نکات مثبت در کابین لیفانX50  که در فاصله محوری 2.5 متری این خودرو قرار گرفته است فضای مناسب پا و نشیمن سرنشینان است و در عین حال در جایجای اتاق فضاهای نگهدارندهای تعبیه شده است به گونهای که برای قرار دادن اشیاء اضافی هیچگاه به کمبود فضا در اطرافتان برخورد نخواهید کرد. کنترل ارتفاع چراغهای جلو،تنظیم برقی آینهها و کنترل سیستم مرکزی قفل دربها از طریق کلید های سمت چپ فرمان امکانپذیر است و سیستم صوتی نیز از طریق کلیدهایی که روی فرمان تعبیه شدهاند کنترل میشود. سانروف دو حالته نیز از جمله آپشنهایی است که قطعا روی این کراس اور کوچک مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت. 

ایمنی

در بیش از 42 درصد از بدنه این خودرو، ورق‌های فولادی با استحکام بالا (HIGH-STRENGHTH STEEL PLATE) به کار رفته است. از طرف دیگر، این خودرو از 2 کیسه ایمنی هوا به‌طور استاندارد برخوردار است که در مدل‌های فول، این تعداد به 6 عدد افزایش می‌یابد. همچنین سامانه‌های ایمنی اعم از ABS،EBD،BA،ESP،TCS و.. بر روی آن نصب گردیده که شاید در خودرویی با بهایی مشابه ،کم‌نظیر باشد. قابل ذکر میباشد که تمامی این سیستم‌های ایمنی هم توسط شرکت بوش آلمان طراحی شده‌اند.

آزمایش رانندگی

پس از نشستن پشت فرمان لیفان X50 به سرعت متوجه خواهید شد که در مجموعه پشت آمپر، اثری از سرعت سنج دیده نمی شود و در عوض دور سنج موتور با پس زمینه قرمز رنگ در مرکز قرار گرفته است.روشن کردن پیشرانه 1.5 لیتری با توان تولیدی 102 اسب بخار با چرخاندن کلید با صدایی نرم و آرام اتفاق می افتد و پس از انتخاب وضعیت درایو برای گیربکس CVT می توانید شتاب گیری با لیفان X50را تجربه کنید.

 

اعداد مربوط به سرعت به صورت دیجیتالی بر مجموعه پشت آمپر نقش می بندند و اگر علاقه به تسریع روند شتاب گیری داشته باشید، می توانید گیربکس را در حالت S یا اسپرت قرار دهید تا شاهد دور گرفتن سریعتر موتور 1.5 لیتری باشید.عملکرد دینامیکی خودرو در مجموع مناسب و قابل قبول به نظر می رسد اما اگر علاقه زیادی به سبک کلاسیک رانندگی دارید می توانید به جای انتخاب نمونه اتوماتیک، با پرداخت رقم کمتری مدل مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی را انتخاب کنید که اتفاقا از نظر نرم بودن کلاچ و کیفیت تعویض دنده نیز در زمره بهترین خودروهای چینی موجود در بازار قرار می گیرد و شتاب گیری تند و تیزی را نسبت به نمونه اتوماتیک به ارمغان می آورد. 

لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50 لیفان X50
مشخصات کلی
حجم موتور 1498
موتور -
نوع موتور بنزین سوز
استاندارد آلایندگی -
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ -
حداکثر قدرت (HP/RPM) 76 کیلو وات برابر با 102 اسب بخار
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 133 نیوتون متر
جعبه دنده -
سیستم فرمان -
سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی
سیستم تعلیق -
حجم مخزن سوخت (لیتر) 42
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 160
سایز چرخها -
طول خودرو (میلی متر) 4100
عرض خودرو (میلی متر) 1722
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1540
وزن خالص (کیلوگرم) 1175
گنجایش و تعداد سرنشین 4 نفر (با احتساب راننده)
امکانات
تریم داخلی
تجهیزات و امکانات مجهز به سیستم ISOFIX، دارای 4 بلندگو، سیستم پخش CD با خروجی USB، AUX، سنسور دنده عقب، کنترل سیستم صوتی ار روی فرمان، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ترمز کمکی BAS، صندلی چرمی، کامپیوتر سفری، رینگ آلومینیومی، Day Light، تنظیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغ های جلو، شیشه های جلو و عقب برقی، سان روف
1424 نظر

شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-27
    [quote=بهنام][quote=بهنام][quote=مدیریت][quote=بهنام][quote=مدیریت][quote=بهنام]
    سلام دوستان من دیروز این ماشین رو سوار شدم با قد 186 سرم خورد به سقف . صندلیهاش و تریم داخلیش از پژو 206 مدل 83 هم داغونتر هست در ضمن توتبلیغات شرکت مانیتور داره که نمایندگی اگر براتون نصب کنه میشه 1200 از لحاظ فنی هم باید بگم بسیار ضعیف تر از 206 تیپ 2 عمل میکرد .واقعا متاسفم که یه همچین پولایی بابت این کاسکه بچه میگیرن . با این پول نه کمتر میشه دنا خرید[/quote]

    با سلام
    دوست عزیز پژو 206 صندلی پارچه ای دارد، شما چطور مقایسه می کنید؟
    در هیچکدام از تبلیغات کرمان موتور، مونیتور ذکر نشده است.[/quote]

    سلام مدیر جان
    عزیزم سعی کنید واقعیتها رو در مورد محصول بگید و تبلیغ کنید اینجوری دوام بیشتری پیدا میکنید . در ضمن یادم رفته بود بگم ارگونومی اصلا در طراحی این خودرو رعایت نشده و همه چیز تغریبا همه چیز از دسترس راننده دور هست و واقعا اندازه فرقون هم نمیشه از این ماشین لذت برد .[/quote]

    با سلام
    در هیچ کدام از کاتالوگها و قراردادها چیزی غیر واقه ذکر نشده است.
    تعریف ارگونومی، در دسترس بودن به راننده نیست.
    ضمنا ما تجربه فرقون سواری نداشته ایم که مقایسه کنیم.[/quote]

    بالا رو هم یک نگاه بفرمایید ماشین مانیتور داره این یعنی تبلیغات دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ .اوف بر کثافت کاریاتون دروغگوها[/quote]

    با اینکه ادبیات نوشتار شما در حد شخصیت کابران این سایت نیست و بیانگر منش شماست.ولی:
    1-تشکر می کنیم که یادآوری کردید تا عکسها را اصلاح کنیم.تا برای افرادی همانند شما سوأ تفاهم بوجود نیاید.
    2-عکسهای بالا مربوط به سایت لیفان است و هدف ما از گذاشتن این عکسها این بود که کاربران بدانند که امکان نصب مونیتور و آپشنهای دیگر نیز توسط خودشان امکان پذیر است.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-27
    نقل قول کردن : محمد
    با سلام
    آقای یعقوبیان به نظر تون پرداخت خسارت تاخییر چقدر طول می‌کشه
    و آیا تا حالا به کسی پرداخت کردند؟


    با سلام
    احتمالا به بعد از عید موکول می شود.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-27
    نقل قول کردن : محمدرضا بنی اسدی
    نقل قول کردن : حمید رضا
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : امیر مقصود
    سلام : مصرف سوخت خودروی ایکس ۵۰ اتومات توی دفترچه خودرو و تبلیغات کرمان موتور شش و نیم لیتر در صد کیلومتر ذکر شده ولی مصرف ماشین من ۱۲ لیتر است واقعا دروغ و کلک اینجوری و رسمی و علنی رو تجربه نکرده بودم


    با سلام
    شرایط محاسبه مصرف سوخت ، طبق استاندارد خودرو سازها، با سرعا ۶۰ کیلومتر در ساعت، اکتان سوخت بالاتر از ۹۵، سطح هموار و آب و هوای سطح دریاست.
    مصرف سوخت خودروی شما زیاد است.
    به نمایندگی بفرمایید تا بازدید کنند.


    دوست عزیر ماشن من هم این مشکل را دارد و نمایندگی مرکزی شماره یک هم گفت همینه که هست !! لیفان ایکس ۵۰ خودروی دوم بنده است مصرف این خودرو در یک مسیر یکسان با توجه به اینکه محل کار من در محدوده زوج و فرد است با سمند تفاوت زیادی دارد بنابراین نحوه محاسبه درست است مصرف لیفان من ۱۳,۵ تا ۱۵ را نشان می دهد دوستان می گویند باید آب بندی شود تا به حال ۲۰۰۰کیلومتر پیمایش داشته و تفاوتی حاصل نشده.

    مدیریت محترم من هم دوماهه که خودرو لیفان x50 اتو ماتیک 1.5لیتری تحویل گرفتم مصرف سوختش 2.5برابر دفترچه کاتالوگه حدود 15لیتر در 100کیلومتر شهری برای سرویس اولیه ومجددا بعد 3700کیلومتر مراجعه کردم گفتند بعد از مدتی کارکرد درست میشه می خواستم بدون این حرف اونا مبنای فنی و علمی دار یا دارن من از سر خودشون وا می کنن اگه درست میگن میشه لطف کنین توضیح بدین چه اتفاقی می افته چون از ابتدا تاکنون تغییری در مصرف نداشتم اگه فکری برای این وضوع کرمان موتور نکنه با ارتبا طی که توی شیکه های اجتماعی بین مصرف کننده ها وجود داره براشون فروش این خودرو مشکل میشه لطفا به بالا ترین رده کرمان موتور این موضوع رو منعکس کنین شماره مشتری من 117738میباشد


    با سلام
    با کارکرد و پیمایش تا سرویس اولیه مصرف سوخت کاهش پیدا می کند.
    اگر بهبود حاصل نشد به نمایندگی بفرمایید تا بازدید کنند.
    ترجیحا از بنزین سوپر و یا یورو 4 استفاده کنید.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-27
    البته تجربه فرقون سواری برای سن کم شما نیست تو سن ما همه حداقل یک بار سوار فرقون شدن خیالتون راحت . شما یکبار اصول ارگونومی رو مطالعه بفرمایید دسترسی رو هم از ارکان اصلی ارگونومی یافت میکنید البته به جنابشون بر نخوره ها ولی فکر کنم شما از اون ماشین فروشهای ۱۷ شهریور باشید . من با سابقه ۲۰ ساله تو صنعت خودرو میدونم دارم چی میگم .
    دوباره هم میگم : ضعفهای اساسی که باعث غیر قابل فروش بودن در ایران میشه عبارتست از
    سقف به سر سرنشین بسیار نزدیک است .علت : لوکالایز نبودن خودرو برای شرایط ایران .دلیل : بی سوادی و رشوه گیر بودن سازمان بازرسی و صنف مرتبط با واردات خودرو
    برای دسترسی به تجهیزات باید از کمر خم خورد مثل اینکه ببندنت به صندلی و روی میز دور از دستت یک لیوان آب بزارن بعد بگن بردار .


    من مانده ام که شما چطور در صنعت خودرو فعالیت می کنید که تفاوت ماشین فروش ۱۷ شهریور و نمایندگی را نمی دانید پدر بزرگ؟البته با تجربه ۲۰ ساله!!!!!!!!
    احتمالا در صنعت خودرویی شما گرفت رشوه و دلالی در امر واردات خودرو و قطعات کاری طبیعی و عرف است.(کافر همه را به کیش خود پندارد)
    دوست عزیز شما خیلی نگران فروش نباشید.این مشکل شرکت کرمان موتور است و قطعا آنرا حل می کند.در حال حاضر لیفان ایکس ۵۰ یکی از خوش فروشترین محصولات سبد خودروهای کرمان موتور است.
    در لیفان ایکس ۵۰ در تولیدات کارخانه موتوری قویتر وجود ندارد.
    کسی که به شما گفته گیربکس میتسوبیشی است، فردی نابلد و ناآگاه بوده است. و اگر از مردم عادی شنیده اید به احتمال زیاد با خودرویی دیگر اشتباه گرفته اند.طراحی و تولید این خودرو هیچ ربطی به میتسوبیشی ندارد.

    برای طراحی یک اتومبیل ابتدا باید مشخص کرد که این وسیله نقلیه برای چه منظور طراحی می شود و چه اهداف و انتظاراتی را باید برآورده کند. به عبارتی دیگر اول باید دید که چه نوع اتومبیلی و برای چه کاری قرار است طراحی شود زیرا پارامترهای طراحی انواع اتومبیل ها با هم تفاوت دارد. مثلاً طراحی یک اتومبیل چهار نفره لوکس سدان با یک وانت، رودستر یا اتومبیل شاسی بلند (مانند پاترول) فرق می کند و بر حسب مورد مسایل جداگانه ای را برای طراحی هر کدام باید در نظر گرفت.

    برای طراحی یک اتومبیل ابتدا باید مشخص کرد که این وسیله نقلیه برای چه منظور طراحی می شود و چه اهداف و انتظاراتی را باید برآورده کند. به عبارتی دیگر اول باید دید که چه نوع اتومبیلی و برای چه کاری قرار است طراحی شود زیرا پارامترهای طراحی انواع اتومبیل ها با هم تفاوت دارد. مثلاً طراحی یک اتومبیل چهار نفره لوکس سدان با یک وانت، رودستر یا اتومبیل شاسی بلند (مانند پاترول) فرق می کند و بر حسب مورد مسایل جداگانه ای را برای طراحی هر کدام باید در نظر گرفت.
    شما که با این خودرو مشکل دارید، چرا اینقدر حساسیت به خرج می دهید؟
    می توانید از خودروهای تولیدی صنعت و شرکت خودتان که با ارگونومی بالا و امکانات بیشتر از تراکتور است، استفاده کنید.
  • بهنام

    بهنام (مهمان)

    1394-11-26
    [quote=حسن]در هیچکدام از تبلیغات کرمان موتور، مونیتور ذکر نشده است.[/quote]

    سلام مدیر جان
    عزیزم سعی کنید واقعیتها رو در مورد محصول بگید و تبلیغ کنید اینجوری دوام بیشتری پیدا میکنید . در ضمن یادم رفته بود بگم ارگونومی اصلا در طراحی این خودرو رعایت نشده و همه چیز تغریبا همه چیز از دسترس راننده دور هست و واقعا اندازه فرقون هم نمیشه از این ماشین لذت برد .[/quote]

    با سلام
    در هیچ کدام از کاتالوگها و قراردادها چیزی غیر واقه ذکر نشده است.
    تعریف ارگونومی، در دسترس بودن به راننده نیست.
    ضمنا ما تجربه فرقون سواری نداشته ایم که مقایسه کنیم.[/quote]

    البته تجربه فرقون سواری برای سن کم شما نیست تو سن ما همه حداقل یک بار سوار فرقون شدن خیالتون راحت . شما یکبار اصول ارگونومی رو مطالعه بفرمایید دسترسی رو هم از ارکان اصلی ارگونومی یافت میکنید البته به جنابشون بر نخوره ها ولی فکر کنم شما از اون ماشین فروشهای ۱۷ شهریور باشید . من با سابقه ۲۰ ساله تو صنعت خودرو میدونم دارم چی میگم .
    دوباره هم میگم : ضعفهای اساسی که باعث غیر قابل فروش بودن در ایران میشه عبارتست از
    سقف به سر سرنشین بسیار نزدیک است .علت : لوکالایز نبودن خودرو برای شرایط ایران .دلیل : بی سوادی و رشوه گیر بودن سازمان بازرسی و صنف مرتبط با واردات خودرو
    برای دسترسی به تجهیزات باید از کمر خم خورد مثل اینکه ببندنت به صندلی و روی میز دور از دستت یک لیوان آب بزارن بعد بگن بردار .
    موتور ارزان و بسیار ضعیف جهت این وزن و بدنه . علت : دزدی و کم فروشی وارد کننده . مطمعنا موتور قوی تری موجود بوده ولی سود برای دلال و وارد کننده کم میشده
    دروغ بزرگ که میگن گریبکس میتسوبیشی هست ؟؟؟>> هست بله کپی خیلی ارزون از میتسوبیشی که علت این هم سود دلال هست
    قیمت در چین هم قیمت فول هست و این چیزی که تو ایرانه حتی تو چین هم تولید نمیشه از تراکتور هم امکاناتش کمتره
    جالب قضیه هم اونجاست که تا حالا بیشتر فروش رو دلال ها خریدن به امید اینکه قبل عید بفروشن و مونده رو دستشون[/quote]

    خیلی دیگه بدون منطق و با اطلاعات خیلی ناقص صحبت می کنید.
    ۱- دسترسی به چه چیزی خیلی دوره که باید خم شد، من که چنین چیزی ندیدم.
    ۲- فرمودین موتور بسیار ضعیف برای این وزن و بدنه: وزن ۱۱۷۵ کیلوگرم موتور ۱۵۰۰ براش چندان هم ضعیف به نظر نمیاد کما این که دوستان تا سرعت ۱۸۰ و صفر تا صد ۱۲ الی ۱۳ ثانیه برای این ماشین تست گرفتن. در ضمن برخلاف ادعای شما موتور قوی تری هم برای این خودرو اصلا ارائه نشده.
    ۳- گیربکس میتسوبیشی: اصلا گیربکش میتسوبیشی نیست ساخت خود لیفان هستش با تکنولوژی بوش
    ۴- درباره کم بودن امکانات درسته یک چیزهایی حذف شده که واقعا کم لطفی کرمان موتور بوده ولی از محصولات سایر خودروسازها در این رنج قیمتی امکانات بیشتری نداشته باشه، کم امکانات تر هم نیست.[/quote]

    سقفش رو نگفتی پیچوندی
    راستی کرمان موتور چند تا نمایندگی داره ؟
    رنج قطعات این کالسکه چیه ؟ ماشین چینی میخری قطعه بی ام و پول میدی
    البته خوبه برای اونهایی که حالیشون نیست خر رو فروختن لیفان خریدن .
  • محمدرضا بنی اسدی

    محمدرضا بنی اسدی (مهمان)

    1394-11-26
    نقل قول کردن : حمید رضا
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : امیر مقصود
    سلام : مصرف سوخت خودروی ایکس ۵۰ اتومات توی دفترچه خودرو و تبلیغات کرمان موتور شش و نیم لیتر در صد کیلومتر ذکر شده ولی مصرف ماشین من ۱۲ لیتر است واقعا دروغ و کلک اینجوری و رسمی و علنی رو تجربه نکرده بودم


    با سلام
    شرایط محاسبه مصرف سوخت ، طبق استاندارد خودرو سازها، با سرعا ۶۰ کیلومتر در ساعت، اکتان سوخت بالاتر از ۹۵، سطح هموار و آب و هوای سطح دریاست.
    مصرف سوخت خودروی شما زیاد است.
    به نمایندگی بفرمایید تا بازدید کنند.


    دوست عزیر ماشن من هم این مشکل را دارد و نمایندگی مرکزی شماره یک هم گفت همینه که هست !! لیفان ایکس ۵۰ خودروی دوم بنده است مصرف این خودرو در یک مسیر یکسان با توجه به اینکه محل کار من در محدوده زوج و فرد است با سمند تفاوت زیادی دارد بنابراین نحوه محاسبه درست است مصرف لیفان من ۱۳,۵ تا ۱۵ را نشان می دهد دوستان می گویند باید آب بندی شود تا به حال ۲۰۰۰کیلومتر پیمایش داشته و تفاوتی حاصل نشده.

    مدیریت محترم من هم دوماهه که خودرو لیفان x50 اتو ماتیک 1.5لیتری تحویل گرفتم مصرف سوختش 2.5برابر دفترچه کاتالوگه حدود 15لیتر در 100کیلومتر شهری برای سرویس اولیه ومجددا بعد 3700کیلومتر مراجعه کردم گفتند بعد از مدتی کارکرد درست میشه می خواستم بدون این حرف اونا مبنای فنی و علمی دار یا دارن من از سر خودشون وا می کنن اگه درست میگن میشه لطف کنین توضیح بدین چه اتفاقی می افته چون از ابتدا تاکنون تغییری در مصرف نداشتم اگه فکری برای این وضوع کرمان موتور نکنه با ارتبا طی که توی شیکه های اجتماعی بین مصرف کننده ها وجود داره براشون فروش این خودرو مشکل میشه لطفا به بالا ترین رده کرمان موتور این موضوع رو منعکس کنین شماره مشتری من 117738میباشد
  • حسن

    حسن (مهمان)

    1394-11-26
    در هیچکدام از تبلیغات کرمان موتور، مونیتور ذکر نشده است.[/quote]

    سلام مدیر جان
    عزیزم سعی کنید واقعیتها رو در مورد محصول بگید و تبلیغ کنید اینجوری دوام بیشتری پیدا میکنید . در ضمن یادم رفته بود بگم ارگونومی اصلا در طراحی این خودرو رعایت نشده و همه چیز تغریبا همه چیز از دسترس راننده دور هست و واقعا اندازه فرقون هم نمیشه از این ماشین لذت برد .[/quote]

    با سلام
    در هیچ کدام از کاتالوگها و قراردادها چیزی غیر واقه ذکر نشده است.
    تعریف ارگونومی، در دسترس بودن به راننده نیست.
    ضمنا ما تجربه فرقون سواری نداشته ایم که مقایسه کنیم.[/quote]

    البته تجربه فرقون سواری برای سن کم شما نیست تو سن ما همه حداقل یک بار سوار فرقون شدن خیالتون راحت . شما یکبار اصول ارگونومی رو مطالعه بفرمایید دسترسی رو هم از ارکان اصلی ارگونومی یافت میکنید البته به جنابشون بر نخوره ها ولی فکر کنم شما از اون ماشین فروشهای ۱۷ شهریور باشید . من با سابقه ۲۰ ساله تو صنعت خودرو میدونم دارم چی میگم .
    دوباره هم میگم : ضعفهای اساسی که باعث غیر قابل فروش بودن در ایران میشه عبارتست از
    سقف به سر سرنشین بسیار نزدیک است .علت : لوکالایز نبودن خودرو برای شرایط ایران .دلیل : بی سوادی و رشوه گیر بودن سازمان بازرسی و صنف مرتبط با واردات خودرو
    برای دسترسی به تجهیزات باید از کمر خم خورد مثل اینکه ببندنت به صندلی و روی میز دور از دستت یک لیوان آب بزارن بعد بگن بردار .
    موتور ارزان و بسیار ضعیف جهت این وزن و بدنه . علت : دزدی و کم فروشی وارد کننده . مطمعنا موتور قوی تری موجود بوده ولی سود برای دلال و وارد کننده کم میشده
    دروغ بزرگ که میگن گریبکس میتسوبیشی هست ؟؟؟>> هست بله کپی خیلی ارزون از میتسوبیشی که علت این هم سود دلال هست
    قیمت در چین هم قیمت فول هست و این چیزی که تو ایرانه حتی تو چین هم تولید نمیشه از تراکتور هم امکاناتش کمتره
    جالب قضیه هم اونجاست که تا حالا بیشتر فروش رو دلال ها خریدن به امید اینکه قبل عید بفروشن و مونده رو دستشون[/quote]

    خیلی دیگه بدون منطق و با اطلاعات خیلی ناقص صحبت می کنید.
    ۱- دسترسی به چه چیزی خیلی دوره که باید خم شد، من که چنین چیزی ندیدم.
    ۲- فرمودین موتور بسیار ضعیف برای این وزن و بدنه: وزن ۱۱۷۵ کیلوگرم موتور ۱۵۰۰ براش چندان هم ضعیف به نظر نمیاد کما این که دوستان تا سرعت ۱۸۰ و صفر تا صد ۱۲ الی ۱۳ ثانیه برای این ماشین تست گرفتن. در ضمن برخلاف ادعای شما موتور قوی تری هم برای این خودرو اصلا ارائه نشده.
    ۳- گیربکس میتسوبیشی: اصلا گیربکش میتسوبیشی نیست ساخت خود لیفان هستش با تکنولوژی بوش
    ۴- درباره کم بودن امکانات درسته یک چیزهایی حذف شده که واقعا کم لطفی کرمان موتور بوده ولی از محصولات سایر خودروسازها در این رنج قیمتی امکانات بیشتری نداشته باشه، کم امکانات تر هم نیست.
  • محمد

    محمد (مهمان)

    1394-11-25
    با سلام
    آقای یعقوبیان به نظر تون پرداخت خسارت تاخییر چقدر طول می‌کشه
    و آیا تا حالا به کسی پرداخت کردند؟
  • بهنام

    بهنام (مهمان)

    1394-11-25
    [quote=بهنام][quote=مدیریت][quote=بهنام][quote=مدیریت][quote=بهنام]سلام دوستان من دیروز این ماشین رو سوار شدم با قد 186 سرم خورد به سقف . صندلیهاش و تریم داخلیش از پژو 206 مدل 83 هم داغونتر هست در ضمن توتبلیغات شرکت مانیتور داره که نمایندگی اگر براتون نصب کنه میشه 1200 از لحاظ فنی هم باید بگم بسیار ضعیف تر از 206 تیپ 2 عمل میکرد .واقعا متاسفم که یه همچین پولایی بابت این کاسکه بچه میگیرن . با این پول نه کمتر میشه دنا خرید[/quote]

    با سلام
    دوست عزیز پژو 206 صندلی پارچه ای دارد، شما چطور مقایسه می کنید؟
    در هیچکدام از تبلیغات کرمان موتور، مونیتور ذکر نشده است.[/quote]

    سلام مدیر جان
    عزیزم سعی کنید واقعیتها رو در مورد محصول بگید و تبلیغ کنید اینجوری دوام بیشتری پیدا میکنید . در ضمن یادم رفته بود بگم ارگونومی اصلا در طراحی این خودرو رعایت نشده و همه چیز تغریبا همه چیز از دسترس راننده دور هست و واقعا اندازه فرقون هم نمیشه از این ماشین لذت برد .[/quote]

    با سلام
    در هیچ کدام از کاتالوگها و قراردادها چیزی غیر واقه ذکر نشده است.
    تعریف ارگونومی، در دسترس بودن به راننده نیست.
    ضمنا ما تجربه فرقون سواری نداشته ایم که مقایسه کنیم.[/quote]

    بالا رو هم یک نگاه بفرمایید ماشین مانیتور داره این یعنی تبلیغات دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ .اوف بر کثافت کاریاتون دروغگوها
  • بهنام

    بهنام (مهمان)

    1394-11-25
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : بهنام
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : بهنام
    سلام دوستان من دیروز این ماشین رو سوار شدم با قد ۱۸۶ سرم خورد به سقف . صندلیهاش و تریم داخلیش از پژو ۲۰۶ مدل ۸۳ هم داغونتر هست در ضمن توتبلیغات شرکت مانیتور داره که نمایندگی اگر براتون نصب کنه میشه ۱۲۰۰ از لحاظ فنی هم باید بگم بسیار ضعیف تر از ۲۰۶ تیپ ۲ عمل میکرد .واقعا متاسفم که یه همچین پولایی بابت این کاسکه بچه میگیرن . با این پول نه کمتر میشه دنا خرید


    با سلام
    دوست عزیز پژو ۲۰۶ صندلی پارچه ای دارد، شما چطور مقایسه می کنید؟
    در هیچکدام از تبلیغات کرمان موتور، مونیتور ذکر نشده است.


    سلام مدیر جان
    عزیزم سعی کنید واقعیتها رو در مورد محصول بگید و تبلیغ کنید اینجوری دوام بیشتری پیدا میکنید . در ضمن یادم رفته بود بگم ارگونومی اصلا در طراحی این خودرو رعایت نشده و همه چیز تغریبا همه چیز از دسترس راننده دور هست و واقعا اندازه فرقون هم نمیشه از این ماشین لذت برد .


    با سلام
    در هیچ کدام از کاتالوگها و قراردادها چیزی غیر واقع ذکر نشده است.
    تعریف ارگونومی، در دسترس بودن به راننده نیست.
    ضمنا ما تجربه فرقون سواری نداشته ایم که مقایسه کنیم.


    البته تجربه فرقون سواری برای سن کم شما نیست تو سن ما همه حداقل یک بار سوار فرقون شدن خیالتون راحت . شما یکبار اصول ارگونومی رو مطالعه بفرمایید دسترسی رو هم از ارکان اصلی ارگونومی یافت میکنید البته به جنابشون بر نخوره ها ولی فکر کنم شما از اون ماشین فروشهای ۱۷ شهریور باشید . من با سابقه ۲۰ ساله تو صنعت خودرو میدونم دارم چی میگم .
    دوباره هم میگم : ضعفهای اساسی که باعث غیر قابل فروش بودن در ایران میشه عبارتست از
    سقف به سر سرنشین بسیار نزدیک است .علت : لوکالایز نبودن خودرو برای شرایط ایران .دلیل : بی سوادی و رشوه گیر بودن سازمان بازرسی و صنف مرتبط با واردات خودرو
    برای دسترسی به تجهیزات باید از کمر خم خورد مثل اینکه ببندنت به صندلی و روی میز دور از دستت یک لیوان آب بزارن بعد بگن بردار .
    موتور ارزان و بسیار ضعیف جهت این وزن و بدنه . علت : دزدی و کم فروشی وارد کننده . مطمعنا موتور قوی تری موجود بوده ولی سود برای دلال و وارد کننده کم میشده
    دروغ بزرگ که میگن گریبکس میتسوبیشی هست ؟؟؟>> هست بله کپی خیلی ارزون از میتسوبیشی که علت این هم سود دلال هست
    قیمت در چین هم قیمت فول هست و این چیزی که تو ایرانه حتی تو چین هم تولید نمیشه از تراکتور هم امکاناتش کمتره
    جالب قضیه هم اونجاست که تا حالا بیشتر فروش رو دلال ها خریدن به امید اینکه قبل عید بفروشن و مونده رو دستشون
  • حمید رضا

    حمید رضا (مهمان)

    1394-11-25
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : امیر مقصود
    سلام : مصرف سوخت خودروی ایکس ۵۰ اتومات توی دفترچه خودرو و تبلیغات کرمان موتور شش و نیم لیتر در صد کیلومتر ذکر شده ولی مصرف ماشین من ۱۲ لیتر است واقعا دروغ و کلک اینجوری و رسمی و علنی رو تجربه نکرده بودم


    با سلام
    شرایط محاسبه مصرف سوخت ، طبق استاندارد خودرو سازها، با سرعا ۶۰ کیلومتر در ساعت، اکتان سوخت بالاتر از ۹۵، سطح هموار و آب و هوای سطح دریاست.
    مصرف سوخت خودروی شما زیاد است.
    به نمایندگی بفرمایید تا بازدید کنند.


    دوست عزیر ماشن من هم این مشکل را دارد و نمایندگی مرکزی شماره یک هم گفت همینه که هست !! لیفان ایکس 50 خودروی دوم بنده است مصرف این خودرو در یک مسیر یکسان با توجه به اینکه محل کار من در محدوده زوج و فرد است با سمند تفاوت زیادی دارد بنابراین نحوه محاسبه درست است مصرف لیفان من 13.5 تا 15 را نشان می دهد دوستان می گویند باید آب بندی شود تا به حال 2000کیلومتر پیمایش داشته و تفاوتی حاصل نشده.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-25
    نقل قول کردن : بهنام
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : بهنام
    سلام دوستان من دیروز این ماشین رو سوار شدم با قد ۱۸۶ سرم خورد به سقف . صندلیهاش و تریم داخلیش از پژو ۲۰۶ مدل ۸۳ هم داغونتر هست در ضمن توتبلیغات شرکت مانیتور داره که نمایندگی اگر براتون نصب کنه میشه ۱۲۰۰ از لحاظ فنی هم باید بگم بسیار ضعیف تر از ۲۰۶ تیپ ۲ عمل میکرد .واقعا متاسفم که یه همچین پولایی بابت این کاسکه بچه میگیرن . با این پول نه کمتر میشه دنا خرید


    با سلام
    دوست عزیز پژو ۲۰۶ صندلی پارچه ای دارد، شما چطور مقایسه می کنید؟
    در هیچکدام از تبلیغات کرمان موتور، مونیتور ذکر نشده است.


    سلام مدیر جان
    عزیزم سعی کنید واقعیتها رو در مورد محصول بگید و تبلیغ کنید اینجوری دوام بیشتری پیدا میکنید . در ضمن یادم رفته بود بگم ارگونومی اصلا در طراحی این خودرو رعایت نشده و همه چیز تغریبا همه چیز از دسترس راننده دور هست و واقعا اندازه فرقون هم نمیشه از این ماشین لذت برد .


    با سلام
    در هیچ کدام از کاتالوگها و قراردادها چیزی غیر واقع ذکر نشده است.
    تعریف ارگونومی، در دسترس بودن به راننده نیست.
    ضمنا ما تجربه فرقون سواری نداشته ایم که مقایسه کنیم.
  • احمد

    احمد (مهمان)

    1394-11-25
    سلام لطفا منو تو گروه تلگرام x60اد کنید شمارم 09358102960
  • بهنام

    بهنام (مهمان)

    1394-11-25
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : بهنام
    سلام دوستان من دیروز این ماشین رو سوار شدم با قد 186 سرم خورد به سقف . صندلیهاش و تریم داخلیش از پژو 206 مدل 83 هم داغونتر هست در ضمن توتبلیغات شرکت مانیتور داره که نمایندگی اگر براتون نصب کنه میشه 1200 از لحاظ فنی هم باید بگم بسیار ضعیف تر از 206 تیپ 2 عمل میکرد .واقعا متاسفم که یه همچین پولایی بابت این کاسکه بچه میگیرن . با این پول نه کمتر میشه دنا خرید


    با سلام
    دوست عزیز پژو 206 صندلی پارچه ای دارد، شما چطور مقایسه می کنید؟
    در هیچکدام از تبلیغات کرمان موتور، مونیتور ذکر نشده است.


    سلام مدیر جان
    عزیزم سعی کنید واقعیتها رو در مورد محصول بگید و تبلیغ کنید اینجوری دوام بیشتری پیدا میکنید . در ضمن یادم رفته بود بگم ارگونومی اصلا در طراحی این خودرو رعایت نشده و همه چیز تغریبا همه چیز از دسترس راننده دور هست و واقعا اندازه فرقون هم نمیشه از این ماشین لذت برد .
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-24
    نقل قول کردن : امیر مقصود
    سلام : مصرف سوخت خودروی ایکس 50 اتومات توی دفترچه خودرو و تبلیغات کرمان موتور شش و نیم لیتر در صد کیلومتر ذکر شده ولی مصرف ماشین من 12 لیتر است واقعا دروغ و کلک اینجوری و رسمی و علنی رو تجربه نکرده بودم


    با سلام
    شرایط محاسبه مصرف سوخت ، طبق استاندارد خودرو سازها، با سرعا 60 کیلومتر در ساعت، اکتان سوخت بالاتر از 95، سطح هموار و آب و هوای سطح دریاست.
    مصرف سوخت خودروی شما زیاد است.
    به نمایندگی بفرمایید تا بازدید کنند.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-24
    نقل قول کردن : محمد
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : محمد
    جناب یعقوبیان با سلام و احترام
    اینجانب ثبت نامی 5/5/94وانصرافی 94/9/3بودم امروز بعد از 80روز چک اینجانب به مبلغ 283800000صادر گردید اما هر گونه حساب میکنم حتی سود 9در صد هم نمیشه اگه امکان داره
    شما راهنمایی کنید چطور 27میلیون با سود 18درصد بعد 200 روز28380000میشه
    در ضمن بنده هر قدر اصرار کردم نمایندگی یه کپی از قرارداد و به خودم بده قبول نکرد لطفا راهنمایی کنید از چه طریق بنده باید پیگیر باشم


    با سلام
    چکی که صادر شده است، اصل مبلغ به انضمام سود انصراف شما تا تاریخ انصراف است.که باید تا 30 روز به شما تحویل داده میشد.(یعنی تا 10/03)
    از تاریخ سوم دیماه تا امروز که 21 بهمن است، بصورت روز شمار مشمول خسارت تاخیر در پرداخت می شوید.
    شماره شبا حسابتان را به نمایندگی اعلام کنید.و از طریق امور مشتریان پیگیری کنید.



    آقای یعقوبیان چرا باید چکی که امروز تحویل بنده گردیده تاریخ94 /9 /24قید شده باشه
    در ضمن اگه شرکت قصد داشته جریمه تاخیربده چرا باید این همه مردم و اذیت بکنه والله به خدا انصاف نیست
    میتونست خیلی راحت حساب کنه و به مبلغ چک اضافه کنه چند وقت دیگه باید دنبال حقمون بدوییم و چجوری ثابت
    کنیم این چک و امروز تحویل گرفتیم


    با سلام
    منبع تامین وجوه خسارت تاخیر با منبع عودت انصرافها متفاوت است.
    شماره شبا حسابتان را به نمایندگی اعلام کنید.
    ضمنا تاریخ رسید چک شما به نمایندگی ملاک محاسبه جریمه است.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-24
    نقل قول کردن : علی
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : ولی
    نقل قول کردن : حسن
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : ولی
    سلام اقای یعقوبیان ایا برای سرویس اولبه ماشین باید مبلغی پرداخت یانه من دیروزسرویس اولبه صدهزارتومان پرداخت کردم
    باتشکر


    با سلام
    بله هزینه مواد و قطعات مصرفی بعهده مشتری است.


    جناب یعقوبیان اطلاعاتتون غلطه طبق اطلاعیه G-LX50-487 مورخ 94/08/06 قطعات، روغن و فیلتر در سرویس اولیه x50 رایگان هستش.

    الان که صدتومن ازمن تیغ زدن من چکارکنم نمایندگی صفاری سیرجان


    با سلام
    این چه طرز نوشتار و کامنت گذاشتن است؟
    نمایندگی طبق بخشنامه شرکت عمل می کند. و جیب بر و راهزن نیست که این الفاظ را بکار می برید.
    هزینه سرویس اولیه و بازدیدها رایگان است.ولی جایی ابلاغ نشده است که نمایندگی پول روغن شما را بپردازد.



    سلام
    من در نمایندگی مرکزی شیراز سرویس اولیه انجام دادم
    هزینه روغن یا هزینه دیگری دریافت نکردند
    اما مشکل مکانیکی و جلو بندی و صندلی را حل نکردند
    مکانیک و جلوبند که گفتند مرخصی بودند
    صندلی هم وقت نکردند
    اینم از داستان کرمان موتور و گارانتی و ....


    با سلام
    مجدد مراجعه کنید، در صورت عدم انجام کارها شماره شاسی خودرو و شماره تماستان را اعلام کنید.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-24
    نقل قول کردن : حسن
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : ولی
    نقل قول کردن : حسن
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : ولی
    سلام اقای یعقوبیان ایا برای سرویس اولبه ماشین باید مبلغی پرداخت یانه من دیروزسرویس اولبه صدهزارتومان پرداخت کردم
    باتشکر


    با سلام
    بله هزینه مواد و قطعات مصرفی بعهده مشتری است.


    جناب یعقوبیان اطلاعاتتون غلطه طبق اطلاعیه G-LX50-487 مورخ 94/08/06 قطعات، روغن و فیلتر در سرویس اولیه x50 رایگان هستش.

    الان که صدتومن ازمن تیغ زدن من چکارکنم نمایندگی صفاری سیرجان


    با سلام
    این چه طرز نوشتار و کامنت گذاشتن است؟
    نمایندگی طبق بخشنامه شرکت عمل می کند. و جیب بر و راهزن نیست که این الفاظ را بکار می برید.
    هزینه سرویس اولیه و بازدیدها رایگان است.ولی جایی ابلاغ نشده است که نمایندگی پول روغن شما را بپردازد.


    درست نیست به خاطر حمایت از همکارتون حقیقت رو کتمان کنید، عکس بخشنامه رو هم گذاشتم تا حرفی دیگه توش نباشه.

    http://s7.picofile.com/file/8238269918/IMG_20160211_144218.jpg


    با سلام
    ممنون از پیگیری شما.
    از واحد خدمات پس از فروش پیگیری کردیم.
    سرویس اولیه لیفان ایکس 50 کاملا رایگان است و شما درست فرمودید.
    که بدینوسیله اصلاح می کنیم.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-24
    نقل قول کردن : حسن
    http://s7.picofile.com/file/8238269918/IMG_20160211_144218.jpg



    با سلام
    ممنون از پیگیری شما.
    از واحد خدمات پس از فروش پیگیری کردم.
    سرویس اولیه لیفان ایکس 50 کاملا رایگان است.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-11-24
    نقل قول کردن : بهنام
    سلام دوستان من دیروز این ماشین رو سوار شدم با قد 186 سرم خورد به سقف . صندلیهاش و تریم داخلیش از پژو 206 مدل 83 هم داغونتر هست در ضمن توتبلیغات شرکت مانیتور داره که نمایندگی اگر براتون نصب کنه میشه 1200 از لحاظ فنی هم باید بگم بسیار ضعیف تر از 206 تیپ 2 عمل میکرد .واقعا متاسفم که یه همچین پولایی بابت این کاسکه بچه میگیرن . با این پول نه کمتر میشه دنا خرید


    با سلام
    دوست عزیز پژو 206 صندلی پارچه ای دارد، شما چطور مقایسه می کنید؟
    در هیچکدام از تبلیغات کرمان موتور، مونیتور ذکر نشده است.