نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (یعقوبیان)

افتتاح بخش مقایسه اطلاعات فنی خودروها (به روز شده)

سلام بر بازدیدکنندگان گرامی

 

پیرو تغییرات صورت گرفته در سایت نمایندگی 1732 کرمان موتور بخش مقایسه اطلاعات فنی خودروها بصورت اقتباسی در سایت نمایندگی مجاز فروش 1732 کرمان موتور قابل مشاهده و دسترسی می باشد. 

 

 


 
دوستان عزیز:
قیمت های مندرج در صفحه مقایسه با توجه به نوسانات قیمت های بازار خودروهای داخلی و وارداتی فاقد هرگونه اعتبار می باشد.
جهت اطلاع از آخرین قیمت ها حتما و لزوما با نمایندگی تماس حاصل نمائید.

با تشکر از صبر و شکیبایی شما دوستان عزیز

شما هم می توانید در مورد این محصول نظر دهید.

کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.

نام شما: *
ایمیل: *
کد امنیتی: عکس خوانده نمی شود
5 اسفند 1395 11:00
آواتار کاربر
با سلام ، لطفا" سعی کنید خودروی اس ۵ اتومات را در موعد مقرر تحویل دهید /. با تشکر متقاضی ثبت نام شده
ميهمان
1 اسفند 1395 21:49
آواتار کاربر
باسلام
نقدی که بر کرمان موتور وارد است عدم وجود تنوع در شرایط فروش است. بطوریکه اقشار حتی ا درآمد متوسط نمیتوانند از محصولات کرمان موتور بهره مند شوند. و دوم اینکه نمایندگی ها و خدمات پس از فروش در سراسر کشور محدود است
ميهمان
13 بهمن 1395 12:18
آواتار کاربر
با سلام خدمت شما لطفاشماره بنده09128151522رادرگروه تلگرام خودرو جک s5دنده ای اضافه فرماییدتاازنظرات تخصصی شما استفاده نماییم
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
24 شهریور 1395 12:17
آواتار کاربر
نقل قول: اعضم رفیعی
باسلام
حدود 10 روز پیش یک دستگاه خودروی S5 اتوماتیک جک تحویل گرفتم , روز عیدقربان به سراغ ماشین رفته و آپشن های آن را با دفترچه چک می کردم ؛ متإسفانه هرچه به دنبال کروز کنترل آ ن گشتم , نشانی از آن وفق راهنمایی دفترچه پیدا نکردم , اولا: جای بسیار تأ سف است که خودرویی با این اوصاف و زیبایی فاقد یک آپشن عادی که در هر اتومبیل معمولی وجود دارد , نمی باشد , ثانیآ : زمان ثبت نام آن تمامی آپشن ها ازجمله کروز کنترل درمنوی آن ذکر شده بود , ثالثا هر آنچه اهرم زیز صندلی مربوط به باز شدن درب باک بنزین را کشیدم درب باک باز نشد , لذا بدین وسیله اعتراض خود را به گوش مسئولین محترم کرمان موتور می رسانم , لطفا من را راهنمایی بفرمائید .


با سلام
مبارک باشد و به شادی استفاده کنید.
در هیچیک از کاتالوگها و سایت و قرارداد بحثی از کروز کنترل نیست.
اگر در قرارداد یا کاتالوگی این آپشن را دیده اید می توانید با امور مشتریان کرمان موتور تماس بگیرید.
در مورد درب باک اگر برچسب پلمپ را کنده اید و باز نمی شود به نمایندگی بفرمایید تا رگلاژ کنند.
در زمان تحویل باید اینها را چک می کردید و مسئول مربوطه به شما تحویل می داد و در صورت ایراد ، رفع ایراد می کردند.
23 شهریور 1395 14:50
آواتار کاربر
باسلام
حدود 10 روز پیش یک دستگاه خودروی S5 اتوماتیک جک تحویل گرفتم , روز عیدقربان به سراغ ماشین رفته و آپشن های آن را با دفترچه چک می کردم ؛ متإسفانه هرچه به دنبال کروز کنترل آ ن گشتم , نشانی از آن وفق راهنمایی دفترچه پیدا نکردم , اولا: جای بسیار تأ سف است که خودرویی با این اوصاف و زیبایی فاقد یک آپشن عادی که در هر اتومبیل معمولی وجود دارد , نمی باشد , ثانیآ : زمان ثبت نام آن تمامی آپشن ها ازجمله کروز کنترل درمنوی آن ذکر شده بود , ثالثا هر آنچه اهرم زیز صندلی مربوط به باز شدن درب باک بنزین را کشیدم درب باک باز نشد , لذا بدین وسیله اعتراض خود را به گوش مسئولین محترم کرمان موتور می رسانم , لطفا من را راهنمایی بفرمائید .
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
2 مرداد 1395 14:29
آواتار کاربر
نقل قول کردن : رسولي
سلام ميشه گيربكس دستي اس فايو رو توي نمايندگي با اتومات عوض كرد
اگه ميشه هزينه آش چقدر است
ممنون


با سلام
خیر این امکان نیست.
31 تیر 1395 19:02
آواتار کاربر
سلام ميشه گيربكس دستي اس فايو رو توي نمايندگي با اتومات عوض كرد
اگه ميشه هزينه آش چقدر است
ممنون
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
12 تیر 1395 11:54
آواتار کاربر
نقل قول کردن : فروزان کوتی
با سلام
من در اسفندماه 94 یک دستگاه خودروی جی 5 دستی در نمایندگی 2202 اهواز ثبت نام کردم که قرار بود تحویل خرداد ماه95 باشد در 19 اردیبهشت95 ودیعه دوم را تکمیل کردم و از آن زمان تاکنون همش تو وب سایت رسمی شرکت وضعیت را در انتظار تخصیص خودو قرار دادن هر چه هم به نمایندگی اهواز مراجعه کردم یا تماس گرفتن از زمان دقیق تحویل و علت تاخیر اظهار بی اطلاعی می کنند حتی چندین و چندبار به صدای مشتری پیام دادم یا زنگ زدم بازهم کارشناسان شرکت همش امروز و فردا می کنند . یا میگن منظر باشید مجوز بگیریم یا ... واقعا اگه خودرویی برای تحویل ندارید چرا هم پول رو کامل دریافت کردید و اصلا چرا تحویل خرداد زدید بزنید زمان تحویل معلوم نیست واقعا برای شرکتی به این عظمت متاسفم
از مدیر سایت عاجزانه تقاضا دارم به این مشکل رسیدگی کنند .
با سپاس


با سلام
شماره ثبت نام را بفرمایید.
12 تیر 1395 10:47
آواتار کاربر
با سلام
من در اسفندماه 94 یک دستگاه خودروی جی 5 دستی در نمایندگی 2202 اهواز ثبت نام کردم که قرار بود تحویل خرداد ماه95 باشد در 19 اردیبهشت95 ودیعه دوم را تکمیل کردم و از آن زمان تاکنون همش تو وب سایت رسمی شرکت وضعیت را در انتظار تخصیص خودو قرار دادن هر چه هم به نمایندگی اهواز مراجعه کردم یا تماس گرفتن از زمان دقیق تحویل و علت تاخیر اظهار بی اطلاعی می کنند حتی چندین و چندبار به صدای مشتری پیام دادم یا زنگ زدم بازهم کارشناسان شرکت همش امروز و فردا می کنند . یا میگن منظر باشید مجوز بگیریم یا ... واقعا اگه خودرویی برای تحویل ندارید چرا هم پول رو کامل دریافت کردید و اصلا چرا تحویل خرداد زدید بزنید زمان تحویل معلوم نیست واقعا برای شرکتی به این عظمت متاسفم
از مدیر سایت عاجزانه تقاضا دارم به این مشکل رسیدگی کنند .
با سپاس
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
17 خرداد 1395 11:52
آواتار کاربر
نقل قول کردن : دانیال
سلام باتشکر
سقف جک اس5 پانارامراست؟


با سلام
خیر فقط سانروف دارد.
17 خرداد 1395 00:15
آواتار کاربر
سلام باتشکر
سقف جک اس5 پانارامراست؟
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
1 اردیبهشت 1395 14:45
آواتار کاربر
نقل قول کردن : ایمان
چرا شرایط جدید اردیبهشت را نگزاشید


با سلام
شرایط در سایت هست.
به قسمت طرحهای فروش مراجعه کنید.
1 اردیبهشت 1395 12:47
آواتار کاربر
چرا شرایط جدید اردیبهشت را نگزاشید
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
30 فروردین 1395 10:19
آواتار کاربر
نقل قول کردن : ميثم
با سلام خدمت مديران كرمان خودرو. لطف كنيد جك اس ۵ رو به صورت اقساط هم در خدمت مشتريان قرار بديد.


با سلام
فعلا فروش اقساطی در برنامه فروش لحاظ نشده است.
29 فروردین 1395 21:13
آواتار کاربر
با سلام خدمت مديران كرمان خودرو. لطف كنيد جك اس 5 رو به صورت اقساط هم در خدمت مشتريان قرار بديد.
ميهمان
14 فروردین 1395 11:44
آواتار کاربر
با سلام در حال حاضر جك اس 5 شاسي بلند اتومات در كارخانه توليد ميشود يا نه ؟قيمت نقد در نمايندگي هاي كرمان چقدر هست ؟و آيا در اين ايام به صورت شرايطي در نمايندگي ها به فروش ميرسد يا نه ؟
ميهمان
19 بهمن 1394 12:39
آواتار کاربر
نقل قول کردن : محمدرضاعسگری
سلام اگه میشه عضو انجمن اس5 اتوماتیک کنید تشکر

09188319765
ميهمان
19 بهمن 1394 12:38
آواتار کاربر
سلام اگه میشه عضو انجمن اس5 اتوماتیک کنید تشکر
ميهمان
6 بهمن 1394 23:46
آواتار کاربر
سلام لطفا شماره 09122036933 برای تلگرام ادد کنید . ممنون
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
1 بهمن 1394 14:10
آواتار کاربر
نقل قول کردن : سروش
سلام لطفاً اين شماره 09175990408 را در تلگرام اد کنيد.
من اس 5 دنده ای ثبت نام کرده ام امکان دارد تبديل به اتومات کنم. آيا آپشنهاش با دنده ای فرق مي نمايد. سپاسگذار خواهم شد اگه پاسخ بديد. سربلند باشيد.


با سلام
باید منتظر باشید که طرح تبدیل ابلاغ شود.
از نمایندگی پیگیر باشید.
Qgolzard
1 بهمن 1394 12:37
آواتار کاربر
سلام لطفاً اين شماره 09175990408 را در تلگرام اد کنيد.
من اس 5 دنده ای ثبت نام کرده ام امکان دارد تبديل به اتومات کنم. آيا آپشنهاش با دنده ای فرق مي نمايد. سپاسگذار خواهم شد اگه پاسخ بديد. سربلند باشيد.
عضو سايت
29 آذر 1394 13:11
آواتار کاربر
lotfan mano to telegram jak s5 add konid.merc 09388092029
ميهمان
21 آذر 1394 23:05
آواتار کاربر
با سلام لطفا منو در تلگرام عضو کنید.
با تشکر09351194254
ميهمان
17 آبان 1394 15:58
آواتار کاربر
لطفا برای جک اس 5 مرا در تگرام عضو کنید .09121255810
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
23 شهریور 1394 11:20
آواتار کاربر
نقل قول کردن : محمد
مالیات ارزش افزوده خودش به اندازه یماشین سود مالیات از کارخانه سازنده زیاد تر


آقا محمد
با سلام
قوانین رایج و تعیین شده در سیستم دارایی است و خودروساز ها دخیل نیستند.
22 شهریور 1394 19:21
آواتار کاربر
مالیات ارزش افزوده خودش به اندازه یماشین سود مالیات از کارخانه سازنده زیاد تر
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
17 مرداد 1394 15:27
آواتار کاربر
نقل قول کردن : میثم
سلام
این قیمت برای s5 اتوماتیک می باشد.


آقا میثم
با سلام
جک اس 5 اتوماتیک ندارد.
17 مرداد 1394 15:12
آواتار کاربر
سلام
این قیمت برای s5 اتوماتیک می باشد.
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
17 مرداد 1394 12:10
آواتار کاربر
نقل قول کردن : رضا طلا
سلام / لطفا آیا قیمت اس5 موقع تحویل بروز حساب میشود یا در مقع ثبت نام قطعی شده است


آقا رضا
با سلام
پیش فروشها قیمت قطعی است.
رضا طلا
17 مرداد 1394 12:08
آواتار کاربر
سلام / لطفا آیا قیمت اس۵ موقع تحویل بروز حساب میشود / یا در موقع ثبت نام قطعی شده است ؟
عضو سايت