نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (یعقوبیان)

برقراری آدرس جدید سایت

سلام بر بازدیدکنندگان گرامی.

 

در جهت پیشبرد اهداف نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور آدرس جدید برای دسترسی بیشتر برای بازدیدکنندگان فراهم گردید.پ

 

KermanMotor1732.com

شما هم می توانید در مورد این محصول نظر دهید.

کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.

نام شما: *
ایمیل: *
کد امنیتی: عکس خوانده نمی شود
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
26 دی 1395 12:34
آواتار کاربر
نقل قول: خدایی
سلام.آیا برای رفتن دنده DبهN و بالعکس اگر دگمه دسته دنده را فشرده کنیم اشکالی دارد؟ با تشکر


با سلام
بهتر است که نگه دارید.
25 دی 1395 21:31
آواتار کاربر
سلام.آیا برای رفتن دنده DبهN و بالعکس اگر دگمه دسته دنده را فشرده کنیم اشکالی دارد؟ با تشکر
ميهمان
16 آذر 1395 22:03
آواتار کاربر
با سلام خدمت شما من در تاریخ 6 اذر جی 5 اتومات ثبت نام کردم و تاریخ تحویل اسفند زده شد میخواستم ببینم وضعیت تحویلی ها چطوره ایا به موقع تحویل داده میشه؟ و اینکه ایا مدل ماشین ممکنه 96 زده شود؟
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
4 آذر 1395 14:48
آواتار کاربر
نقل قول: مهمان امید
با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم بعد از مرحله در انتظار تخصیص خودرو چند مرحله ی ديگه باقی می مونه


با سلام
صدور سند و بیمه شخث ثالث و شماره گذاری و تحویل خودرو.
4 آذر 1395 12:46
آواتار کاربر
با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم بعد از مرحله در انتظار تخصیص خودرو چند مرحله ی ديگه باقی می مونه
ميهمان
10 آبان 1395 17:30
آواتار کاربر
نقل قول: مدیریت
نقل قول: علیرضا مجدی
با سلام و احترام؛
در تاريخ 25/07/95 خودروي ليفان X60 با گيربکس اتوماتيک را از اداره شماره 2 تهران تحويل گرفتم ؛ در مسير رسيدن به منزل چراغ چک روشن شد ؛ مستقيم به نمايندگي 1713 که خريد ماشين در آنجا انجام شده بود مراجعه کردم ؛ اعلام کردند مربوط به سنسور اکسيژن است چون بار اول است که بنزين زده ايد طبيعي است لذا با دستگاه دياگ کد خطا را پاک نمودند. متأسفانه بعد از چند صد متر دور شدن از نمايندگي مجددا" چراغ چک روشن شد ؛ فرداي آن روز دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ باز هم خطاي سنسور اکسيژن بود ؛ اعلام کردند بايد درخواست تأمين سنسور اکسيژن از کارخانه داده شود. پس از يک هفته براي بار سوم مراجعه کردم ؛ خودرو را صبح تحويل گرفته و بعد از ظهر تحويل دادند ؛ در فاکتور مشتري ثبت شده بود سنسور اکسيژن روي کاتاليزور تعويض گرديده ؛ در کمال تأسف پس از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد ؛ همانجا دور زدم و دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ خودرو را دوباره به داخل برده و پس از حدود يکساعت کد خطا را حذف کرده و خودرو را تحويل دادند ؛ بعد از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد .
واقعا" متأسف هستم که تمام اعتماد و باور من براي داشتن يک خودرو خوب که در شعار تبليغاتي آن شرکت براي خودرو X60 " تجربه بي نظير رانندگي " عنوان شده بود کاملا" تخريب شد و متأسفم که نمايندگي 1713 فقط وقت با ارزش يک مشتري را آن هم درست در روزهاي ابتدايي تحويل يک خودرو صفر کيلومتر تلف کرده و هيچ اقدام موثري براي رفع عيب خودرو نمي تواند انجام دهد.
حداقل توقع اينجانب بعنوان يک مشتري فقط رساندن موضوع به گوش مديران ارشد شرکت کرمان موتور خواهد بود.
سپاس از توجهتان . عليرضا مجدي 09194262943


با سلام
کامنت شما عینا منتقل شد.

سپاسگزارم. از اداره خدمات پس از فروش با اینجانب تماس گرفته شد و اقدامات لازم جهت اعزام خودرو به تعمیرگاه مرکزی انجام شد.
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
8 آبان 1395 14:37
آواتار کاربر
نقل قول: علیرضا مجدی
با سلام و احترام؛
در تاريخ 25/07/95 خودروي ليفان X60 با گيربکس اتوماتيک را از اداره شماره 2 تهران تحويل گرفتم ؛ در مسير رسيدن به منزل چراغ چک روشن شد ؛ مستقيم به نمايندگي 1713 که خريد ماشين در آنجا انجام شده بود مراجعه کردم ؛ اعلام کردند مربوط به سنسور اکسيژن است چون بار اول است که بنزين زده ايد طبيعي است لذا با دستگاه دياگ کد خطا را پاک نمودند. متأسفانه بعد از چند صد متر دور شدن از نمايندگي مجددا" چراغ چک روشن شد ؛ فرداي آن روز دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ باز هم خطاي سنسور اکسيژن بود ؛ اعلام کردند بايد درخواست تأمين سنسور اکسيژن از کارخانه داده شود. پس از يک هفته براي بار سوم مراجعه کردم ؛ خودرو را صبح تحويل گرفته و بعد از ظهر تحويل دادند ؛ در فاکتور مشتري ثبت شده بود سنسور اکسيژن روي کاتاليزور تعويض گرديده ؛ در کمال تأسف پس از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد ؛ همانجا دور زدم و دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ خودرو را دوباره به داخل برده و پس از حدود يکساعت کد خطا را حذف کرده و خودرو را تحويل دادند ؛ بعد از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد .
واقعا" متأسف هستم که تمام اعتماد و باور من براي داشتن يک خودرو خوب که در شعار تبليغاتي آن شرکت براي خودرو X60 " تجربه بي نظير رانندگي " عنوان شده بود کاملا" تخريب شد و متأسفم که نمايندگي 1713 فقط وقت با ارزش يک مشتري را آن هم درست در روزهاي ابتدايي تحويل يک خودرو صفر کيلومتر تلف کرده و هيچ اقدام موثري براي رفع عيب خودرو نمي تواند انجام دهد.
حداقل توقع اينجانب بعنوان يک مشتري فقط رساندن موضوع به گوش مديران ارشد شرکت کرمان موتور خواهد بود.
سپاس از توجهتان . عليرضا مجدي 09194262943


با سلام
کامنت شما عینا منتقل شد.
6 آبان 1395 17:16
آواتار کاربر
با سلام و احترام؛
در تاريخ 25/07/95 خودروي ليفان X60 با گيربکس اتوماتيک را از اداره شماره 2 تهران تحويل گرفتم ؛ در مسير رسيدن به منزل چراغ چک روشن شد ؛ مستقيم به نمايندگي 1713 که خريد ماشين در آنجا انجام شده بود مراجعه کردم ؛ اعلام کردند مربوط به سنسور اکسيژن است چون بار اول است که بنزين زده ايد طبيعي است لذا با دستگاه دياگ کد خطا را پاک نمودند. متأسفانه بعد از چند صد متر دور شدن از نمايندگي مجددا" چراغ چک روشن شد ؛ فرداي آن روز دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ باز هم خطاي سنسور اکسيژن بود ؛ اعلام کردند بايد درخواست تأمين سنسور اکسيژن از کارخانه داده شود. پس از يک هفته براي بار سوم مراجعه کردم ؛ خودرو را صبح تحويل گرفته و بعد از ظهر تحويل دادند ؛ در فاکتور مشتري ثبت شده بود سنسور اکسيژن روي کاتاليزور تعويض گرديده ؛ در کمال تأسف پس از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد ؛ همانجا دور زدم و دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ خودرو را دوباره به داخل برده و پس از حدود يکساعت کد خطا را حذف کرده و خودرو را تحويل دادند ؛ بعد از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد .
واقعا" متأسف هستم که تمام اعتماد و باور من براي داشتن يک خودرو خوب که در شعار تبليغاتي آن شرکت براي خودرو X60 " تجربه بي نظير رانندگي " عنوان شده بود کاملا" تخريب شد و متأسفم که نمايندگي 1713 فقط وقت با ارزش يک مشتري را آن هم درست در روزهاي ابتدايي تحويل يک خودرو صفر کيلومتر تلف کرده و هيچ اقدام موثري براي رفع عيب خودرو نمي تواند انجام دهد.
حداقل توقع اينجانب بعنوان يک مشتري فقط رساندن موضوع به گوش مديران ارشد شرکت کرمان موتور خواهد بود.
سپاس از توجهتان . عليرضا مجدي 09194262943
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
26 مهر 1395 13:14
آواتار کاربر
نقل قول: احمدی
با سلام .من ۱۴ فروردین جک اس ۵ اتومات ثبت نام کردم و ۱۶ شهریور تکمیل وجه کردم .اما هیچ خبری از تحویل نیست .میخام بدونم تا کی باید منتظر بمونم؟


با سلام
از طریق نمایندگی محل ثبت نام پیگیری فرمایید
26 مهر 1395 13:12
آواتار کاربر
با سلام .من ۱۴ فروردین جک اس ۵ اتومات ثبت نام کردم و ۱۶ شهریور تکمیل وجه کردم .اما هیچ خبری از تحویل نیست .میخام بدونم تا کی باید منتظر بمونم؟
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
22 مهر 1395 10:17
آواتار کاربر
نقل قول: mrs
سلام‌ جک‌جی ۵ثبت نام‌ خرداد تحویل تیر‌ ماه الان اخرای مهر خبری نیس فقط هر دفعه‌به‌دروغ یه تاریخی بهم‌اعلام‌کردن الان تکلیفم‌چیه ۴،۵ماه اگه نمیتونید تحویل بدین‌چرا شرایط اعلام‌میکنین‌ قول الکی میدین...اقایی که میگی یکم‌صبر‌داشته باشین‌جوابگو باشین ؟؟؟؟؟؟؟


با سلام
طبق گفته شرکت دعوتنامه جی 5 دنده ای در هفته آینده صادر خواهد شد.
ضمنا محض اطلاع عرض کنم ما در این سایت وظیفه پاسخگویی به مشتریان دیگر نمایندگی ها را نداریم.از طریق نمایندگی محل ثبت نام و یا امور مشتریان پیگیر باشید.
21 مهر 1395 15:28
آواتار کاربر
سلام‌ جک‌جی ۵ثبت نام‌ خرداد تحویل تیر‌ ماه الان اخرای مهر خبری نیس فقط هر دفعه‌به‌دروغ یه تاریخی بهم‌اعلام‌کردن الان تکلیفم‌چیه ۴،۵ماه اگه نمیتونید تحویل بدین‌چرا شرایط اعلام‌میکنین‌ قول الکی میدین...اقایی که میگی یکم‌صبر‌داشته باشین‌جوابگو باشین ؟؟؟؟؟؟؟
ميهمان
16 شهریور 1395 12:44
آواتار کاربر
لطفا در مورد تاخیر های s5at تحویل شهریور اطلاع رسانی کنید
ميهمان
11 خرداد 1395 09:25
آواتار کاربر
با سلام
آقای شکری
کامنتی که شما مطالعه کرده اید، مربوط به هفته قبل است و مربوط به مشتریان تهران. که متاسفانه در حملها و مجوزهای این هفته برای مشتریان تکمیل وجه برج 2 تاخیر همراه است.
شما زنجان ثبت نام کرده اید و حمل خودرو ها به شهرهای مختلف متفاوت است.
در حال حاضر حمل به زنجان انجام نشده است و احتمالا به بعد از تعطیلات موکول خواهد شد.
عذر ما و شرکت را بدلیل تاخیر در تحویل پذیرا باشید و خواهشمان این است که کمی بردباری کنید.

درود بر شما

با سلام.
ممنون که حداقل یه توضیح دادید و متوجه شدم تقریبا کی خودرو آماده میشه.والا هیچ کس هیچ جوابی نمیده به ما.
ممنون
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
11 خرداد 1395 06:20
آواتار کاربر
نقل قول کردن : amirsh69
با سلام
تحویل ایکس 50 تاخیری ندارد.
با نمایندگی هماهنگ باشید.
تا روز تخصیص شاسی همین عبارت در سایت ثبت می شود.

با سلام.
شما فرمودین که تحویل x50 تاخیری نداره ولی میشه لطفا شماره مشتری 153234 رو بررسی کنید؟
نمایندگی میگه هنوز در قسمت سند سه برگی هستش و یک هفته طول میکشه.
سوال من اینه اگه مبلغ خودرو کامل پرداخت نشده بود آیا شرکت صبوری میکرد که الان به ما میگن یه هفته ضبر کنید؟


با سلام
آقای شکری
کامنتی که شما مطالعه کرده اید، مربوط به هفته قبل است و مربوط به مشتریان تهران. که متاسفانه در حملها و مجوزهای این هفته برای مشتریان تکمیل وجه برج 2 تاخیر همراه است.
شما زنجان ثبت نام کرده اید و حمل خودرو ها به شهرهای مختلف متفاوت است.
در حال حاضر حمل به زنجان انجام نشده است و احتمالا به بعد از تعطیلات موکول خواهد شد.
عذر ما و شرکت را بدلیل تاخیر در تحویل پذیرا باشید و خواهشمان این است که کمی بردباری کنید.

درود بر شما
10 خرداد 1395 18:06
آواتار کاربر
با سلام
تحویل ایکس 50 تاخیری ندارد.
با نمایندگی هماهنگ باشید.
تا روز تخصیص شاسی همین عبارت در سایت ثبت می شود.

با سلام.
شما فرمودین که تحویل x50 تاخیری نداره ولی میشه لطفا شماره مشتری 153234 رو بررسی کنید؟
نمایندگی میگه هنوز در قسمت سند سه برگی هستش و یک هفته طول میکشه.
سوال من اینه اگه مبلغ خودرو کامل پرداخت نشده بود آیا شرکت صبوری میکرد که الان به ما میگن یه هفته ضبر کنید؟
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
3 خرداد 1395 11:23
آواتار کاربر
نقل قول کردن : amirsh69
با سلام و احترام فراوان
یک عدد x50 ثبت نام کرده ام که وجه نقدی و چک های مدت دار به صورت کامل تحویل شده اند و الان 27 روز از زمان ثبت نام می گذرد و همچنان در سایت عبارت*در انتظار تخصیص خودرو* نوشته شده.
میخواستم بدونم ماشین تا 31 روز تعهد قرارداد به دستم میرسه یا نه؟
با تشکر فراوان


با سلام
تحویل ایکس 50 تاخیری ندارد.
با نمایندگی هماهنگ باشید.
تا روز تخصیص شاسی همین عبارت در سایت ثبت می شود.
2 خرداد 1395 21:11
آواتار کاربر
با سلام و احترام فراوان
یک عدد x50 ثبت نام کرده ام که وجه نقدی و چک های مدت دار به صورت کامل تحویل شده اند و الان 27 روز از زمان ثبت نام می گذرد و همچنان در سایت عبارت*در انتظار تخصیص خودرو* نوشته شده.
میخواستم بدونم ماشین تا 31 روز تعهد قرارداد به دستم میرسه یا نه؟
با تشکر فراوان
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
29 اردیبهشت 1395 11:44
آواتار کاربر
نقل قول کردن : farhad 1370
با سلام ممنکن بابت پاسخگویی
اول بگم درست هستش میگن ایربگ اس ۵
۶عدد شده ؟؟
دو قبلا گفتید پشت سری اکتیو داره الان ایا بازم هم هست ؟؟؟
سه و زمان تحویل خرداد میدونید ؟؟؟
با تشکر از شما


با سلام
اس 5 اتوماتیک 4 ایربگ دارد.
پشت سری فعال ندارد.
احتمالا نیمه دوم خرداد دعوتنامه صادر می شود.
28 اردیبهشت 1395 07:34
آواتار کاربر
نقل قول کردن : farhad 1370
با سلام ممنکن بابت پاسخگویی
اول بگم درست هستش میگن ایربگ اس ۵
۶عدد شده ؟؟
دو قبلا گفتید پشت سری اکتیو داره الان ایا بازم هم هست ؟؟؟
سه و زمان تحویل خرداد میدونید ؟؟؟
با تشکر از شما


یادم رفت اینم بگم اخه دیروز تو گروه اپشن هایی که موجود هست از کرمان دیدم که این سوال ها رو پرسیدم
ميهمان
28 اردیبهشت 1395 07:31
آواتار کاربر
با سلام ممنکن بابت پاسخگویی
اول بگم درست هستش میگن ایربگ اس ۵
۶عدد شده ؟؟
دو قبلا گفتید پشت سری اکتیو داره الان ایا بازم هم هست ؟؟؟
سه و زمان تحویل خرداد میدونید ؟؟؟
با تشکر از شما
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
29 فروردین 1395 10:06
آواتار کاربر
نقل قول کردن : عبدالخالق شیخی
x۵۰ ثبت نام کردم دنده اتومات.نمایندگی ثبت نام کننده گفت که صفحه لمسی نصب نمی باشد.ولی من تصویر ومشخصات آن را در سایت دیدم واقعا بهم بگید که صفحه لمسی دارد یا نه ؟اگه نداشته باشد شاید انصراف بدهم.هنوز چندروز از ثبت نامم رد نشده لطفا"جوابم را به ایمیلم حتما"در اسرع وقط ارسالذ نمایید.تا از دو دلی دربیاییم.واینکه گفتید حدود۶۵۰لیترصندوق عقب فضا حمل بار دارد و بدون صندلی عقب حدود ۱۱۰۰لیتر واینکه صندلی عقب کاملا"می خوابد.
خواهشا"جواب این سوالاتم را بدهید.نمایندگی ثبت نام کننده اطلاعات مناسبی نداشتند. با کمال تشکر شیخی ۰۹۱۱۷۰۰۸۵۰۰ سلام علیکم من ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ درمدل
ایمیل post۷۱۳۲۱۰۰۶@gmail.com


با سلام
دوست عزیز بهتر است به نمایندگی اعتماد داشته باشید.
نمایندگی ها دلیلی بر دروغ گفتن یا کتمان حقیقت ندارند.
برای مطمئن شدن شما، خیر مونیتور لمسی ندارد و ضبط معمولی است.
در عکسها و کاتالوگهای کشورهای دیگر ممکن است چیزهای دیگر ببینید که مربوط به سفارش گذاری آن کشور است.
بطور مثال در اکثر تبلیغات صندلی ها پارچه ای است و در ایران چرم سفارش داده شده است.
حجم صندوق عقب با خواباندن صندلی حدود ۶۵۰ لیتر است.
29 فروردین 1395 01:43
آواتار کاربر
x50 ثبت نام کردم دنده اتومات.نمایندگی ثبت نام کننده گفت که صفحه لمسی نصب نمی باشد.ولی من تصویر ومشخصات آن را در سایت دیدم واقعا بهم بگید که صفحه لمسی دارد یا نه ؟اگه نداشته باشد شاید انصراف بدهم.هنوز چندروز از ثبت نامم رد نشده لطفا"جوابم را به ایمیلم حتما"در اسرع وقط ارسالذ نمایید.تا از دو دلی دربیاییم.واینکه گفتید حدود650لیترصندوق عقب فضا حمل بار دارد و بدون صندلی عقب حدود 1100لیتر واینکه صندلی عقب کاملا"می خوابد.
خواهشا"جواب این سوالاتم را بدهید.نمایندگی ثبت نام کننده اطلاعات مناسبی نداشتند. با کمال تشکر شیخی 09117008500 سلام علیکم من 1395/01/24 درمدل
ایمیل post71321006@gmail.com
ميهمان
13 فروردین 1395 16:40
آواتار کاربر
باسلام من22اسفند94اس5تحویل گرفتم بعد از 300 کیلومتر کار کرد متاسفانه استارت نمی زنه باید چندین بار استارت بزنی تا روشن شه لطفا جواب بدین اشکال کجاست.
ميهمان
18 اسفند 1394 08:54
آواتار کاربر
با سلام خدمت آقای یعقوبیان جناب آقای یعقوبیان اینجانب در مورخ 21/11/94 تکمیل وجه کردم و رنگ مشکی را انتخاب کردم اما متاسفانه هیچ خبری نیست ظاهرا حالا رنگ مشکی کمیابه چون ما برای تعطیلات نوروز برنامه ریزی کردیم ایا در 25/11 خودرو تحویل می گردد
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
8 اسفند 1394 09:22
آواتار کاربر
نقل قول کردن : علی
بر اساس اعلام خبر گزاری ایسنا کیفیت خودروی در در ماه از دو ستاره به یک ستاره کاهش یافته :لینک خبر
http://www.isna.ir/fa/news/94120603922/%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-2-%D8%B3%D

9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA


با سلام
در قسمت جک جی 5 دنده ای راجب این خبر توضیح داده ایم.
8 اسفند 1394 08:14
آواتار کاربر
بر اساس اعلام خبر گزاری ایسنا کیفیت خودروی در در ماه از دو ستاره به یک ستاره کاهش یافته :لینک خبر
http://www.isna.ir/fa/news/94120603922/%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-2-%D8%B3%D
9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
6 اسفند 1394 11:00
آواتار کاربر
نقل قول کردن : علی
براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت خودروی سوزوکی گراند ویتارا و اس 5 کاهش یافت متاسفانه


با سلام
لطفا لینک خبر را ارسال فرمایید.
6 اسفند 1394 10:15
آواتار کاربر
براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت خودروی سوزوکی گراند ویتارا و اس 5 کاهش یافت متاسفانه
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
4 اسفند 1394 09:52
آواتار کاربر
نقل قول کردن : کرمی
با سلام احتمال تحویل ایکس پنجاه با تعهد ایفند قبل از پایان سال وجود داره؟


با سلام
فقط می توانید نقدی خریداری کنید.