نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (یعقوبیان)

برقراری آدرس جدید سایت

سلام بر بازدیدکنندگان گرامی.

 

در جهت پیشبرد اهداف نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور آدرس جدید برای دسترسی بیشتر برای بازدیدکنندگان فراهم گردید.پ

 

KermanMotor1732.com

شما هم می توانید در مورد این محصول نظر دهید.

کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.

نام شما: *
ایمیل: *
کد امنیتی: عکس خوانده نمی شود
8 اسفند 1395 16:32
آواتار کاربر
سلام
به نظر شما بالاخره مجوز حمل ایکس 50 دنده ای را چه زمانی صادر می کنند؟
چرا کرمان خودرو پاسخگو نیست و هیچ توضیحی بابت تاخیرها و زمان قطعی یا حتی حدودی تحویل خودرو نمی دهد؟
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
8 اسفند 1395 13:03
آواتار کاربر
نقل قول: مهمان ارش
سلام بنده دریکی از نمایندگیهای جنوب کشور برای اس 5 دنده ای ثبت نام کردم و مبلغ 45 میلیون پول را همونجا کارت کشیدم بتاریخ 13 مرداد 95 وبه امید دی ماه راهی خونه شدیم و مدارک تحویل گرفتیم تااینکه رسید به اذر گفتند که یک هفته وقت دارید مبلغ 28850 تومان واریز کنید که دوباره همونجا کارت کشیدم یک روز گفتم ببینم توسایت میشه پیگیری کرد که ماشین کی میاد دیدم پول واریزی اول من 20 روز دیرترثبت شده و جالبتر اینکه اون مبلغ تکمیل وجه هم ثبت نشده بود رفتیم نمایندگی برای احقاق حقوق خودمان اونجا ماراراضی کردن که شما میتونید تااواسط بهمن بجای دنده ای اتومات بگیرید وفقط مبلغ 13 تومان اضافه تر بدید و بجای ثبت دیر واریزی شما اپشن میدیم براتون ماهم ندانسته 13 تومان دیگه دادیم والان که 5 اسفنده هنوز خبری نیست و میخوام بگم شاید عیدهم ماشین نداشته باشم کاش نقدی میخریدم گرونتر اما باخیال راحت الان که داداشم خواست بخره نذاشتم بره نمایندگی بلکه صفرکیلومتر ازبنگاه خریده باخیال خیلی خیلی راحت تر
نمایندگی های کرمان موتور راقعا همه ناراضی هستند ازشون


با سلام
دوست عزیز ما چنین شرایطی نداریم.
با امور مشتریان تماس بگیرید.
02142724
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
8 اسفند 1395 13:02
آواتار کاربر
نقل قول: سحر رحیمی
سلام
بنده ثبت نام ایکس 60 اتومات هستم پس از پیگیریها ومتاسفانه بدقولیهای بسیار زیاد کرمان موتور دیروز پس ازمراجعه به نمایندگی به بنده گفتند برای شما دستور حمل خودرو صادر شده است برسد نمایندگی پیام میاد؟ میخواستم لطف کنین بگید فرایند بعد از این موضوع چگونه است؟ یعنی تا تحویل خودرو به معنای واقعی به بنده چقدر زمان میبرد و ماشین کی به نمایندگی مربوطه میرسد./
ممنون از راهنمایی شما


با سلام
حدود 10 روز زمان میبرد.
5 اسفند 1395 12:08
آواتار کاربر
سلام
بنده ثبت نام ایکس 60 اتومات هستم پس از پیگیریها ومتاسفانه بدقولیهای بسیار زیاد کرمان موتور دیروز پس ازمراجعه به نمایندگی به بنده گفتند برای شما دستور حمل خودرو صادر شده است برسد نمایندگی پیام میاد؟ میخواستم لطف کنین بگید فرایند بعد از این موضوع چگونه است؟ یعنی تا تحویل خودرو به معنای واقعی به بنده چقدر زمان میبرد و ماشین کی به نمایندگی مربوطه میرسد./
ممنون از راهنمایی شما
ميهمان
4 اسفند 1395 23:17
آواتار کاربر
سلام بنده دریکی از نمایندگیهای جنوب کشور برای اس 5 دنده ای ثبت نام کردم و مبلغ 45 میلیون پول را همونجا کارت کشیدم بتاریخ 13 مرداد 95 وبه امید دی ماه راهی خونه شدیم و مدارک تحویل گرفتیم تااینکه رسید به اذر گفتند که یک هفته وقت دارید مبلغ 28850 تومان واریز کنید که دوباره همونجا کارت کشیدم یک روز گفتم ببینم توسایت میشه پیگیری کرد که ماشین کی میاد دیدم پول واریزی اول من 20 روز دیرترثبت شده و جالبتر اینکه اون مبلغ تکمیل وجه هم ثبت نشده بود رفتیم نمایندگی برای احقاق حقوق خودمان اونجا ماراراضی کردن که شما میتونید تااواسط بهمن بجای دنده ای اتومات بگیرید وفقط مبلغ 13 تومان اضافه تر بدید و بجای ثبت دیر واریزی شما اپشن میدیم براتون ماهم ندانسته 13 تومان دیگه دادیم والان که 5 اسفنده هنوز خبری نیست و میخوام بگم شاید عیدهم ماشین نداشته باشم کاش نقدی میخریدم گرونتر اما باخیال راحت الان که داداشم خواست بخره نذاشتم بره نمایندگی بلکه صفرکیلومتر ازبنگاه خریده باخیال خیلی خیلی راحت تر
نمایندگی های کرمان موتور راقعا همه ناراضی هستند ازشون
ميهمان
29 بهمن 1395 08:32
آواتار کاربر
سلام.من لیفانx60اتومات تحویل بهمن ثبت نام کردم ولی تا امروز هیچ خبری نشده.کی تحویل میدن
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
28 بهمن 1395 18:02
آواتار کاربر
نقل قول: رضا صمدی
سلام علیکم
بنده هم یکی ازثبت نامی های ایکس60 دراذرماه تحویل بهمن هستم وهنوز درتخصیص خودرو و هیییچ جوابی نگرفتم که تاکی بایددرانتظاریاشم، امروز که به نمایندگی مراجعه کردم دیدم فقط من نیستم که خودرو رو تحویل نگرفتم چندنفردیگه هم بودن که شرایط منوداشتن ، ویکی شون هم بلند بلندمیگفت ما3 تافامیلیم تو3 استان متفاوت همه توبهمن ثبت نام کردیم ولی توچند روز اینور اونور و برناممون بودماشینو بگیریم عید همه باهم دسته جمعی بریم مسافرت اونها هم نگرفتن به اونها هم داستان میگین چرا دروغ میگین و....، کلا جو نمایندگی خیلی ناجور و یه حالت تنش داشت وکاملا مشخص بود که نمایندگی هم به چیزی که داره مطرح میکنه وبه من ومابقی نفرات درزمان تحویل خودرو میگه اعتقادی نداره ویه جورایی خودشونم گیرکردن ومن هم تاحالا سرکار بودم ، حال خواهشمندم خیلی صادق وشفاف وبزرگوارانه راهنمایی کنین بهمنم که تموم شد قضیه تحویل ایکس60 تحویل بهمن چیه؟؟ این همه نفرات ثبت نامی که میشه به یقین گفت با توجه به شواهد عمده نفرات ماشین راتحویل نگرفتن، واقعا واقعا واقعا این ماشین تاکی تحویل میشه؟؟؟ وصادقانه وبزرگوارانه بفرمایید که ماکه توشهرستانیم احتمال داره اونورسال ماشینوبگیریم؟؟؟ به خدا به ولله خیلی گرفتارشدم وگیر کردم به خدا این رفتاردرست ودرشان یه مجموعه بزرگ نیست ، خوااااهش میکنم لطفااااا صادقانه یه راهنمایی بفرمایید


با سلام
تا جایی که ما اطلاع داریم و برنامه شرکت است، کلیه خودرو های تکمیل وجه شده در موعد مقرر سند خواهد خورد.و تا پایان سال تحویل می شود.
26 بهمن 1395 22:00
آواتار کاربر
سلام علیکم
بنده هم یکی ازثبت نامی های ایکس60 دراذرماه تحویل بهمن هستم وهنوز درتخصیص خودرو و هیییچ جوابی نگرفتم که تاکی بایددرانتظاریاشم، امروز که به نمایندگی مراجعه کردم دیدم فقط من نیستم که خودرو رو تحویل نگرفتم چندنفردیگه هم بودن که شرایط منوداشتن ، ویکی شون هم بلند بلندمیگفت ما3 تافامیلیم تو3 استان متفاوت همه توبهمن ثبت نام کردیم ولی توچند روز اینور اونور و برناممون بودماشینو بگیریم عید همه باهم دسته جمعی بریم مسافرت اونها هم نگرفتن به اونها هم داستان میگین چرا دروغ میگین و....، کلا جو نمایندگی خیلی ناجور و یه حالت تنش داشت وکاملا مشخص بود که نمایندگی هم به چیزی که داره مطرح میکنه وبه من ومابقی نفرات درزمان تحویل خودرو میگه اعتقادی نداره ویه جورایی خودشونم گیرکردن ومن هم تاحالا سرکار بودم ، حال خواهشمندم خیلی صادق وشفاف وبزرگوارانه راهنمایی کنین بهمنم که تموم شد قضیه تحویل ایکس60 تحویل بهمن چیه؟؟ این همه نفرات ثبت نامی که میشه به یقین گفت با توجه به شواهد عمده نفرات ماشین راتحویل نگرفتن، واقعا واقعا واقعا این ماشین تاکی تحویل میشه؟؟؟ وصادقانه وبزرگوارانه بفرمایید که ماکه توشهرستانیم احتمال داره اونورسال ماشینوبگیریم؟؟؟ به خدا به ولله خیلی گرفتارشدم وگیر کردم به خدا این رفتاردرست ودرشان یه مجموعه بزرگ نیست ، خوااااهش میکنم لطفااااا صادقانه یه راهنمایی بفرمایید
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
3 بهمن 1395 16:12
آواتار کاربر
نقل قول: فراز
باسلام
بنده دراذرماه95 یکدستگاه لیفان ایکس60 اتومات تحویل بهمن ثبت نام کردم،قبل ازثبت نام خیلی توسایت تحقیق کردم نظرهاروخوندم که خیلی هاازکیفیت ضعیف ماشین بدقولی های موعدتحویل ،ارتباط بد پرسنل بامشتری و........ صحبت میشد ویه جورایی منودلسردکرده بود امامیگفتم شایدبعضی هابزرگ نمایی میکنند،بلاخره رفتم اذرماه ثبت نام کردم،امروزدوم بهمن95 تومسیرم رفتم نمایندگی به پرسنل اونجا خیلی بااحترام ویه حالت سئوالی وفقط جهت راهنمایی خودمومعرفی کردم وپرسیدم توسایت تواین یکماه درانتظارتخصیص خودروهستم پروسه تحویل خودروی ماازکی استارت میخوره ؟چون شنیدم تاالان باید پیامی برامون میومد میشه منوراهنمایی کنبن؟؟ به نظرشمامن بدسئوال کردم؟؟؟؟
جالبه طرف بایه نیش خند خیلیییی مسخره میگه امروز چندمه؟دوم بهمنه برواگه نوبتت بشه برات اس میاد،میگم من میدونم اس میادشما بعنوان کسی که توراس کاری خبری ازتحویلی ها نداری میگه نه یاتو بهمن یااسفندمیگیری به همین راحتی، وبرای خودش شروع کرد باهمکارش تلگرامشوچک کردن، باورکنین من ادمی مثل اینوتو چهارچوبه اتاق کارم راه نمیدم بعد......حالا یعنی من دیوانه بودم تواین سرما ماشین خوب زیرپاموبفروشم 3ماه آیابشود آیانشودباداشتن زن وبچه منتظرماشین باشم؟؟؟چراازاول اینقدرشفاف صحبت نمیکنن فروش به چه قیمتی؟؟ ایارفتارپرسنل رصدنمیشود؟؟؟ حالا بگذریم خوب یابدش بایدمنتظربمونم شایداین جمعه بیاید شاید.... امااگه عزیزی شرایطش مثل من هستش وآماری ازشرایط تحویل خودرو توبهمن داره یه لطفی بکنه راهنمایی بکنه
سپاسگزار


با سلام
ما به سهم خود از رفتار غیر حرفه ای کارمند بخش فروشی که مراجعه کرده اید عذر خواهی می کنیم.
جهت آگاهی و روشن شدن روند خدمتتان عرض می کنیم که تحویل ماهی که ثبت نام کرده اید معمولا به آخر آن ماه موکول می شود و باید نمایندگی در ابتدا به شما توضیح می داده است.

درود بر شما
2 بهمن 1395 22:35
آواتار کاربر
باسلام
بنده دراذرماه95 یکدستگاه لیفان ایکس60 اتومات تحویل بهمن ثبت نام کردم،قبل ازثبت نام خیلی توسایت تحقیق کردم نظرهاروخوندم که خیلی هاازکیفیت ضعیف ماشین بدقولی های موعدتحویل ،ارتباط بد پرسنل بامشتری و........ صحبت میشد ویه جورایی منودلسردکرده بود امامیگفتم شایدبعضی هابزرگ نمایی میکنند،بلاخره رفتم اذرماه ثبت نام کردم،امروزدوم بهمن95 تومسیرم رفتم نمایندگی به پرسنل اونجا خیلی بااحترام ویه حالت سئوالی وفقط جهت راهنمایی خودمومعرفی کردم وپرسیدم توسایت تواین یکماه درانتظارتخصیص خودروهستم پروسه تحویل خودروی ماازکی استارت میخوره ؟چون شنیدم تاالان باید پیامی برامون میومد میشه منوراهنمایی کنبن؟؟ به نظرشمامن بدسئوال کردم؟؟؟؟
جالبه طرف بایه نیش خند خیلیییی مسخره میگه امروز چندمه؟دوم بهمنه برواگه نوبتت بشه برات اس میاد،میگم من میدونم اس میادشما بعنوان کسی که توراس کاری خبری ازتحویلی ها نداری میگه نه یاتو بهمن یااسفندمیگیری به همین راحتی، وبرای خودش شروع کرد باهمکارش تلگرامشوچک کردن، باورکنین من ادمی مثل اینوتو چهارچوبه اتاق کارم راه نمیدم بعد......حالا یعنی من دیوانه بودم تواین سرما ماشین خوب زیرپاموبفروشم 3ماه آیابشود آیانشودباداشتن زن وبچه منتظرماشین باشم؟؟؟چراازاول اینقدرشفاف صحبت نمیکنن فروش به چه قیمتی؟؟ ایارفتارپرسنل رصدنمیشود؟؟؟ حالا بگذریم خوب یابدش بایدمنتظربمونم شایداین جمعه بیاید شاید.... امااگه عزیزی شرایطش مثل من هستش وآماری ازشرایط تحویل خودرو توبهمن داره یه لطفی بکنه راهنمایی بکنه
سپاسگزار
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
26 دی 1395 12:34
آواتار کاربر
نقل قول: خدایی
سلام.آیا برای رفتن دنده DبهN و بالعکس اگر دگمه دسته دنده را فشرده کنیم اشکالی دارد؟ با تشکر


با سلام
بهتر است که نگه دارید.
25 دی 1395 21:31
آواتار کاربر
سلام.آیا برای رفتن دنده DبهN و بالعکس اگر دگمه دسته دنده را فشرده کنیم اشکالی دارد؟ با تشکر
ميهمان
16 آذر 1395 22:03
آواتار کاربر
با سلام خدمت شما من در تاریخ 6 اذر جی 5 اتومات ثبت نام کردم و تاریخ تحویل اسفند زده شد میخواستم ببینم وضعیت تحویلی ها چطوره ایا به موقع تحویل داده میشه؟ و اینکه ایا مدل ماشین ممکنه 96 زده شود؟
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
4 آذر 1395 14:48
آواتار کاربر
نقل قول: مهمان امید
با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم بعد از مرحله در انتظار تخصیص خودرو چند مرحله ی ديگه باقی می مونه


با سلام
صدور سند و بیمه شخث ثالث و شماره گذاری و تحویل خودرو.
4 آذر 1395 12:46
آواتار کاربر
با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم بعد از مرحله در انتظار تخصیص خودرو چند مرحله ی ديگه باقی می مونه
ميهمان
10 آبان 1395 17:30
آواتار کاربر
نقل قول: مدیریت
نقل قول: علیرضا مجدی
با سلام و احترام؛
در تاريخ 25/07/95 خودروي ليفان X60 با گيربکس اتوماتيک را از اداره شماره 2 تهران تحويل گرفتم ؛ در مسير رسيدن به منزل چراغ چک روشن شد ؛ مستقيم به نمايندگي 1713 که خريد ماشين در آنجا انجام شده بود مراجعه کردم ؛ اعلام کردند مربوط به سنسور اکسيژن است چون بار اول است که بنزين زده ايد طبيعي است لذا با دستگاه دياگ کد خطا را پاک نمودند. متأسفانه بعد از چند صد متر دور شدن از نمايندگي مجددا" چراغ چک روشن شد ؛ فرداي آن روز دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ باز هم خطاي سنسور اکسيژن بود ؛ اعلام کردند بايد درخواست تأمين سنسور اکسيژن از کارخانه داده شود. پس از يک هفته براي بار سوم مراجعه کردم ؛ خودرو را صبح تحويل گرفته و بعد از ظهر تحويل دادند ؛ در فاکتور مشتري ثبت شده بود سنسور اکسيژن روي کاتاليزور تعويض گرديده ؛ در کمال تأسف پس از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد ؛ همانجا دور زدم و دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ خودرو را دوباره به داخل برده و پس از حدود يکساعت کد خطا را حذف کرده و خودرو را تحويل دادند ؛ بعد از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد .
واقعا" متأسف هستم که تمام اعتماد و باور من براي داشتن يک خودرو خوب که در شعار تبليغاتي آن شرکت براي خودرو X60 " تجربه بي نظير رانندگي " عنوان شده بود کاملا" تخريب شد و متأسفم که نمايندگي 1713 فقط وقت با ارزش يک مشتري را آن هم درست در روزهاي ابتدايي تحويل يک خودرو صفر کيلومتر تلف کرده و هيچ اقدام موثري براي رفع عيب خودرو نمي تواند انجام دهد.
حداقل توقع اينجانب بعنوان يک مشتري فقط رساندن موضوع به گوش مديران ارشد شرکت کرمان موتور خواهد بود.
سپاس از توجهتان . عليرضا مجدي 09194262943


با سلام
کامنت شما عینا منتقل شد.

سپاسگزارم. از اداره خدمات پس از فروش با اینجانب تماس گرفته شد و اقدامات لازم جهت اعزام خودرو به تعمیرگاه مرکزی انجام شد.
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
8 آبان 1395 14:37
آواتار کاربر
نقل قول: علیرضا مجدی
با سلام و احترام؛
در تاريخ 25/07/95 خودروي ليفان X60 با گيربکس اتوماتيک را از اداره شماره 2 تهران تحويل گرفتم ؛ در مسير رسيدن به منزل چراغ چک روشن شد ؛ مستقيم به نمايندگي 1713 که خريد ماشين در آنجا انجام شده بود مراجعه کردم ؛ اعلام کردند مربوط به سنسور اکسيژن است چون بار اول است که بنزين زده ايد طبيعي است لذا با دستگاه دياگ کد خطا را پاک نمودند. متأسفانه بعد از چند صد متر دور شدن از نمايندگي مجددا" چراغ چک روشن شد ؛ فرداي آن روز دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ باز هم خطاي سنسور اکسيژن بود ؛ اعلام کردند بايد درخواست تأمين سنسور اکسيژن از کارخانه داده شود. پس از يک هفته براي بار سوم مراجعه کردم ؛ خودرو را صبح تحويل گرفته و بعد از ظهر تحويل دادند ؛ در فاکتور مشتري ثبت شده بود سنسور اکسيژن روي کاتاليزور تعويض گرديده ؛ در کمال تأسف پس از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد ؛ همانجا دور زدم و دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ خودرو را دوباره به داخل برده و پس از حدود يکساعت کد خطا را حذف کرده و خودرو را تحويل دادند ؛ بعد از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد .
واقعا" متأسف هستم که تمام اعتماد و باور من براي داشتن يک خودرو خوب که در شعار تبليغاتي آن شرکت براي خودرو X60 " تجربه بي نظير رانندگي " عنوان شده بود کاملا" تخريب شد و متأسفم که نمايندگي 1713 فقط وقت با ارزش يک مشتري را آن هم درست در روزهاي ابتدايي تحويل يک خودرو صفر کيلومتر تلف کرده و هيچ اقدام موثري براي رفع عيب خودرو نمي تواند انجام دهد.
حداقل توقع اينجانب بعنوان يک مشتري فقط رساندن موضوع به گوش مديران ارشد شرکت کرمان موتور خواهد بود.
سپاس از توجهتان . عليرضا مجدي 09194262943


با سلام
کامنت شما عینا منتقل شد.
6 آبان 1395 17:16
آواتار کاربر
با سلام و احترام؛
در تاريخ 25/07/95 خودروي ليفان X60 با گيربکس اتوماتيک را از اداره شماره 2 تهران تحويل گرفتم ؛ در مسير رسيدن به منزل چراغ چک روشن شد ؛ مستقيم به نمايندگي 1713 که خريد ماشين در آنجا انجام شده بود مراجعه کردم ؛ اعلام کردند مربوط به سنسور اکسيژن است چون بار اول است که بنزين زده ايد طبيعي است لذا با دستگاه دياگ کد خطا را پاک نمودند. متأسفانه بعد از چند صد متر دور شدن از نمايندگي مجددا" چراغ چک روشن شد ؛ فرداي آن روز دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ باز هم خطاي سنسور اکسيژن بود ؛ اعلام کردند بايد درخواست تأمين سنسور اکسيژن از کارخانه داده شود. پس از يک هفته براي بار سوم مراجعه کردم ؛ خودرو را صبح تحويل گرفته و بعد از ظهر تحويل دادند ؛ در فاکتور مشتري ثبت شده بود سنسور اکسيژن روي کاتاليزور تعويض گرديده ؛ در کمال تأسف پس از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد ؛ همانجا دور زدم و دوباره به نمايندگي مراجعه کردم ؛ خودرو را دوباره به داخل برده و پس از حدود يکساعت کد خطا را حذف کرده و خودرو را تحويل دادند ؛ بعد از بيرون آمدن از نمايندگي دوباره چراغ چک روشن شد .
واقعا" متأسف هستم که تمام اعتماد و باور من براي داشتن يک خودرو خوب که در شعار تبليغاتي آن شرکت براي خودرو X60 " تجربه بي نظير رانندگي " عنوان شده بود کاملا" تخريب شد و متأسفم که نمايندگي 1713 فقط وقت با ارزش يک مشتري را آن هم درست در روزهاي ابتدايي تحويل يک خودرو صفر کيلومتر تلف کرده و هيچ اقدام موثري براي رفع عيب خودرو نمي تواند انجام دهد.
حداقل توقع اينجانب بعنوان يک مشتري فقط رساندن موضوع به گوش مديران ارشد شرکت کرمان موتور خواهد بود.
سپاس از توجهتان . عليرضا مجدي 09194262943
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
26 مهر 1395 13:14
آواتار کاربر
نقل قول: احمدی
با سلام .من ۱۴ فروردین جک اس ۵ اتومات ثبت نام کردم و ۱۶ شهریور تکمیل وجه کردم .اما هیچ خبری از تحویل نیست .میخام بدونم تا کی باید منتظر بمونم؟


با سلام
از طریق نمایندگی محل ثبت نام پیگیری فرمایید
26 مهر 1395 13:12
آواتار کاربر
با سلام .من ۱۴ فروردین جک اس ۵ اتومات ثبت نام کردم و ۱۶ شهریور تکمیل وجه کردم .اما هیچ خبری از تحویل نیست .میخام بدونم تا کی باید منتظر بمونم؟
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
22 مهر 1395 10:17
آواتار کاربر
نقل قول: mrs
سلام‌ جک‌جی ۵ثبت نام‌ خرداد تحویل تیر‌ ماه الان اخرای مهر خبری نیس فقط هر دفعه‌به‌دروغ یه تاریخی بهم‌اعلام‌کردن الان تکلیفم‌چیه ۴،۵ماه اگه نمیتونید تحویل بدین‌چرا شرایط اعلام‌میکنین‌ قول الکی میدین...اقایی که میگی یکم‌صبر‌داشته باشین‌جوابگو باشین ؟؟؟؟؟؟؟


با سلام
طبق گفته شرکت دعوتنامه جی 5 دنده ای در هفته آینده صادر خواهد شد.
ضمنا محض اطلاع عرض کنم ما در این سایت وظیفه پاسخگویی به مشتریان دیگر نمایندگی ها را نداریم.از طریق نمایندگی محل ثبت نام و یا امور مشتریان پیگیر باشید.
21 مهر 1395 15:28
آواتار کاربر
سلام‌ جک‌جی ۵ثبت نام‌ خرداد تحویل تیر‌ ماه الان اخرای مهر خبری نیس فقط هر دفعه‌به‌دروغ یه تاریخی بهم‌اعلام‌کردن الان تکلیفم‌چیه ۴،۵ماه اگه نمیتونید تحویل بدین‌چرا شرایط اعلام‌میکنین‌ قول الکی میدین...اقایی که میگی یکم‌صبر‌داشته باشین‌جوابگو باشین ؟؟؟؟؟؟؟
ميهمان
16 شهریور 1395 12:44
آواتار کاربر
لطفا در مورد تاخیر های s5at تحویل شهریور اطلاع رسانی کنید
ميهمان
11 خرداد 1395 09:25
آواتار کاربر
با سلام
آقای شکری
کامنتی که شما مطالعه کرده اید، مربوط به هفته قبل است و مربوط به مشتریان تهران. که متاسفانه در حملها و مجوزهای این هفته برای مشتریان تکمیل وجه برج 2 تاخیر همراه است.
شما زنجان ثبت نام کرده اید و حمل خودرو ها به شهرهای مختلف متفاوت است.
در حال حاضر حمل به زنجان انجام نشده است و احتمالا به بعد از تعطیلات موکول خواهد شد.
عذر ما و شرکت را بدلیل تاخیر در تحویل پذیرا باشید و خواهشمان این است که کمی بردباری کنید.

درود بر شما

با سلام.
ممنون که حداقل یه توضیح دادید و متوجه شدم تقریبا کی خودرو آماده میشه.والا هیچ کس هیچ جوابی نمیده به ما.
ممنون
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
11 خرداد 1395 06:20
آواتار کاربر
نقل قول کردن : amirsh69
با سلام
تحویل ایکس 50 تاخیری ندارد.
با نمایندگی هماهنگ باشید.
تا روز تخصیص شاسی همین عبارت در سایت ثبت می شود.

با سلام.
شما فرمودین که تحویل x50 تاخیری نداره ولی میشه لطفا شماره مشتری 153234 رو بررسی کنید؟
نمایندگی میگه هنوز در قسمت سند سه برگی هستش و یک هفته طول میکشه.
سوال من اینه اگه مبلغ خودرو کامل پرداخت نشده بود آیا شرکت صبوری میکرد که الان به ما میگن یه هفته ضبر کنید؟


با سلام
آقای شکری
کامنتی که شما مطالعه کرده اید، مربوط به هفته قبل است و مربوط به مشتریان تهران. که متاسفانه در حملها و مجوزهای این هفته برای مشتریان تکمیل وجه برج 2 تاخیر همراه است.
شما زنجان ثبت نام کرده اید و حمل خودرو ها به شهرهای مختلف متفاوت است.
در حال حاضر حمل به زنجان انجام نشده است و احتمالا به بعد از تعطیلات موکول خواهد شد.
عذر ما و شرکت را بدلیل تاخیر در تحویل پذیرا باشید و خواهشمان این است که کمی بردباری کنید.

درود بر شما
10 خرداد 1395 18:06
آواتار کاربر
با سلام
تحویل ایکس 50 تاخیری ندارد.
با نمایندگی هماهنگ باشید.
تا روز تخصیص شاسی همین عبارت در سایت ثبت می شود.

با سلام.
شما فرمودین که تحویل x50 تاخیری نداره ولی میشه لطفا شماره مشتری 153234 رو بررسی کنید؟
نمایندگی میگه هنوز در قسمت سند سه برگی هستش و یک هفته طول میکشه.
سوال من اینه اگه مبلغ خودرو کامل پرداخت نشده بود آیا شرکت صبوری میکرد که الان به ما میگن یه هفته ضبر کنید؟
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
3 خرداد 1395 11:23
آواتار کاربر
نقل قول کردن : amirsh69
با سلام و احترام فراوان
یک عدد x50 ثبت نام کرده ام که وجه نقدی و چک های مدت دار به صورت کامل تحویل شده اند و الان 27 روز از زمان ثبت نام می گذرد و همچنان در سایت عبارت*در انتظار تخصیص خودرو* نوشته شده.
میخواستم بدونم ماشین تا 31 روز تعهد قرارداد به دستم میرسه یا نه؟
با تشکر فراوان


با سلام
تحویل ایکس 50 تاخیری ندارد.
با نمایندگی هماهنگ باشید.
تا روز تخصیص شاسی همین عبارت در سایت ثبت می شود.
2 خرداد 1395 21:11
آواتار کاربر
با سلام و احترام فراوان
یک عدد x50 ثبت نام کرده ام که وجه نقدی و چک های مدت دار به صورت کامل تحویل شده اند و الان 27 روز از زمان ثبت نام می گذرد و همچنان در سایت عبارت*در انتظار تخصیص خودرو* نوشته شده.
میخواستم بدونم ماشین تا 31 روز تعهد قرارداد به دستم میرسه یا نه؟
با تشکر فراوان
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
29 اردیبهشت 1395 11:44
آواتار کاربر
نقل قول کردن : farhad 1370
با سلام ممنکن بابت پاسخگویی
اول بگم درست هستش میگن ایربگ اس ۵
۶عدد شده ؟؟
دو قبلا گفتید پشت سری اکتیو داره الان ایا بازم هم هست ؟؟؟
سه و زمان تحویل خرداد میدونید ؟؟؟
با تشکر از شما


با سلام
اس 5 اتوماتیک 4 ایربگ دارد.
پشت سری فعال ندارد.
احتمالا نیمه دوم خرداد دعوتنامه صادر می شود.
28 اردیبهشت 1395 07:34
آواتار کاربر
نقل قول کردن : farhad 1370
با سلام ممنکن بابت پاسخگویی
اول بگم درست هستش میگن ایربگ اس ۵
۶عدد شده ؟؟
دو قبلا گفتید پشت سری اکتیو داره الان ایا بازم هم هست ؟؟؟
سه و زمان تحویل خرداد میدونید ؟؟؟
با تشکر از شما


یادم رفت اینم بگم اخه دیروز تو گروه اپشن هایی که موجود هست از کرمان دیدم که این سوال ها رو پرسیدم
ميهمان