نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (یعقوبیان)

لیفان 620 با موتور قویتر 1800 سی سی

کرمان موتور در ایران فروش لیفان 620 را با موتورهای جدید 1800 سی سی آغاز کرده و به تولید می رساند. موتور نمونه های استاندارد 1.6 لیتر حجم و 114 اسب بخار قدرت دارد. این در حالیست که تاکنون موتور 1.8 لیتری در تولیدات خود لیفان چین نیز روی این مدل مشاهده نشده است و لااقل در سایت این تولید کننده و سایر سایتها دیده نمی شود! در عوض مدل 720 دارای یک موتور 1.8 لیتری است که 131 اسب بخار نیرو و 168 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

 

لیفان 720

 

گیربکس نمونه چینی این خودرو 5 دنده دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT است که جای خالی این نوع گیربکس در تولیدات داخلی آشکار است. ظاهرا کرمان موتور تصمیم گرفته بجای تولید مدل لوکستر و بزرگتر لیفان 720 که  قیمتی برابر 12 هزار و 700 دلار دارد، از موتور آن در برادر کوچکتر آن استفاده کند (البته مدل 720 هم هنوز در خط تولید انبوه کارخانه چینی قرار نگرفته است).

 

 

شما هم می توانید در مورد این محصول نظر دهید.

کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.

نام شما: *
ایمیل: *
کد امنیتی: عکس خوانده نمی شود
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
6 فروردین 1396 11:49
آواتار کاربر
نقل قول: نازی
لیفان720 کی وارد بازار می شود


با سلام
فعلا برنامه قطعی از سوی شرکت اعلام نشده است.
6 فروردین 1396 02:16
آواتار کاربر
لیفان720 کی وارد بازار می شود
ميهمان
4 مهر 1395 19:19
آواتار کاربر
پدر من یک ساله جک - جی 5 - 1500 سی سی داره خدمات دهی کرمان موتور هم عالیه از سایپا و ایرانخودرو خیلی بهتره چون من یک سمند دارم میخوام یک لیفان 620- 1800 بگیرم.
چه جالبه برخی از ملت ما یا ندارن (عقل) یا خودشونو زدن به نداشتنش ... والا منکه ندیدم پدرم یکبار بناله از ماشین.
خواهشا اگر در رویاهاتون سوار ماشین شدید راجع اش نظر ندید.
با تشکر.
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
27 مرداد 1395 10:43
آواتار کاربر
نقل قول کردن : محمد
سلام
لیفان 720 کی وارد بازار می‌شود.
و حدودا قیمت اش چقدر است


با سلام
احتمال ورود 720 ضعیف است.
26 مرداد 1395 19:19
آواتار کاربر
سلام
لیفان 720 کی وارد بازار می‌شود.
و حدودا قیمت اش چقدر است
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
25 خرداد 1395 05:49
آواتار کاربر
نقل قول کردن : جعفر
من شنیدم کرمان خودرو بدترین خدمات بعد از فروش را در ایران داره. فقط ماشین میفروشن میدن دست مردم. بعدش برای هر کاری بری نمایندگی کلی هزینه برات میتراشن.


با سلام
شما از کجا شنیده اید؟
شایعات زیاد است و البته رقبا این زحمت را می کشند.
از شما بعید است که بدون مطالعه و اطلاعات کامنت می گذارید.
24 خرداد 1395 19:03
آواتار کاربر
من شنیدم کرمان خودرو بدترین خدمات بعد از فروش را در ایران داره. فقط ماشین میفروشن میدن دست مردم. بعدش برای هر کاری بری نمایندگی کلی هزینه برات میتراشن.
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
10 بهمن 1394 14:49
آواتار کاربر
نقل قول کردن : حمید
با سلام . من الان 1 سال که لیفان 620 مدل 1800 دارم خیلی خیلی هم ازش راضیم عالیه حرف نداره هرچی باشه از ماشینای ایران خودرو خیلی بهتر با کیفیت تر و ارزونترن من دو تا نظر دام البته نظر منه حالا یا صحیح یا غلط
اول اگه گیربکس این خودرو اتومات بود محشر بود
دوم نظارتی بر روی نمایندگی ها نیست علل خصوص شهرستانها قطعه رو با چند برابر نمایندگی مرکز میفروشن خیلی خیلی گرون این باعث نارضایتی شده در مورد این ماشین ها اگه اصلاح بشه بی نظیر میشه چون من خودم شخصا تفاوت قیمتها رو مقایسه کردم با نمایندگی مرکزی تهران که خیلی متفاوتن به عنوان مثال یه واشر سر سیلندر تو نمایندگی مرکزی 82 هزارتومانه ولی نمایندگی های دیگه علل خصوص شهرستانها 250 هزارتومان میفروشن


با سلام
این کار نمایندگی ها غیر قانونی است و باید طبق مصوبه شرکت نرخ بگذارند و فاکتور رسمی به شما ارائه دهند.
اگر مشکلی برخوردید با امور مشتریان تماس بگیرید.
02142724
9 بهمن 1394 14:38
آواتار کاربر
با سلام . من الان 1 سال که لیفان 620 مدل 1800 دارم خیلی خیلی هم ازش راضیم عالیه حرف نداره هرچی باشه از ماشینای ایران خودرو خیلی بهتر با کیفیت تر و ارزونترن من دو تا نظر دام البته نظر منه حالا یا صحیح یا غلط
اول اگه گیربکس این خودرو اتومات بود محشر بود
دوم نظارتی بر روی نمایندگی ها نیست علل خصوص شهرستانها قطعه رو با چند برابر نمایندگی مرکز میفروشن خیلی خیلی گرون این باعث نارضایتی شده در مورد این ماشین ها اگه اصلاح بشه بی نظیر میشه چون من خودم شخصا تفاوت قیمتها رو مقایسه کردم با نمایندگی مرکزی تهران که خیلی متفاوتن به عنوان مثال یه واشر سر سیلندر تو نمایندگی مرکزی 82 هزارتومانه ولی نمایندگی های دیگه علل خصوص شهرستانها 250 هزارتومان میفروشن
ميهمان
16 دی 1394 10:52
آواتار کاربر
سلام . لطفا من رو تو گروه تلگرامی لیفان 620 . 1800 . عضو کنید
با تشکر
09125222979
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
4 مهر 1394 10:42
آواتار کاربر
نقل قول کردن : حمید
خواهشن نخرید نه کیفیت داره محصولاتش نه خدمات لوازماش گیر نمیاد اگرم بیاد واقن باید به قیمت لوازمای یه بنز بخرید.


آقا حمید
با سلام
لیفان ۸۲۰ که هنوز وارد بازار نشده است.
در مرد بقه محصولات هم قطعات بطور کامل موجود است و قیمت بالایی ندارد.
2 مهر 1394 11:17
آواتار کاربر
خواهشن نخرید نه کیفیت داره محصولاتش نه خدمات لوازماش گیر نمیاد اگرم بیاد واقن باید به قیمت لوازمای یه بنز بخرید.
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
29 تیر 1394 10:45
آواتار کاربر
نقل قول کردن : محمد
سلام من یه دستگاه خودرولیفان620 موتور1600دارم متاسفانه ازشانس بدما به قدری لوازم این ماشین گرون شده که حدوحساب نداره میخواستم بپرسم ما چیکاربایدبکنیم تقصیرماچیه هزینه قطعات خیلی خیلی گرونه چرا نمایندگی جوابگونیست


آقا محمد
با سلام
افزایش قیمت در قطعات نداشته ایم.
25 تیر 1394 16:47
آواتار کاربر
سلام من یه دستگاه خودرولیفان620 موتور1600دارم متاسفانه ازشانس بدما به قدری لوازم این ماشین گرون شده که حدوحساب نداره میخواستم بپرسم ما چیکاربایدبکنیم تقصیرماچیه هزینه قطعات خیلی خیلی گرونه چرا نمایندگی جوابگونیست
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
9 تیر 1394 10:59
آواتار کاربر
نقل قول کردن : محمد یاری
با عرض سلام خسته نباشید
من در صرح اعیاد شعبانیه جک جی 5دنده ای ثبت نام کرده ام و زمان تحویل آن تیر ماه است می خواستم بدانم آبشن های که روی ماشین وجود ندارد مثل مانیتور و .. در زمان تحویل امکان نصب آنها وجود دارد یا به عبارتی در نمایندگی ها این آبشن ها موجود می باشد؟


آقای محمد یاری
با سلام
بعد از تحویل می توانید به نمایندگی یا بخش آپشن سفارش دهید.
9 تیر 1394 10:50
آواتار کاربر
با عرض سلام خسته نباشید
من در صرح اعیاد شعبانیه جک جی 5دنده ای ثبت نام کرده ام و زمان تحویل آن تیر ماه است می خواستم بدانم آبشن های که روی ماشین وجود ندارد مثل مانیتور و .. در زمان تحویل امکان نصب آنها وجود دارد یا به عبارتی در نمایندگی ها این آبشن ها موجود می باشد؟
ميهمان
20 خرداد 1394 08:07
آواتار کاربر
با سلام و احترام ،،،عالی هستش.
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
27 اردیبهشت 1394 10:51
آواتار کاربر
نقل قول کردن : بهزاد
با سلام و خسته نباشيد ميخواستم بدونم چقدراز قطعات بدنه 620 با كورولا 2005 بهم ميخوره مثل كمك و فنر يا شيشه براي ارتقا قطعات


آقا بهزاد
با سلام
تا کنون چنین تجربه ای نداشته ایم.ولی گمان نمی کنم قطعات بهم بخورد.
27 اردیبهشت 1394 02:06
آواتار کاربر
با سلام و خسته نباشيد ميخواستم بدونم چقدراز قطعات بدنه 620 با كورولا 2005 بهم ميخوره مثل كمك و فنر يا شيشه براي ارتقا قطعات
ميهمان
24 فروردین 1394 12:33
آواتار کاربر
ماشين ايده آليست
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
25 دی 1393 15:32
آواتار کاربر
نقل قول کردن : سینا
با‌عرض‌سلام‌و‌خسته‌نباشید‌‌‌
بنده‌لیفان‌X60گیربکس‌جدید‌تحویل‌اذر‌دارم.ماشین‌بسیار‌خوبیست‌اما‌هنگام‌روشن‌شدن‌ت

ا‌چند‌دقیقه‌صدای‌پیسس‌‌به‌درون‌اتاق‌می‌اید‌که‌منبع‌انرا‌نمیدانم‌ایا‌این‌صدا‌عادی

ست؟
همینطور‌با‌توجه‌به‌دفترچه‌که‌گفته‌به‌خاطر‌سیستم‌های‌این‌خودرو‌‌روی‌ان‌سیستم‌صوتی

‌نگذارید‌نمیتوان‌روی‌ان‌مانیتور‌گذاشت؟با‌تشکر‌از‌زحمات‌شما...


آقا سینا
با سلام
به نمایندگی مراجعه کنید تا بوستر ترمز را بازدید کنند.

مانیتور فابریک لیفان ایکس 60 در بخش آپشن موجود است .می توانید استفاده کنید و خللی در عملکرد بوجود نخواهد آورد.

شاد باشید
24 دی 1393 20:29
آواتار کاربر
با‌عرض‌سلام‌و‌خسته‌نباشید‌‌‌
بنده‌لیفان‌X60گیربکس‌جدید‌تحویل‌اذر‌دارم.ماشین‌بسیار‌خوبیست‌اما‌هنگام‌روشن‌شدن‌ت
ا‌چند‌دقیقه‌صدای‌پیسس‌‌به‌درون‌اتاق‌می‌اید‌که‌منبع‌انرا‌نمیدانم‌ایا‌این‌صدا‌عادی
ست؟
همینطور‌با‌توجه‌به‌دفترچه‌که‌گفته‌به‌خاطر‌سیستم‌های‌این‌خودرو‌‌روی‌ان‌سیستم‌صوتی
‌نگذارید‌نمیتوان‌روی‌ان‌مانیتور‌گذاشت؟با‌تشکر‌از‌زحمات‌شما...
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
10 دی 1393 16:38
آواتار کاربر
نقل قول کردن : محمد
با سلام
من مرداد 93 لیفان گرفتم .تو این فصل دنده 1,2 وقتی ماشین سرد هست به سختی جا میره و بعد از گرم شدن و طی مسافتی بهتر می شود ولی باز هم بد جا میرود و حتی وقتی ایست کامل می کنم و دنده 1 به سختی جا می رود .به نمایندگی مراجعه کردم و گفتند که باید روغن گیربکس 85w95 که کارخانه گفته بریزید درست میشه.موندم که مگه خود کارخانه همین روغن رو نمیریزه و نیاز هست عوض کنم.ممنون میشوم
با تشکر


آقا محمد
با سلام
روغن را تعویض کنید و در صورتیکه اصلاح نشد،به نمایندگی بفرمایید تا دیسک و صفحه را بازدید کنند.
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
10 دی 1393 16:37
آواتار کاربر
نقل قول کردن : محمد
سلام
یادم رفت بگم جدیدا وقتی دنده عوض می کنم موتور تو سر گاز یه صدایی می دهد به نظرم دسته موتر به حشکل برخورده یعنی باید به این زودی عوض کنم فقط 8000 تا کارکرده .ممنون می شوم راهنمایی کنید.


آقا محمد
با سلام
صدای موتور ارتباطی به دسته موتور ندارد.اگر موتور لرزش دارد امکان ایراد دسته موتور است.در غیر اینصورت به نمایندگی مراجعه فرمایید تا بازدید کنند و ایراد مشخص شود.
10 دی 1393 16:07
آواتار کاربر
سلام
یادم رفت بگم جدیدا وقتی دنده عوض می کنم موتور تو سر گاز یه صدایی می دهد به نظرم دسته موتر به حشکل برخورده یعنی باید به این زودی عوض کنم فقط 8000 تا کارکرده .ممنون می شوم راهنمایی کنید.
ميهمان
10 دی 1393 16:03
آواتار کاربر
با سلام
من مرداد 93 لیفان گرفتم .تو این فصل دنده 1,2 وقتی ماشین سرد هست به سختی جا میره و بعد از گرم شدن و طی مسافتی بهتر می شود ولی باز هم بد جا میرود و حتی وقتی ایست کامل می کنم و دنده 1 به سختی جا می رود .به نمایندگی مراجعه کردم و گفتند که باید روغن گیربکس 85w95 که کارخانه گفته بریزید درست میشه.موندم که مگه خود کارخانه همین روغن رو نمیریزه و نیاز هست عوض کنم.ممنون میشوم
با تشکر
ميهمان
5 دی 1393 03:37
آواتار کاربر
با سلام و خسته نباشید
من لیفان 620 1800سی سی دارم مدل93 . 2رو ز پیش روغن هیدرولیک ماشین کف پارکینک ریخته بود بردم نمایندگی صفری مجموعه کامل لوله های پمپ فرمان رو تعویض کردن وقتی فرمان رو به انتهای راست و یا چپ میچرخونم پمپ هیرولیک صدا میده و ماشین ریپ میزنه که اونجا گفتن طبیعیه ولی قبلا این مشکل نبود میشه منو راهنمایی کنید ممنون
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
23 آذر 1393 10:54
آواتار کاربر
نقل قول: آتنا
سلام.میخواستم بدونم 720 چ وقت وارد بازار میشه.سپاسگذارم


سرکار خانم آتنا
با سلام
هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است.
21 آذر 1393 17:51
آواتار کاربر
سلام.میخواستم بدونم 720 چ وقت وارد بازار میشه.سپاسگذارم
ميهمان
نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور
6 آبان 1393 14:00
آواتار کاربر
نقل قول: داود جعفری
با سلام از بهمن سال 91 تاکنون لیفان 620 1800 سی سی دارم در کل ازش راضیم فقط کلاج بسیار سفتی داره و قدرت برتاب کولر ان ضعیفه .از خدمات نمایندگی تهرانبارس راضیم .ایا میتوان گیربکس اتوماتیک یا فابریک یا برای ماشین دیگه مثل تویوتا کرولا که خیلی شباهت به هم دارند را به این خودرو خوراند .مشکرم


آقای جعفری
با سلام
تا به حال همچین کاری انجام نداده ایم.
باید سوال کنید و ببینید که آیا اندازه و جا پیچها را می توان به 620 خوراند.و مورد اصلی اینکه آیا قیمت آن به صرفه است؟